Δευτέρα, 17 Σεπτεμβρίου 2012

ΒΡΑΒΕΙΑ από τη γλυκιά Δέσποινα!!!!

Το υπέροχο, όλο γλύκα παιδί, το Δεσποινάκι από το http://happy-craft-hour.blogspot.gr/ μου έκανε τη τιμή να μου δώσει όχι ένα, αλλά δύο βραβεία και βέβαια ν΄απαντήσω σε κάποιες συγκεκριμμένες ερωτήσεις.
Τα  βραβεία είναι τα πιο κάτω:

και οι ερωτήσεις  - απαντήσεις είναι:
  1. Ποιός πιστέυετε ότι είναι ο σκοπός σας στη ζωή?Σκοπός στη ζωή μου είναι  να αγαπάω, να συμπαραστέκομαι,να βοηθάω, να πιστεύω & να το λέω, και τέλος να διατηρώ την οικογένεια μου ενωμένη, προσπαθώντας συνέχεια για τη διαμόρφωση υγιών χαρακτήρων, που έχουν τη ζωή μπροστά τους, να συμμετάσχουν  στη δημιουργία μιας σωστότερης  κοινωνίας.Εύχομαι και ελπίζω να έχουν πάντα υγεία και αγάπη, στη ζωή τους.
  2. Ποιό είναι το αγαπημένο σας βιβλίο?Χαίρομαι που υπάρχουν τόσοι νέοι αξιόλογοι συγγραφείς ,π ου έχουν ανεβάσει ψηλά το πήχη στη σύγχρονη ελληνική λογοτεχνία, αλλά το λατρεμένο μου είναι το 'Βιος και Πολιτεία του Α/Ζορμπά" - Ν.Καζαντζάκης.Γενικά τον λατρεύω, αγαπώ πολύ όλο του το έργο, αλλά έπρεπε να διαλέξω μόνο ένα..........
  3. Ποιος ή τι σας εμπνέει περισσότερο στη ζωή? Η ίδια η ΖΩΗ!!!!μέσα της περιλαμβάνονται ΟΛΑ!
  4. Θα προτιμούσατε να σας δωρίσουν πολλά χρήματα ή χρόνο? Χρόνο...θα ήμουν ικανοποιημένη αν η μέρα είχα 48 ώρες, αντί 24.
  5. Ποιο είναι το καλύτερο χαρακτηριστικό σας? Δεν ξέρω? πιστεύω η ευασθησία μου, που μου επιτρέπει, να μπαίνω εύκολα στη θέση του άλλου... και αν εννοείτε κυριολεκτικά χαρακτηριστικό προσώπου - σώματος, τα  μάτια μου, λένε ότι είναι πολύ εκφραστικά.
  6. Αν είσαστε ένα όργανο του σώματος, ποιο θα είσασταν και γιατί? Η καρδιά για να ανατροφοδοτώ όλα τα άλλα όργανα.
  7. Γιατί έχετε blog? Ξεκίνησα για να μοιραστώ μαζί σας την αγάπη μου για τις χειροτεχνίες, τη διακόσμηση, τις εκδηλώσεις,κ.λ.π., όμως στη πορεία, μου έχουν βγει τόσα πολλά, που θέλω να μοιραστώ μαζί σας!!!!Κάποια στιγμή πρόσφατα αναρωτήθηκα αν θα έπρεπε να ανοίξω ένα άλλο blog  για να γράψω κι όλα τ΄αλλα που μου έρχονται στο νου ή που κάπου διάβασα, άκουσα. Τελικά η αποφαση μου είναι, ότι εφόσον είμαι ένας άνθρωπος, ένα blog  θα έχω που θα αναρτώ τα πάντα. 
  8. Ποιο είνια το μεγαλύτερο σας επίτευγμα? Τα παιδιά μου!
  9. Ποιος είναι ο ήρωας-πρότυπό σας και γιατί? Ο Χρίστος, γιατί αν και η πίστη δεν αποδεικνύεται, μ΄ έχει σηκώσει  στην αγκαλιά του, μαζί με τους αγαπημένους μου, σε πολύ δύσκολες στιγμές και άλλες τόσες, μου έχει δείξει είναι ότι είναι δίπλα μου με αγάπη, όσο εγώ Τον αναζητώ.
  10. Αν θα μπορούσατε να είσαστε οτιδήποτε ή οποιοσδήποτε στον κόσμο, τι/ποιος θα είσασταν και γιατί? Θάλασσα.Την λατρεύω σε όλες της τις μορφές, αγαπώ το βυθό της και τα πλάσματα που ζουν μέσα της και γενικά είμαι όπως εκείνη, άλλοτε ήρεμη - γαλήνια - αρμονική, μα αλίμονο όταν ο αέρας  αναστατώσει  εμένα ή τ΄αγαπημένα μου άτομα, σκέτη τρικυμία!!!!!

26 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ δελφινάκι μου!Κάτι ετοιμάζω κι εγώ με θέμα..εσένα!Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. ωω ευχαριστώ πολύ πολύ
      μου αρέσουν πολύ οι εκπλήξεις και χαίρομαι που θα έχω κάτι δικό σου να σε θυμούμαι

      κυπριακά δελφινοφιλούθκια

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  2. Να τα χαρεις τα βραβειάκια σου Γιωργία μου γιατί τα αξίζεις κιόλας,και να πάρεις κι άλλα πολλά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να χαιρεσε τα βραβειακια σου και οτι αγαπας!!!
    Πολυ ωραια αναρτηση!
    φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου!Τελικά μέσα από τα βραβεία μαθαίνεις αρκετά για τον άλλο...αρκεί να πάρει χαμπάρι, ότι πρέπει ν΄απαντήσει και σε κάποιες ερωτήσεις, όχι σαν εμένα πριν λίγο καιρό!Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Ωραίες οι απαντήσεις σου, Αρμονίτσα.....
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Φιλία μου.Χαίρομαι που περνάς!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια Γεωργία μου!Καί σέ άλλα πολλά εύχομαι!Πολύ όμορφη ανάρτηση!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου, να είσαι καλά!Πάντα με ζεσταίνεις.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Congratulations for your awards!!! that's good to know more about you ...
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ευχαριστώ, φίλη μου.Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφες απαντήσεις!
    να χαίρεσαι τα παιδάκια σου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίριδα, με το υπέροχο όνομα!Ευχαριστώ κορίτσι μου και εσύ να έχεις στη ζωή σου ότι πιο πολύ επιθυμείς!

      Διαγραφή
  8. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ !!!ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να τα χιλιάσω δε το βλέπω...Η πλάκα είναι ότι δε τα στολίζω κι όλας..Φιλάκια και ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  9. Συνχαρητήρια για τα βραβεία σου Αρμονια μου και αλλα πολλα με το καλο...οι απαντήσεις σου δείχνου άτομο σωστώ και καλιεργημενο...αλλα μου αρεσε πολύ η απάντησή σου στην ενατη ερώτηση...μπραβο σου ..να εισαι καλά και να χαιρεσαι την οικογενεια σου..αλλα επειδή άργησα να περασω πήγα και στην παρακατω αναρτηση σου...... τι ήταν αυτό;;;; ανατριχιασα ολοκληρη.. με το γραμμα της μανας...!!!!να ήξερες ποσες φορές εχω σκεφτεί τα ιδια πράγματα και ας μην εχω φτασει ακομη σε αυτό το σημείο..αλλα η ζωή ποσο γρήγορα τρέχει Θεέ μου!!!!φιλώ σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω...με κόλλησες στο τοίχο!Ευχαριστώ σε και φιλώ σε γλυκά!Τρέχει η ζωή, ας τη βουτήξουμε λοιπόν από τα μαλλιά!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα αγαπημένη μου Γεωργία!!
    Σε ευχαριστώ για την αναφορά & συγχαρητήρια για τα βραβεία!!
    Εύχομαι ακόμη περισσότερα!!

    Οι απαντήσεις σου μου άρεσαν πάρα πολύ, δεν ξέρω ποια να πρωτοδιαλέξω για να σχολιάσω!!
    Αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι ότι συνειδητοποιώ πόσο ταιριάζω με τις περισσότερες από εσάς!!!!
    Τι καλά που θα ήταν να είμασταν πιο κοντά!!

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ καλό μου την ίδια διαπίστωση έχω κάνει!Πολλά κοινά στοιχεία, μεταξύ μας!Αλλά ακόμα και από απόσταση, χαίρομαι πολύ που σας συνάντησα και μιλάω μαζί σας.Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Γεωργία! Πολλά ακόμη σου εύχομαι!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, καλή μου!Δε ξέρω αν τα έχεις πάρει, αν όχι θα ήθελα να τα έχεις κι εσύ!Ας γνωριστούμε λίγο καλύτερα!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. σε καλωσορίζω και σένα στην παρεούλα του νέου μου μπλογκ
    θα χαρώ να τα λέμε και από δω και από τα άλλα μου μπλογκ
    σ ευχαριστώ για το εικονάκι για την αποδοχή
    ε΄δια αυτή την ανάρτηση , αλλά δε καταλαβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ συγκινητικές οι απαντήσεις σου
    ειδικά η 9..βοήθεια σου να είναι πάντα ο θεούλης

    η απάντηση 10...και γω λατρεύω πολύ την θάλασσα
    από μικρή με γοήτευε ο κόσμος του βυθού και μένα
    άλλωστε είναι και το σπιτάκι μου η θάλασσα, τι σόι δελφινάκι είμαι αν δεν την αγαπούσα την θάλασσα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή