Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012

Αφιέρωση......

Αγαπημένες μου φίλες
Σήμερα θα ήθελα να αφιερώσω, τη σκέψη όλης της μέρας, στην υγεία και το δικαίωμα όλων μας σε αυτήν, καθώς και στους ανθρώπους με ειδικές ικανότητες.
Ένας πίνακας του Τριαντάφυλλου Ηλιάδη, που μοιράζει απλόχερα αισιοδοξία και δύναμη ψυχής!

..και ο ίδιος ο καλλιτέχνης την ώρα της δημιουργίας!!!!!!

Νομίζω ότι μετά από αυτό..."δεν υπάρχει, δε μπορώ, υπάρχει, δε θέλω" και πιστεύω ότι όλοι μας θέλουμε να είμαστε χαρούμενοι, δυνατοί και αισιόδοξοι!!!!!

18 σχόλια:

  1. Είναι αξιοζήλευτη η δύναμη μερικών ανθρώπων και είναι άξιοι του θαυμασμού μας.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!!..και παράδειγμα προς μίμηση.Κάπου εκεί, καταλαβαίνεις τι έχει ειλικρινά αξία στη ζωή!

      Διαγραφή
  2. Συγκινούμε όταν βλέπω τόσο δυνατούς ανθρώπους και θυμώνω με τον εαυτό μου επειδή γκρινιάζω για μικροπράγματα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολλές φορές λεμε δεν μπορώ Αρμονία μου..αν και έχουμε το ίδιο μότο...δεν έχει δεν μπορώ ..έχει δεν θέλω...πόσο συνφνω!!!!!!Αν δείς τι μπορεί να κάνει ενας άνθρωπος με δύναμη ψυχής..τότε τα δικά σου προβλήματα σου φαίνονται μιδαμινά...παντα πρέπει να παίρνουμε κουραγιο απο εκείνους...ξερω για τον κ Ηλιαδη και άλλους πολλους γιατί παντα παιρνω καρτες τους για τα Χριστούγεννα και το Πασχα...η δουλειά τους ειναι καταπλικτηκή... να εισαι καλα που έβαλες το θεμα... φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι λοιπόν αξιέπαινη, για τη στήριξη σου σε αυτούς ανθρώπους.... και χαίρομαι, ιδιαίτερα, που συναντώ τέτοιους ανθρώπους, εδώ μέσα.Αλλά να μου πεις καλλιτέχνης(όποιας καλλιτεχνικής έκφρασης), χωρίς ευαισθησία γίνεται?Γλυκά Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Γεωργία!Η δύναμη ψυχής είναι πολύ μεγάλη τελικά!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι, πολύ μεγάλη τελικά και φαίνεται στα δύσκολα της ζωής.Ένα άλλο μότο μου είναι"Θεέ μου μη μου δώσεις, ότι μπορώ ν΄αντέξω".Φιλάκια, επίσης!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο σου που το επέλεξες σαν θέμα! Και σαν κοινωνική λειτουργός θα σου πω πολλά συγχαρητήρια που είπες " ανθρώπους με ειδικές ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ"..
    Χαίρομαι πολύ που βρίσκω έστω και διαδικτυακά ανθρώπους με το δικό σου επίπεδο. Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιμή μου, ο χαρακτηρισμός σου κι εγώ χαίρομαι για τις νέες μου επαφές, που πιστεύω πως θα εξελιχθούν σε φιλίες.Πιστεύω απόλυτα, οτι είναι άνθρωποι με ειδικές ικανότητες και απόθεμα δύναμης και ψυχής.Κάποια άλλη φορά, θα αναφερθώ σε μια άλλη τέτοια περίπτωση ανθρώπου.Σ΄ευχαριστώ θερμά!!

      Διαγραφή
  6. Θαυμάζω απεριόριστα αυτούς τους ανθρώπους,που ένα ατύχημα, ή μια ιδιοτροπία της φύσης τους στέρησε κάποιο βασικό μέλος του σώματος.Απέδειξαν οτι τίποτε δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην ανθρώπινη θέληση,αρκεί νάσαι παθιασμένος με τη ζωή.
    Ας τους σκεφτομαστε οι αρτιμελείς πιο συχνά που με μικρο πράγματα μενψιμοιρούμε...
    Τους γνωρίζω γιατί παίρνω ανελλιπώς χρόνια τώρα Ημερολόγια και κάρτες,ακόμα κι αν δεν είναι να στείλω πουθενά
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξιέπαινη λοιπόν κι εσύ, για τη στήριξη σου!!!!έτσι τους γνωρίζουμε, μέσα από τα έργα τους και αξίζουν το θαυμασμό μας, γιατί έχουν τόσο δυνατή αξιοπρέπεια, που δεν επιτρέπουν στον εαυτό τους να μεμψιμοιρούν και να κάνουν τους άλλους να τους λυπούνται, αλλά να γίνονται παράδειγμα προς μίμηση.

      Διαγραφή
  7. καλος σε βρηκα γλυκια μου.Πανεμορφο το μπλοκοσπιτακι σου.Χαιρομαι που σε βρηκα.Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλωσήλθες giota μου,πέρασε και κάθησε αναπαυτικά.Νιώσε σα στο σπίτι σου και σίγουρα θα έχουμε πολλά να πούμε.Φιλάκια!!!
    (θα επισκεφθώ, σήμερα κι όλας, το δικό σου σπιτάκι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ όλες από ψυχής , που σε τόσο λίγο διάστημα, με αγκαλιάσατε τόσο θερμά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Γεωργία!Πολλά συγχαρητήρια για την ανάρτηση αυτή και για το blog σου!

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. DREAM LIFE, όλοι σας με έχετε κατασυγκινήσει!!!!Χίλια, από ψυχής, ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο ανθρωπος ειναι απιστευτος! Κοιτα αγνοτητα και καλοσυνη που εκπεμπουν τα ματια του, Συνγχαρητηρια που το προβαλες σαν θεμα!
    Χαιρομαι πολυ που σε γνωριζω το blog σου ειναι πολυ ιδιαιτερο! Ευχαριστω που με επισκεφτηκες και μου δωσες την ευκαιρια να σε γνωρισω.Φιλια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΄Τιμή μου και η επίσκεψη σου και τα σχόλια σου.Νομίζω ότι τέτοια φωτεινά παραδείγματα, αξίζουν ανάδειξη απ΄όλους μας!!!
    ..κι εγώ από άλλο blog, σε ξεχώρισα και σ΄επισκέφθηκα.Εύχομαι να τα λέμε!!!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή