Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2012

Βραβεία!!!!

Η μικρή μου φίλη, Χριστίνα, από το blog http://christinaeseyes.blogspot.gr/ σήμερα 21 Σεπτεμβρίου, μου χάρισε  το βραβείο Liebster!
Την ευχαριστώ πολύ - πολύ!



Τώρα πρέπει να απαντήσω στις 11 ερωτήσεις που ακολουθούν. Να απονείμω το βραβείο με τη σειρά μου σε 5 άλλα blogs που έχουν κάτω από 200 followers και έπειτα να τα ενημερώσω.

1. Τι σου αρέσει να φοράς πιο συχνά; Αγαπώ πολύ - πολύ τα φορέμα και τα φορώ σχεδόν συνέχεια.


2. Τι διασκέδασες πιο πολύ; Σχολείο ή Πανεπιστήμιο;Τα χρόνια ως φοιτήτρια ήμουν και παντρεμένη, οπότε τη φοιτική ζωή δε την βίωσα, όπως οι περισσότεροι! Σε αντίθεση με εκείνα του σχολείου ,τα οποία ειλικρινά, ειδικά στο Λύκειο, τα καταδιασκέδασα.

3. Αγαπημένο ΒιβλίοΤο “Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά”  και η "Ασκητική"  του Ν.Καζαντζάκη.


4. Ένα πράγμα το οποίο φοβάσαι;Φοβάμαι  τους αχάριστους ανθρώπους.

5. Τι σε οδήγησε στο blogging;Αποφάσισα να γίνω blogger από την αγάπη μου για τα καλλιτεχνικά και στη πορεία μου ποέκυψαν ένα σψρό άλλα θέματα, τα οποία θέλω να μοιράζομαι μαζί σας

6. Αγαπημένο προϊόν μακιγιάζ;Το μαλακό μαύρο μολύβι.

7. Η πιο τρυφερή ανάμνηση;Η πρώτη φορά που έπιασα στην αγκαλιά μου, το καθένα από τα παιδιά μου, τις δύο κόρες μου.


8. Τι προτιμάς; Ελαφρύ ή "βαρύ" μακιγιάζ;Ανάλογα με τη περίσταση και την ώρα, πρωί στη δουλειά ελαφρύ και βράδια σε εξόδους πιο έντονο, αλλά όχι βαρύ.

9. Ένα πράγμα που σου αρέσει να κάνεις περισσότερο;Είναι πολλά, τα περισσότερα έχουν σχέση με τη κάθε μορφή τέχνης,άλλα αφού πρέπει να διαλέξω μόνο ένα, θα αναφερθώ  στο να ρεμβάζω δίπλα στη θάλασσα ή να κολυμπώ.
10. Καμία Φοβία;Υψοφοβία, μόνο όταν ανεβαίνω όμως σε εξωτερικές σκάλες ,χωρίς κουπαστή.


11. Κραγιόν ή Lipgloss;Κραγιόν απαλά, συνήθως κοντά  στη φυσική   απόχρωση των χειλιών μου.

Τώρα πρέπει να μοιράσω κι εγώ το βραβείο
Θα ήθελα να το παραλάβουν λοιπόν οι φίλες μου, των κάτωθι blogs :

http://everythingisstreet.blogspot.gr/
http://princess-airis.blogspot.gr/
http://neli62.blogspot.gr/
http://memorieswitholdthings.blogspot.gr/
http://papaafroditi.blogspot.gr/


Μου έδωσε επίσης το παρακάτω βραβειάκι και την ευχαριστώ πολύ, που με σκέφθηκε 2 φορές, όμως το συγκεκριμμένο μου, το έχουν χαρίσει ξανά  (μάλιστα 2 φορές) και για να δείτε τις απαντήσεις μου:
http://armoniaart.blogspot.gr/2012/09/blog-post_12.html

Σε ευχαριστώ πάλι Χριστίνα μου και σου έυχομαι ακόμα πολλά - πολλά βραβεία!

41 σχόλια:

  1. Ω! Ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Θα το πάρω με χαρά να το βάλω παρεΐτσα με τα άλλα βραβεία ( το απόγευμα που θα επιστρέψω από τη δουλειά) ...τώρα πρέπει να το σκεφτώ αν θα απαντήσω (γιατί είχα πει πως δεν θα αποκαλύψω άλλα από αυτά που ήδη είχα πει για μένα σε παλαιότερες αναρτήσεις για βραβεία!) Η αλήθεια είναι όμως πως δεν είχα απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις.
    οκ ..θα αρχίσω να το δουλεύω - στα κλεφτά- από τώρα στη δουλειά!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσον αφορά τις δικές σου απαντήσεις τι να πω ; Το 7 όλα τα λεφτά! :)

      Διαγραφή
    2. Εντάξει δεν είναι κακό να αρχίσεις να προετοιμάζεις τις απαντήσεις σου.Δες το σαν μια ευχάριστη μικρή διακοπή, από τη δουλειά σου.Θ α περάσω να σε δω!
      Ναι τα παιδιά μας είναι τα βέλη κι εμείς τα τόξα, όπως λέει και ένας άλλος αγαπημένος, ο Χαλίλ Γκιμπράν και είναι τόσο ιδιαίτερη η σχέση μάνας - παιδιού, από το πρώτο δευτερόλεπτο,κρατάς στα χέρια σου, ένα κομμάτι του σώματος σου, του είναι σου...

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!
    Θα σχολιάσω μόνο την 7η απάντηση!!...δεν αλλάζεται με τίποτα στον κόσμο!!

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι, καλή μου!όλη μας η περιουσία!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Γεωργία!Συγχαρητήρια γιά τά βραβεία!!Καί σέ εμένα αρέση πολύ ο Καζαντζάκης!Εχω όλα τά βιβλία του!Καλό Σ/Κ σού εύχομαι φίλη μου!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον λατρεύω, μεγάλη πηγή έμπνευσης και αληθινής ζωής!Κι εγώ κοριτσάκι , σου εύχομαι καλό υπόλοιπο Κυριακής.Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Να τα χαρείς τα βραβεία σου!....
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Χρυσούλα!Επίσης καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για τα βραβεία :)
    Σ'ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου στο blog μου..

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί κάποιες φορές να φαίνομαι υπερβολική, αλλά έτσι είμαι "πολύ", και ότι λέω το εννοώ.Ευχαριστώ και για το χαμόγελο!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Γεωργία μου συγχαρητήρια για τα βραβειάκια!
    Καλό σαββατοκύριακο να έχεις πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλό υπόλοιπο ημέρας και καλή επιτυχία!Μακάρι να μπορούσα να έρθω.Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Congratulations!!! you have an award for you in my blog!!!
    Hope you like...
    Have a wonderful weekend! and G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο , οι γλυκιές blogger φίλες μου το έχουν δώσει ,το δέχομαι με μεγάλη χαρά και από σένα !!!!
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το έχεις ήδη, άρα είσαι αγαπητή και σε σκεφθήκαμε πολλές!Να είσαι πάντα χαρούμενη!

      Διαγραφή
  9. συγχαρητήρια για τα βραβεία και σου εύχομαι κι άλλα

    επίσης ,
    σε καλωσορίζω στο δεύτερο μου μπλογκ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ και εύχομαι να μάθεις ενδιαφέροντα εδώ μεσα..σ ευχαριστώ που έγινες μέλος και για την συμμετοχή στο διαγωνισμό..καλή επιτυχία σου εύχομαι
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε βρίσκω και στο νεο σου blog.Μου αρέσει να μαθαίνω, πιστεύω στο "γηράσκω αει διδασκόμενος", άλλωστε η γνώση είναι ένα πηγάδι, χωρίς τέλος..Φιλάκια σε σένα και στη Κύπρο!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα και τα τρία μου μπλογκάκια βασίζονται σ αυτό στη ΓΝΩΣΗ, στη μετάδωση της γνώσης, όπως γράφω και στα εισαγωγικά τους..
      Με γεμίζει χαρά να μεταδίδεται η γνώση. Πιστεύω η ΓΝΩΣΗ είναι και το πιο σημαντικό!

      Διαγραφή
  10. Καλο απόγευμα Γιωργία μου,να τα χαίρεσαι τα βραβειάκια σου,σε ευχαριστώ που μου έδωσες και μένα.Αφού απαντήσω πρέπει να το δώσω και εγω σε άλλα 5 μπλόγκς?Φιλιά πολλά.Και πάλι σ ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πρέπει να τα δώσεις σε άλλα 5 με λιγότερους από 200 συνοδούς!Πραγματικά ήθελα να το έχεις από μένα!Φιλάκια και καλό υπόλοιπο μέρας!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα ,σε ευχαριστώ πραγματικά από ψυχής που μου έδωσες αυτό το βραβείο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί Κατερίνα μου?Το άξιζες!Σου εύχομαι πολλά - πολλά βραβεία!

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μάνια μου και σ΄ευχαριστώ!Πρέπει να βάλω όλα όσα έχω πάρει, γιατί είναι άδικο , να μην έχω στολίσει και τα προηγούμενα!Γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια!!!Μου αρέσει κι εμένα πολύ ο Καζαντζάκης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άλλο ένα κοινό μεταξύ μας λοιπόν, και χαίρομαι γι΄αυτό!

      Διαγραφή
  14. Μεγεια τα βραβειάκια και πολλά φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά έχουν τη πλάκα τους, άσε που μαθαίνουμε πράγματα η μια για την άλλη, και βέβαια για να σε σκεφθεί ο άλλος...

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!! Πολλά ακόμη σου εύχομαι!! Να γεμίσει το σπιτάκι σου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποφάσισα ότι μου αρέσουν τα βραβειάκια τελικά και σ΄ευχαριστώ πού για την ευχή σου.Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ για το βραβείο!
    θα στολίσει όμορφα το "σπιτάκι" μου!

    να έχεις ένα όμορφο και αρμονικό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άξιζες και με το παραπάνω και χαίρομαι που θα το στολίσεις.Εύχομαι ένα ξεκούραστο απόγευμα Κυριακής.

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητηρια για τα βραβεια σου!
    Καλο σ/κ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Φαίδρα, με το όμορφο όνομα.Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Πέρνα όταν μπορέσεις από το μπλογκ μου να πάρεις ένα βραβειάκι κι από μένα! :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!Ωραία έκληξη!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Γεωργία μου δεν το είχα δει...sorry...σου κρατάω το επόμενο που θα πάρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Hello, how are you?
    I love your blog, I always visit now.
    I invite you to visit my FAN PAGE on facebook : http://www.facebook.com/couturetrend1
    And also visit my blog, you'll love it. In addition to the fashion world, we will cover various topics such as: the beauty, the architecture, the decor, pop culture, travel, places, people and food.
    BLOG : http://couturetrend.blogspot.it/

    I hope your visit!

    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παντρεμενη κ φοιτητρια πρεπει να ειναι οντως πολυ δυσκολο!συγχαρητητρια για το βραβειακι :)
    Ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Να εισαι παντα καλα!

    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή