Τετάρτη, 29 Αυγούστου 2012

Σκαλιστό μάρμαρο!

 Πρόκειται για σκαλιστό μάρμαρο, το οποίο στη πορεία έχει οξυδωθεί.
Είναι ο Ξένιος Δίας και το κέρας της Αμάλθειας.
Καλλιτέχνης: ο μπαμπάς μου! και τοποθεσία:  σ΄ένα τοίχο, στην είσοδο του σπιτιού μου.
Ευχές του υπέροχου γονιού μου, από τα χεράκια του!Συγκινήθηκα τώρα...
Το σπίτι μου είναι πάντα ανοιχτό και γεμάτο  κόσμο, είναι κάτι που αγαπάμε όλη η οικογένεια, να ευχηθώ υγεία και το κέρας της αμάλθειας πάντα γεμάτο & όχι μόνο με υλικά αγαθά σε όλα τ΄αγαπημένα μου πρόσωπα.
Σας αφιερωνώ τη φωτογραφία, σε όλους εσάς τους νέους μου φίλους και εύχομαι και για σας τα ίδια, μα πριν και πάνω απ΄όλα, υγεία και αγάπη.
...και  λίγη μυθολογία.
Η Αμάλθεια ήταν η τροφός του Δία στο Ιδαίο Άντρο, όπου τον είχε κρύψει η μητέρα του η Ρέα για να γλυτώσει από τον πατέρα του, Κρόνο, ο οποίος έτρωγε τα παιδιά του. Άλλοτε περιγράφεται ως νύμφη Υάδα και άλλοτε ως κατσίκα, από το κέρας της οποίας τρεφόταν ο Δίας με γάλα και μέλι.

Το Κέρας της Αμάλθειας ήταν σύμβολο της αφθονίας, της πλησμονής των αγαθών και της ευημερίας του ανθρώπου. Αναφέρεται στο σπασμένο κέρατο της κατσίκας Αμάλθειας το οποίο μπορούσε να γεμίζει με οποιοδήποτε αγαθό επιθυμούσε ο κάτοχος του.
Πηγή: http://el.wikipedia.org

18 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στο μπαμπά που διάλεξε αυτό το θέμα για να στολίσει την είσοδο του σπιτιού σου.
    Λατρεύω την μυθολογία και κάθε τι που αφορά τον πολιτισμό μας.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενη μου σ΄ευχαριστώ θερμά για το σχόλιο που άφησες,λατρεύω κι εγώ τον πολιτισμό μας & όπως καταλαβαίνεις, είχα καλό δάσκαλο σε αυτό.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Δεν μας τα είπες αυτά για τον καλλιτέχνη μπαμπά σου!!!!!!
    Είναι φανταστική η σμίλευση του πάνω στο μάρμαρο!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου καλή, που έχεις και το όνομα της μεγάλης μου κόρης,σ΄ευχαριστώ πολύ - πολύ.Σ΄ευχαριστώ πρώτα, για το σχόλιο σου.Επίσης σου είμαι βαθιά υποχρεωμένη, αφού ήσουν η πρώτη μου επισκέπτρια κι αυτή που προσκάλεσε κόσμο από τη γειτονιά να με επισκεφθεί, γιατί σκέφθηκες οτι θα ένιωθα μόνη...και τελικά, επειδή, απ΄ότι φαίνεται από το δικό σου σπίτι και τις απαντήσεις σου, είσαι πολύ θετικός άνθρωπος, το ποδαρικό σου έπιασε!Πολλά - πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο!Συγχαρητήρια στον καλλιτέχνη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Θα του μεταφέρω. τα συγχαρητήρια σου!Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Me gusta!!la cultura griega,y todo sobre su mitología.felicitaciones! Armonía
    Besos.

    Teresa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικο Γιωργία μου ,ευχομαι να σου φέρνει όλα τα αγαθά της ζωής τούτης υλικά και μη,Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο εύχομαι κι εγώ σε σένα, γλυκιά μου!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. This carved marble is beautiful, and your dad is very talented. I enjoyed hearing the mythology behind it. Thank you for your wishes of health and love.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you with love!!!Yes my dad is very talented and I am very happy for him!Kisses.

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφο Γεωργία!Μπράβο στόν μπαμπά σου!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dimi μου, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ, για τα ζεστά σου λόγια.Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο το δώρο του πατέρα σου για το σπίτι σας!! Το βρίσκω πολύ συμβολικό!! Μακάρι το κέρας της Αμάλθειας να γεμίζει το σπίτι σου με κάθε είδους πλούτο!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καλή μου, είναι εξαιρετικά συμβολικό κι εύχομαι, αφού πρώτα σ΄ευχαριστήσω που πέρασες κι άφησες σχόλιο,επίσης και το δικό σου σπίτι να ΄ναι γεμάτο με κάθε λογιών αγαθά!Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Μπράβο στον καλλιτέχνη και σοφό μπαμπά σου !Σου εύχομαι και γω το σπίτι σου να είναι πάντοτε γεμάτο από αγάπη , υγεία και χαρά και η ευημερία να ακολουθεί τη ζωή σου .
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσο χαίρομαι για το χαρακτηρισμό που έδωσες στον μπαμπά μου, σοφός...είναι αλήθεια.Μεγαλώνοντας διαπιστώνω, ανατρέχοντας στο παρελθόν, σε πόσα πολλά από αυτά που μου έλεγε είχε δίκιο!Ευχαριστώ για τις ευχές και στις ανταποδίδω με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή