Τρίτη, 7 Αυγούστου 2012

Ελπίζω - Αγαπημένη Αλκυόνη!!!

– Μην πικραίνεσαι, είπε. Και βούρκωσε.
Είναι όμορφη η ζωή. Πιστεψέ με.
Αξίζει να τη ζεί κανείς, έστω κι αν κάποτε γεμίζει πληγές.
Σε νιώθω.
Λες να μην τα ξέρω όλ' αυτά;
Μα να θυμάσαι πάντα, φιλαράκο, πως αύριο ξημερώνει μια καινούρια μέρα.
Δε σταματάει πουθενά η ζωή.
Μη σε μπερδέψουνε κάτι κακομοίρηδες,
που σφίγγουν σαν το παραδοσάκουλο της ψυχής τους.
Κι ο άνθρωπος σαν τα δέντρα είναι.
Ανθίζει, κάνει καρπούς, μαδάει, και πάλι απο την αρχή.

Καλό σας υπόλοιπο ημέρας... 

14 σχόλια:

  1. Φοβερή Αλκυόνη.. ό,τι έχει γράψει με αγγίζει πολύ..και όσα με εκφράζουν αλλά και αυτά που δεν με αντιπροσωπεύουν..Με μαγεύει αυτός ο τρόπος γραφής της.. Καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, έχεις απόλυτο δίκιο.Αγαπημένη από τα εφηβικά μου χρόνια και τα "σκισμένα ψαθάκια", έκτοτε την παρακολουθώ, με σεβασμό σε μια μεγάλη ψυχή, που την δίνει απλόχερα, μέσα από τα βιβλία της.Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη η Αλκυόνη! Καλώς σε βρήκα, υπέροχο το blog σου!
    http://art-of-hand.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στο σπιτάκι μου και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  3. Aλκηνόη η αγαπημενη μου συγγραφέας...το γραψιμό της ποίηση...εχω διαβάσει τα περισσότερα της....
    μη σε μπερδέψουνε κάτι κακομοίρηδεςπου σφίγγουν σαν το παραδοσάκουλαο της ψυχής τους.........φοβερο!!!!!
    να εισαι καλά .....μου αρέσει το όνομα που έδωσες στο μπλόκ σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...χαίρομαι που έχουμε εξ αρχής μια κοινή αρέσκεια, αν και νομίζω ότι σε ελάχιστους δεν αρέσει η Αλκυόνη....και χαίρομαι ιδιαίτερα, που σου αρέσει ο τίτλος του blog μου...για μένα είναι το ζητούμενο στη ζωή!!!!

      Διαγραφή
  4. Αγαπημένη συγγραφέας... Μοναδικός τρόπος γραφής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα, απ΄ότι είδες.Καλημέρα σου!

      Διαγραφή
  5. Καλό απόγευμα ,τι όμορφο αυτό !!!! Η Αλκυόνη είναι φοβερή συγγραφέας ,χρησημοποιοει εκφράσεις απιστευτες ,δεν καταλαβαίνεις πότε τελειώνεις το διάβασμα του κάθε βιβλίου της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..και θέλεις να τα ξαναρχίσεις από την αρχή.Κάθε φορά που ξαναπιάνω ένα βιβλίο της στα χέρια μου, από αυτά που έχω ήδη διαβάσω, θα σταθώ σε νέα σημεία!Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  6. Κι ο άνθρωπος σαν τα δέντρα είναι.
    Ανθίζει, κάνει καρπούς, μαδάει, και πάλι από την αρχή...
    Η ζωή κύκλους κάνει συνεχώς..
    Καλό απόγευμα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι απίστευτα για την επίσκεψη σου και την ανταπόκριση σου στις αναρτήσεις μου!!!Καλημέρα & ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Για ποιόν δεν είναι αγαπημένη η Αλκυόνη,ακόμα και για τους λιγότερο ρομαντικούς και πιο τεχνοκράτες.
    Τα νοηματά της απίστευτα αληθινά και βγαλμένα απο τη ζωή. Συμβουλές ΖΩΗΣ!αρκεί νάχουμε τα μάτια της ψυχής ανοιχτά να τα χαϊδέψουμε.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή