Σάββατο, 15 Σεπτεμβρίου 2012

Το γράμμα της μάνας


Τα αυτονόητα δεν είναι αυτονόητα όταν έρχεται η στιγμή να γίνουν πράξη. Έτσι και αυτό το γράμμα έρχεται να θυμίσει σε όλους εμάς ότι εύκολα δίνουμε υποσχέσεις αλλά πολύ δύσκολα μπορούμε να είμαστε συνεπείς σ αυτές.
Είναι μια μάνα... που θέλησε απλά να θυμίσει στο παιδί της, την αγαπημένη της κόρη ότι τώρα νιώθει η ίδια σαν παιδί. Δεν μπορεί να αν και θα το ήθελε να εμπιστευτεί τις δικές της δυνάμεις... όπως και η κόρη τότε όταν ήταν παιδί.
Και όπως έλεγε ο πατέρας μου : «...παιδί μου εκεί που είσαι ήμουν και εδώ που είμαι θα έρθεις.» (GoodStory) 
Διαβάστε το γράμμα της μάνας...
Όταν θα δεις ότι γερνάω, σου ζητάω να είσαι σε παρακαλώ υπομονετική, αλλά πιο πολύ από όλα να προσπαθήσεις να καταλάβεις τι περνάω.
Αν όταν μιλάμε, επαναλαμβάνω το ίδιο πράγμα χίλιες φορές, μη διακόπτεις για να πεις: «Είπες πάλι το ίδιο πριν από ένα λεπτό ...» Απλά άκου σε παρακαλώ. Προσπάθησε να θυμηθείς τις φορές που ήσουν μικρή και σου διάβαζα την ίδια ιστορία κάθε μα κάθε βράδυ μέχρι να αποκοιμηθείς.

Όταν δε θα θέλω να κάνω μπάνιο, να μη θυμώνεις και να μη με κάνεις να αισθάνομαι άσχημα. Θυμάσαι τότε που ήσουν μικρό κορίτσι και έπρεπε να σε κυνηγάω λέγοντάς σου δικαιολογίες και προσπαθώντας να σε κάνω να κάνεις ντους;
Όταν δεις πόσο ανίδεη θα είμαι σχετικά με τη νέα τεχνολογία, δώσε μου χρόνο να μάθω και να μη με κοιτάς με αυτόν τον τρόπο ... Θυμήσου γλυκιά μου, σε έμαθα υπομονετικά να κάνεις πολλά όπως να τρως σωστά, να ντύνεσαι, να χτενίζεις τα μαλλιά σου και να τα βγάζεις πέρα με τα καθημερινά θέματα της ζωής.
Την ημέρα που θα δεις ότι έχω γεράσει, σε παρακαλώ να είσαι υπομονετική, αλλά πιο πολύ να προσπαθήσεις να καταλάβεις τι περνάω.
Αν περιστασιακά τα χάνω και ξεχνάω για ποιο πράγμα μιλάγαμε, δώσε μου χρόνο να θυμηθώ και αν δεν τα καταφέρω, μη γίνεις νευρική, ανυπόμονη ή αλλαζονική. Να ξέρεις μέσα σου ότι το πιο σημαντικό πράγμα για μένα είναι να είμαι μαζί σου.
Και όταν τα γέρικα, κουρασμένα μου πόδια δεν με αφήνουν να μετακινούμαι τόσο γρήγορα όσο πριν, δώσε μου το χέρι σου όπως σου πρόσφερα εγώ το δικό μου όταν έκανες τα πρώτα σου βήματα.
Όταν αυτές οι μέρες έρθουν, να μην είσαι λυπημένη ...απλά να είσαι μαζί μου, και να με καταλαβαίνεις καθώς προσπαθώ να φτάσω στο τέλος της ζωής μου με αγάπη. Θα εκτιμώ και θα σε ευχαριστώ για το δώρο του χρόνου και της χαράς που μοιραστήκαμε. Με ένα μεγάλο χαμόγελο και την τεράστια αγάπη που πάντα είχα για σένα, απλά θέλω να πω, σε αγαπώ ...γλυκιά μου κόρη.
ΠΗΓΗ: goodstory.gr

19 σχόλια:

  1. Αυτό είναι το μεγαλείο της μάννας!!!!!!!!! πολυ όμορφο γράμμα και πολυ σοφό ,καλό βράδυ Γιωργία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η μάνα είναι μια και μοναδική και τόσο πολλά για τα παιδιά της.Έχω τη τύχη να έχω νέα, υπέροχη μαμά και νεαρές,υπέροχες κόρες...ευλογώ το Θεό!
      Όταν γέννησα τις κόρες μου, ήρθα πραγματικά πολύ κοντά στη μαμά μου κ ότι αμφισβητούσα στην εφηβεία μου, ανακλήθηκαν αυτοστιγμή. Μεγαλειώδης σχέση.Καλό βράδυ, πιστή μου συντροφιά.

      Διαγραφή
  2. Πόσο τρυφερό και αληθινό..!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου κορίτσι, έχω μέρες να περάσω από το χώρο σου κ μου έλειψε η θετική σου ενέργεια.Αύριο....Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο κείμενο βασισμένο σε αλήθειες .Η αγάπη της μάνας είναι το πιό πολύτιμο αγαθό για κάθε παιδί !
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οδηγός και συμπαραστάτης ζωής, αν καταλάβει σωστά τους ρόλους που καλείται να ζήσει!
    Θαύμασα ειλικρινά τη Γιαγιά Αντιγόνη, στις ευχές στα παιδιά της, που ετοιμάζουν το γάμο τους κ τις συμβουλές στο γιο της για τη γυναίκα του.
    Ευχαριστώ, Ολυμπία μου, για τη παρουσία σου και τα εύστοχα σχόλια σου.Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ, αυτό, ή κάτι παρόμοιο... ήταν και σε ένα διαφημιστικό σποτάκι, με έναν παππού και το γιο του (Μπουγιούρης), όπου ο παππούς ρωτούσε συνέχεια πώς έλεγαν ένα πουλάκι...
    Πάντως, όπως και να 'χει, είναι πολύ συγκινητικό :')

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.youtube.com/watch?v=la7hO0bZSA4

      Να! Δείτε... Είναι πολύ συγκινητικό :')

      Διαγραφή
    2. Το έχω δει, καλή μου!Ναι είναι όντως πολύ συγκηνιτικό.
      Χαίρομαι όμως που αυτή η ανάρτηση, στάθηκε η αφορμή για να το δουν κι άλλες κοπέλες που δεν το έχουν δει...και επίσης χαίρομαι που η παρουσία σου εδώ μέσα είναι ουσιαστική, όπως βέβαια και των άλλων κοριτσιών.Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Γεωργία μου καλημέρα!!
    Υπέροχο & πόσο αληθινό το γράμμα αυτό!!

    Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μου, όταν το είδα αναρτημένο στο f/b με link στη πηγή, αισθάνθηκα ειλικρινά ρίγος.Το τελευταίο διάστημα πέρασα με τη μητέρα μου μια πολύ δυσάρεστη εμπειρία , με την υγεία της, η οποία ακόμα τη ταλαιπωρεί κι είναι νέα, μόλις 61 χρονών και πολύ δραστήριος άνθρωπος.Ένιωσα όλα & έκανα όλα αυτά που λέει το γράμμα.Της κράτησα το χέρι και έκανε τα πρώτα της βήματα, ξενυχτησα στο προσκέφαλο της ν΄ακούω την αναπνοή της κ.α.π.
      Αυτό που με συγκλόνισε είναι οτι για πρώτη φορά ένιωσα ότι η μαμά μου μεγαλώνει, κι ενώ ήξερα ότι αυτό θα έρθει, και το άφημα της στα χέρια μου.Μανούλα μου είμαι εδώ.Να σ΄έχει ο θεός γερή κ να είναι όλα περαστικά και να είμαστε δίπλα - δίπλα χρόνια πολλά.Σ΄αγαπώ.
      Να είσαι καλά Δεσποινάκι, λακωνική, αλλά αληθινή , με συγκίνησες πρωί - πρωί.Φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Πολύ γλυκό και τρυφερό γράμμα.. και πόσο αληθινό...
    Καλή σου ημέρα Γεωργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεωργία μου,μέ έχη συγκλονήση η σημερινή σου ανάρτηση!Ολα αυτά τά βίωσα μέ τήν μητέρα μου εως 4 μηνές πρίν, πού έφυγε από κοντά μας,μέσα στά χέρια μου.Δέν μπορούσα από τήν συγκήνηση νά αφήσω σχόλιο!Ερχόμουν καί έφευγα!Νάσαι καλά!Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dimi κατάλαβα, απο το προφίλ σου ότι έχεις βιώσει πρόσφατα την απώλεια της και λυπάμαι πολύ.
      Να είσαι όπως περήφανη, γιατί πέρα από το ότι στάθηκες άξια κόρη και στάθηκες δίπλα της στα δύσκολα, σου έδωσε πολλά, πάρα πολλά, για να στήσεις πάνω τους το χαράκτηρα που φαίνεται ότι έχεις.
      Όπως θα δεις πιο πάνω, στην απάντηση της γλυκιάς μας Δήμητρας, το ίδιο διάστημα ένιωσα κι εγώ παρόμοια συναισθήματα, πολύ δυνατές καταστάσεις, κ απλά΄είναι εδώ σήμερα, γιατί πραγματικά, ήθελε ο Θεός να ζει.Βέβαια ταλαιπωρείται ακόμα, αλλά πιστεύω ότι ο Θεός θα στέκεται ακόμα δίπλα της.
      Σε φιλώ γλυκά και ειλικρινά , πιστεύω ότι από κει ψηλά είναι πάντα δίπλα σου!

      Διαγραφή
  9. Συγκλονιστικο!! Μολις συνηδητοποιησα οτι κανω αυτα τα φοβερα λαθη απεναντι στη μητερα μου, μολις συνηδητοποιησα οτι η μητερα μου μεγαλωνει κακα τα ψεμετα γερναει οσο κι αν εγω θελω να την βλεπω νεα και δυνατη.
    Σε ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ευχαριστείς εμένα, αλλά αυτή την υπέροχη μάνα, που με τόση ευαισθησία και λογική, έγραψε αυτό το γράμμα στη κόρη της.
      Εγώ απλά το αντέγραψα, γιατί ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας, για έναν πολύτιμο άνθρωπο της ζωής μας, είτε είναι δίπλα μας, είτε όχι.
      Είναι λίγο δύσκολο να καταλαβαίνεις ότι οι ρόλοι αλλαζουν, όταν εσυ πια έχεις το ρόλο του συμπαραστάτη, του οδηγού.Φιλιά κ ευχαριστώ εγώ!

      Διαγραφή
  10. Οτι πιο ουσιαστικό διάβασα!
    Φτάνοντας σιγά- σιγά στο μεγαλύτερο σκαλοπάτι...
    καταλαβαίνω πόσο σημαντικά είναι αυτά τα λόγια!
    Φιλιά καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή μου Αντιγόνη!Μέσα στο τρέξιμο, που έχεις για τα παιδιά σου, βρήκες το χρόνο να μ΄ επισκεφτείς.
    Χαίρομαι πρώτ΄ απ΄όλα, για τη παρουσία σου εδώ και είμαι σίγουρη πως έχεις νιώσει κάποια από αυτό που γράφει η μητέρα...να ξεχάσω την ανάρτηση σου, όταν έφευγες για διακοπές και ο γιος σου ανησυχούσε, αν πήρες το πιεσόμετρο και τα χάπια σου?
    Είναι όμορφο όμως, ο γονιός να νιώθει ότι μεγάλωσε άξια παιδιά, που προσέχουν τους γονείς τους.
    Οι δικοί μου γονείς, αν και σχετικά νέοι, ένιωσαν ευγνωμοσύνη απέναντι μου, για τη στάση μου, στις περιπέτειες υγείας τους, λες και δε μ΄έμαθαν εκείνοι να το κάνω? λες και δεν συνέβαλαν το μέγιστο στην ανάπτυξη και το χαρακτήρα μου?
    Παιδί τους είμαι, πως θα μπορούσα να είμαι αλλιώς, μετά από τόση αγάπη που εισέπραξα και συνεχίζω να εισπράττω?
    Ευγνωμονώ το Θεό για τους ανθρώπους αυτούς, που μου χάρισε για γονείς.Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή