Δευτέρα, 13 Αυγούστου 2012

Γάμος με θέμα το κίτρινο χρώμα...συνέχεια

Τι πιο καλοκαιρινό ? Πέστε μου τις εντυπώσεις σας.....

 Προσκλητήριο, ανθοδέσμη,στολισμός, παράνυμφοι,,νυφικό,διακόσμηση δεξίωσης...
Λαμπάδες....
ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ
Το ότι δεν αναφέρω τις πηγές των φωτογραφιών που ανεβάζω, δε σημαίνει ότι δεν τις σέβομαι, αλλά απλά,   έχω κατεβάσει  τις φωτογραφίες, τόσο πολύ καιρό, στο αρχείο μου... που πλέον δεν θυμάμαι από που!!!.Πάντως έχω κάνει αναζητήσεις σε σελίδες από Καναδά, Ηνωμένες Πολιτείες, Αυστραλία, Γαλλία κ.λ.π.

20 σχόλια:

  1. Μου αρέσει πολύ το κίτρινο χρώμα, πολύ φωτεινό!Αλλά για γάμο δύσκολα θα βρεις να κάνεις πολλά πράγματα ειδικά στην Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιά μου, το μόνο δύσκολο είναι το νυφικό σε παλ κίτρινο, εφικτό μόνο για κοπέλες που ράβουν τα νυφικά τους,για τις υπόλοιπες ένα απαλό, σπασμένο εκρού, θα έκανε την ίδια δουλειά, χωρίς να φαίνεται παράταιρο.ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  2. Απίστευτα πρωτότυπο! Ειδικά το ότι είναι τα πάντα -από το νυφικό μέχρι τις μπομπονιέρες και τα διακοσμητικά- σ' αυτόν τον τόνο!! Τολμηρό!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ , καλή μου, για το σχόλιο.Δεν το βρίσκω τολμηρό, μάλλον, ιδιαίτερο και διαφορετικό!Φιλιά και αύριο με υγεία!

      Διαγραφή
  3. Πολύ διαφορετικό! Μου αρέσει! Καλή εβδομάδα Γεωργία να περνάς όμορφα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και εσύ να περνάς πολύ όμορφα!!!!Φιλάκια.

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα!Ολα ειναι καταπληκτικα Γεωργία!Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Dimi μου.Επίσης καλή εβδομάδα!! ..κι αν έχεις ανθρώπους να γιορτάζουν αύριο, να τους χαίρεσαι όλους!!!!

      Διαγραφή
  5. Hello,
    Thank you for visiting us and following Red Rose Alley. I loved that you are coming all the way from Greece. I am part Greek too, on my father's side. Ahhhh, the red roses on your side bar just made my day. You have a lovely blog.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I loved that you are part Greek too!!!!Thank you for visiting Αρμονία (harmonie).Kisses!!!

      Διαγραφή
  6. Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια.Σίγουρα θα τα λέμε. Δεν μπορώ να γραφτώ στους αναγνώστες σου, θα ξαναπροσπαθήσωόμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα!!!Χαίρομαι για την ανταπόδωση της επίσκεψης!Πέρασε καιρός, μέχρι να καταλάβω τι γίνεται στη blogoσφαιρα.Ξαναπροσπάθησε,σίγουρα θα τα καταφέρεις.Θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Αχ Εφάκι μου καλό !!!Να είσαι πάντα καλά κούκλα μου!!έχει χαλάσει ο υπολογιστής μου και δεν μπορώ να σας βλέπω συχνά, μέχρι να τον πάρω πίσω γιατρεμένο!!!Πολλά - πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  8. Ιδιαίτερο χρώμα το κίτρινο για γάμο και ασυνήθιστο για την χώρα μας. Αν και δεν ξέρω γιατί, αφού είναι χρώμα κατάλληλο για καλοκαιρινούς γάμους. Άλλωστε η χώρα μας, λούζεται στο χρυσοκίτρινο φως του λαμπερού μεσογειακού ήλιου. Ωραία πρόταση. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για την άποψη σου και που σου αρέσει!!!Πιστεύω ότι υπάρχει μια προκατάληψη με το κίτρινο χρώμα στη χώρα μας, που έχει προκύψει από το κίτρινο τριαντάφυλλο που αντιπροσωπεύει και καλά το μίσος.Ίσως οι περισσότεροι δε γνωρίζουν ότι το κίτρινο είναι το χρώμα της χαράς!!!!Ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για την ανταπόκριση!!!Θα τα λέμε!!Κάτσε να μπει ο Σεπτέμβρης,γιατί απ ότι μου λένε οι άλλες γειτονοπούλες, τότε αρχίζουμε να μαζευόμαστε!!Θα δούμε!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα!Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και τα ευγενικά σχόλια.Μου άρεσε πολύ το blog σου!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαίρομαι, που σου αρέσει το σπίτι μου!Χαίρομαι για την ανταπόδωση!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή