Τετάρτη, 25 Ιουλίου 2012

Από το κήπο μου!

Αφιερωμένο στην πρώτη μου φίλη, στη blog-χώρα!!!

9 σχόλια:

  1. ΑΑΑΑΑΑΑΑ!
    Ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!!! Είναι πανέμορφο!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα έβαλα και το ιστολόγιο σου στο πλάι.....έλα να το δείς!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλορίζικο το καινούργιο σου σπιτάκι Γεωργία μου!!Καλές και πολλές αναρτήσεις σου εύχομαι!!Πάω και εγω μαζί με την Εφη μας να βάλω το μολογκ σου στά αγαπημένα!Σέ Περιμένω γιά επίσκεψη!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλως σε βρηκα!Σε βρηκα απο την Εφη και ειπα να ερθω να σου ευχηθω.Καλοριζικο!!!!!Και του χρονου τετοιο καιρο να ξεπερασεις τα 1000 μελη!!!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα μας τρελλάνει ο μπλόγκερ....Ντίμι και Αναστασία που πήγατε;Αφου πριν ΗΣΑΣΤΑΝ ΜΈΛΗ........
    -Γεωργία! Δώσε μας και εσύ σημεία ζωης...Ήρθαμε οι γειτόνισσες και σε ψάχνουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αφού σου έκανε ποδαρικό η Έφη γρήγορα θα μας χιλιάσεις! Θέλω και εγώ να σε καλωσορίσω στη blog-χώρα και σε περιμένω και στο δικό μου.
    Καλό ξεκίνημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα Γεωργία!!
    Κι εγώ από την Έφη σε βρήκα.
    Καλή συνέχεια στις αναρτήσεις σου και θα τα λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ!!!!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ BLOG ΣΟΥ!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ!!!!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή