Δευτέρα, 27 Αυγούστου 2012

Βραβεία και για μένα....

Το βραβείο το πήρα από το υπέροχο Κατερινάκι μας και το blog της
και θα πρέπει να πω για μένα 7 πράγματα και να το δώσω   σε άλλους 7 φίλους.
Επτά πράγματα για μένα λοιπόν:
1/Λατρεύω την οικογένεια μου
2/Είμαι τρομερά ευαίσθητη, αλλά ταυτόχρονα και αυτό που λέμε "ήρεμη δύναμη"
3/Αγαπώ γενικά τους ανθρώπους και πιστεύω ότι όλοι, μα όλοι έχουν θετικά στοιχεία, που απλά θέλουν ανακάλυψη και ανάπτυξη.
4/ Αγαπώ τη θετική σκέψη γιατί  μπορεί ν΄αλλάξει όλη μας τη ζωή, αν ΕΜΕΙΣ το αποφασίσουμε.
5/Μου αρέσει να προσφέρω.
6/Λατρεύω τη θάλασσα και ζω όμορφα κοντά της.
7/Αναζητώ την Αρμονία παντού  και μου αρέσει να την έχω γενικότερα οδηγό στη ζωή μου.
Ευχαριστώ θερμά, Κατερίνα μου.
Τα πρώτα μου βραβεία, την μέρα που έγινα και μέλος των TOP BLOGS
Τυχαίο? Δε νομίζω, τίποτα δε γίνεται στη τύχη, όλα γίνονται για κάποιο σκοπό.
...και με τη σειρά μου θα παραδώσω τα βραβεία, σε όλα τα ιστολόγια που παρακολουθώ και μου κάνουν τη τιμή οι διοκτήτες τους να μ΄επισκέπτονται.
και ιδιαίτερα στην γλυκιά μου Εφη,  που ήταν η πρώτη μου επισκέπτρια και κάλεσε και άλλες κοπέλες να μ΄επισκεφθούν,  για να μη νιώθω μόνη μου.
Σας ευχαριστώ λοιπόν όλους σας 


                  Αυτό το βραβειάκι, μας το έδωσε το ζευγάρι Κατερίνα - Κώστας  http://www.21dreamlife.blogspot.gr 
             και τους ευχαριστώ πολύ, που μας μαθαίνουν τους τρόπους να ζούμε τα όνειρα μας.

23 σχόλια:

  1. Γεωργία μου, υπέροχες απαντήσεις σαν κι εσένα!! Εύχομαι ό,τι καλύτερο μέσα από την καρδιά μου!! Σ'ευχαριστώ πολύ που αποδέκτηκες τα βραβειάκια και για τα καλά σου λόγια! Το Dream Life το διαχειρίζεται ο Κώστας, απλώς συνεργαζόμαστε επαγγελματικά και έχει και το όνομά μου στο blog του! :) Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα γεμάτη Αρμονία!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, κάθε λέξη σου γεμάτη ευγένια, σκέτο βάλσαμο!Χαίρομαι απίστευτα που συναντώ ανθρώπους σαν εσένα, έστω και μέσα από τον ιστοχώρο(αλλά αυτό νομίζω, ότι στο έχω ξαναπεί,απλά το εννοω γράμμα - γράμμα).
      Χαίρομαι απίστευτα για την αποδοχή που έχει το ιστολόγιο σου, γιατί αυτό είναι που δείχνει την επιτυχία σου, σε αυτό που κάνεις και δίνεις τη ψυχή σου.Είναι πολύ όμορφο να διαλέγεις ένα επάγγελμα που αγαπάς και να μοιράζεις στις γνώσεις σου απο ψυχής, χωρίς να περιμένεις αντάλλαγμα.
      Ειλικρινά σε εκτιμώ πολύ και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Συνέχισε με πίστη, αγάπη και δύναμη...και πάνω απ΄όλα με υγεία!Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!

    Τώρα.. τι να σχολιάσω για αυτό που είπες για εμάς..?

    Είναι ιδιαίτερα συγκινητικό να αναγνωρίζουν άνθρωποι που δεν σε ξέρουν προσωπικά, την ποιότητα της δουλειάς σου..

    Εμείς μεταφέρουμε απλά ένα μήνυμα.. ότι δεν χρειάζεται να έχεις τα πολλά χρήματα για να ζήσεις τα όνειρα σου.. Μπορεί να ξεκινήσεις και με ελάχιστα.. Ε.. λοιπόν εμείς δεν είμαστε πλούσιοι.. αλλά ξεκινήσαμε με ελάχιστα.. και μεταφέρουμε απλά τις εμπειρίες μας προσθέτοντας την δική μας πινελιά και την δική μας προσωπικότητα ως προς την επαγγελματική προσέγγιση.

    Όπως είπε και μία καλή μας φίλη το Dream Life είναι open book.

    Οι σελίδες του, δεν έχουν κωδικό πρόσβασης..

    Σε ευχαριστούμε πολύ Γεωργία!!

    Κώστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κώστα σε ευχαριστώ πολύ και για το βραβείο, αλλά για την υπέροχη απάντηση σου.Δε θα σου απαντήσω αλλιώς, αλλά να δανειστώ τα λόγια του αγαπημένου μου Ν. Καζαντζάκη, γιατί νομίζω ότι εσείς οι δύο, απλά τις έχετε κάνει πράξη και εμείς είμαστε οι τυχεροί, που το εισπράτουμε.

      "Ν’ αγαπάς την ευθύνη
      να λες εγώ, εγώ μονάχος μου
      θα σώσω τον κόσμο.
      Αν χαθεί, εγώ θα φταίω"

      "Αγάπα τον άνθρωπο γιατί είσαι εσύ…"
      Σας εύχομαι ολόψυχα, καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
    2. Ήμουν απόλυτα σίγουρος για την ποιότητα των αναγνωστών του Dream. Εσύ έρχεσαι και επιβεβαιώνεις αυτή την εντύπωση που είχα.

      Είναι "δύσκολο" Blog το Dream Life..

      Η συνέχεια θα είναι πάρα πολύ συναρπαστική. Σύντομα θα ανακοινωθούν πρωτοβουλίες.

      Stay with the Dream...

      Καλή συνέχεια!!

      Κώστας.

      Διαγραφή
    3. Κώστα, ειλικρινά με κάνεις και αισθάνομαι αμήχανα.Το blog σας είναι απλά εξαιρετικό και απόλυτα χρήσιμο εργαλείο, αν εσύ ο ίδιος επιθυμείς να καλυτερεύσεις τη ζωή σου.Άλλοι άνθρωποι πληρώνουν για να λάβουν τις συμβουλές που εσείς δίνετε απλόχερα δωρεάν.Τώρα αν είναι ένα δύσκολο blog, όπως εσύ το χαρακτηρίζεις, η μόνη του δυσκολία είναι, ότι μετά την ανάγνωση των αναρτήσεων σου, ο καθένας πρέπει να βάλει τον εαυτό του κάτω για να δει τι μπορεί να πάρει, ώστε να κάνει βήματα προς το καλύτερο.Εσύ μας δίνεις τα όπλα, τώρα πως θα τα χρησιμοποίησει ο καθένας μας, είναι δικό του θέμα.Αναφέρομαι στον ενικό, γιατί από την Κατερίνα(η οποία κάνει εξίσου εξαιρετική δουλειά από το δικό της blog) ξέρω ότι διαχειριστής αυτού του "δύσκολου" blog, είσαι εσύ.Επίσης καλή συνέχεια!!!... και περιμένω με αγωνία τις πρωτοβουλίες.

      Διαγραφή
  3. Hola Armoía,muchas gracias!! Enhorabuena!!
    tienes un precioso blog.
    Muchos besos, de agradecimiento!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τα χαίρεσαι τα βραβεία σου Γεωργία!! Πάντα τέτοια και πάντα επιτυχίες να έχει το σπιτάκι σου!! Όμορφα τα πράγματα που μοιράστηκες μαζί μας!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια φιλιά και άλλα τόσα ευχαριστώ, για τις επισκέψεις σου και για τη ζεστασιά, με την οποία με αποδέχθηκες στον ιστοχώρο.

      Διαγραφή
  5. Mε γεια τα βραβειάκια!Φιλάκια πολλά!Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Pinelia μου!Έκανα ίσως σα μικρό παιδί, αλλά ήταν τα πρώτα μου!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια,να είσαι καλά και να πάρεις κι άλλα πολλά πολλά.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Neli μου, να έρθει η ώρα που θ΄αξίζω πραγματικά να πάρω κάποιο βραβειάκι.Φιλιά επίσης!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Γιώτα μου και για την επίσκεψη και για την ευχή σου!

      Διαγραφή
  8. It was a SUCCESS that I can figure out the comment button as I cant find the translate button. Thanks for coming by and leaving a nice comment on my Sedum photo..It is a lovely flower and the butterfly's loveit..
    xo,xo....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks for your visit!Kisses! For the translate you can used the Google translate !

      Διαγραφή
  9. μπραβο!!
    συμφωνω για τις θετικες σκεψεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Joan , μακάρι να είμασταν όλοι έτσι.Εστω αν το ένα τέταρτο των ανθρώπων είχαν θετική σκέψη και δρούσαν το ίδιο θετικά, ο κόσμος θα ήταν πολύ καλύτερος!

      Διαγραφή
  10. Καλωσήρθες joan!!!Σ΄ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιο που άφησες στο σπιτάκι μου.Εύχομαι η αρμονία να τυλίγει πάντα τη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. I am so happy that you got the Lovely Blog Award becaue your blog is indeed lovely. Me and you are thinking the same thing with the red roses, my friend.
    Love,
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Realy my friend, we are thinking the same thing with the red roses!!Then I will have a lot of roses!!!Kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή