Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2012

Περάστε να παραλάβετε το βραβείο σας!

Έχοντας κλείσει 2 μήνες και κάτι, που αποφάσισα να ταξιδέψω ουσιαστικά στη blog- οχώρα, γνώρισα πολλούς ανθρώπους, άλλους με ενδιαφέροντα παρόμοια με τα δικά μου κι άλλους που με παρακινούν να βελτιωθώ, άλλους που με έκαναν να γελάσω μέχρι δακρύων ή να κλάψω από συγκίνηση, άλλους που με έκαναν να δω πιο βαθιά, ή να ψάξω ή και να ψαχτώ, άλλους που με έκαναν να δω τα πράγματα και τις καταστάσεις με άλλη ματιά.
Όλοι σας μου δώσατε απλόχερα και πάνω απ΄όλα με κάνατε να πιστέψω ξανά στον Άνθρωπο.Ανοίξατε μια αγκαλιά και με δεχθήκατε, ανταλλάξαμε απόψεις και γενικά ξεκίνησαν σχέσεις που εύχομαι να κρατήσουν, άλλωστε έχουμε τόσα πολλά ακόμα να πούμε.
Για όλους αυτούς τους λόγους κι άλλους, που ακόμα δε θα σας πω, έφτιαξα ένα βραβειάκι και θέλω να το δώσω σε όλους εσάς που έχουμε καθημερινή ή σχεδόν καθημερινή αλληλεπίδραση.Δε χρειάζεται να απαντήσετε σε καμιά ερώτηση και δεν έχει κανένα άλλο σκοπό πέρα από το να σας πω, με το δικό μου τρόπο, Ευχαριστώ!
Το βραβειάκι είναι το παρακάτω και σας το χαρίζω με πραγματική εκτίμηση σε αυτό που είναι ο καθένας απο σας και όλοι σας μαζί:
Βλέπω πως όταν οι περισσότεροι από σας συμπληρώνουν κάποιον αριθμό ακολούθων, κάνει ένα διαγωνισμό και μοιράζει δωράκια.Έχω σκοπό να σας δώσω κι εγώ δωράκια, αλλα σε άλλο χρόνο και για άλλο σκοπό.
Σας φιλώ και σας ευχαριστώ.
Οι αποδέκτες του βραβείου, με εντελώς τυχαία σειρά, είναι οι:


67 σχόλια:

  1. Καλημέρα γλυκιά μας Γεωργία!!
    Το βραβειάκι σου ήρθε την κατάλληλη στιγμή...που έψαχνα να βρω κάτι για να χαμογελάσω!!

    Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ...δεν παίρνεις μόνο εσύ από εμάς, αλλά και εμείς από εσένα!!

    Φιλάκια πολλά κ καλή μας συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ένιωσα και το εκανα, και χαίρομαι που σου έδωσα χαρά και λόγο να χαμογελάσεις,αυτός άλλωστε ήταν και ο σκοπός μου.Η αλληλεπίραση πυ λέγαμε!Φιλάκια και καλή μας συνέχεια!

      Διαγραφή
  2. Έψαχνα με αγωνία να δω το όνομά μου, όπως τότε που κοιτούσα το βαθμό μου στις πανελλήνιες!Και έλεγα, λες να με ξέχασε; Σε ευχαριστώ πολύ!Το παίρνω αμέσως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ ελπίζω ότι δεν έχω ξεχάσει καμιά σας!Μου έβαλες έννοια!...έχεις δίκιο, μεγάλη η λίστα...είμαι πιο τυχερή απ ότι πίστευα τελικά!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Ω!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Το παίρνω μαζί μου με μεγάλη χαρά !
    Την εκτίμηση μου για σένα και το όμορφο μπλογκόσπιτό σου την ξέρεις!
    Φιλάκια πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω καλό μου! κι αυτό, ήταν ένας μικρός τρόπος να σας δείξω τη χαρά μου, που είμαι αναμέσα σας και για τον τρόπο που με δεχθήκατε...ωχ επαναλαμβάνομαι!Φιλάκια και χαμόγελα!

      Διαγραφή
  4. καλημέρα
    χρόνια πολλά στο μπλογκάκι σου
    εύχομαι οι μήνες να γίνουν χρόνια και να σε έχουμε στη μπλογκοπαρέα μας , στη μπλογκογειτονιά μας με τις όμορφες αναρτήσεις σου..
    πολύ γλυκιά η σκέψη σου..δείχνει ότι αγαπάς αυτό που κάνεις...τη δημιουργία αυτού του μπλογκ
    διαβάζοντας την ανάρτηση σου νόμιζα θα την τελείωνες ως εξής:
    να το παρούν όσοι θέλουν...και γω σκεφτομουν να αφησω σχόλιο με ευχές , αλλά θα σου έλεγα ότι επειδή μόλις λίγο καιρό γνωρίζονται τα μπλογκ μας και εμείς
    θα το αφήσω στις παλίοτερες σου αναγνωστριες , αυτές το δικαιούνται..αλλά με έκπληξη (μου αρέσουν οι εκπλήξεις) βλέπω και το δικό μου μπλογκάκι
    ωωω δε ξέρω τι να πω ..με συγκίνησες..σ ευχαριστώ για την σκέψη .. με μεγάλη μου χαρά θα το πάρω να στολίσω το σπιτάκι μου

    και με την ευκαιρία δες αυτό
    http://www.oiagioi.blogspot.com/2012/09/blog-post_25.html
    ενημερωτικά το λέω όχι για διαφήμιση του μπλογκ ή ότι άλλο

    υγ-συγνώμη για το μεγάλο σχόλιο..σε ζάλισα; με βαρέθηκες; :((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως μπορεί να σε ζαλίσει η καλοσύνη και η χαρά? και εσύ έκανες επισκέψεις στο σπιτάκι μου και άφησες τα γλυκά σχόλια σου, και ήρθα στο δικό σου σπιτάκι και ξέχασα ότι με προβλημάτιζε, με τις δικές σου αναρτήσεις, γιατί λοιπόν θα έπρεπε να σε εξαιρέσω? Δεν θα ήταν άδικο?
      Φιλάκια και θα δω το σύνδεσμο που μου λες.

      Διαγραφή
    2. με συγκινείς..δε ξέρω τι να πω..
      φιλάκια

      Διαγραφή
    3. Τίποτα μην πεις, να παραμείνεις όπως είσαι!Μια ζεστή αγκαλιά από μένα,άλλωστε ταιριάζει με τη συγκίνηση, ειδικά ατυή όταν προέρχεται και από τις 2 πλευρές.

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφο !!! Το δέχομαι με μεγάλη χαρά και σε ευχαριστώ πολύ που έγινες blogφίλη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταποδίδω γλυκιά μου!..και χαίρομαι που το δέχεσαι με χαρά!Είπα να φτιάξω τη δική σας μέρα, εννοώντας όλα όσα έλεγα στον πρόλογο, αλλά τελικά φτιάξατε εσείς τη δική μου, με τη γλύκα σας!

      Διαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ για το δωράκι. Εύχομαι το blog σου να συνεχίσει με τον ίδιο ενθουσιασμό να μας παρουσιάζει τα όμορφα θέματά του.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να είναι αρχή και να αντιδρώ έτσι? Δε νομίζω.
      Μου αρέσει εδώ ανάμεσα σας και ελπίζω , ο χρόνος να δημιουργήσει περισσότερους και ισχυροποιήσει νέους δεσμούς φιλίας.Υγεία να έχουμε και καλή μας συνέχεια.Φιλάκια επίσης!

      Διαγραφή
  7. Εύχομαι να συνεχίσεις για πολύ καιρό ακόμα να μας ομορφαίνεις την μέρα μέσα από το μπλογκοσπιτάκι σου!
    Σε ευχαριστούμε πολύ για το βραβείο, είναι πανέμορφο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο εύχομαι κι εγώ Έλενα!Να κρατήσουμε πολύ καιρό τα σπιτάκια μας και να φτιάχνουμε η μια τη μέρα της άλλης.Χαίρομαι που σου άρεσε το βραβειάκι!

      Διαγραφή
  8. Σού εύχομαι από καρδιάς πάντα νά μάς κρατάς συντροφιά μέ τίς υπέροχες αναρτήσεις σου Γεωργία μου!Σού εύχομαι τά καλύτερα στήν ζωή σου!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τό πανέμορφο βραβείο!!Τό πάιρνω καί πάω νά τό βάλω!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη μεγαλύτερη χαρά τελικά την πήρα εγώ πάλι, από όλες σας!!..και εγώ σου εύχομαι τα καλύτερα και χρόνια πολλά για να τα ζήσεις!Καλοστόλιστο και φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Πολλά.. πολλά.. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ, για το βραβείο αυτό..

    Μας συγκινείς πολύ..

    Υγεία, δύναμη και χαμόγελο θέλει η ζωή. Στα εύχομαι και τα 3.

    Κώστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά, η εκτίμηση, το χαμόγελο και όλα τα θετικά της ζωής που μοιράζονται, πολλαπλασιάζονται, έτσι δεν είναι?
      Είπα να σας ευχαριστήσω και σκέφθηκα αυτό τον τρόπο και τελικά αυτή που πιο πολύ είναι χαρούμενη, είμαι εγώ ξανά, μέσα από την ανταπόκριση σας και τα ζεστά σας,λόγια.Ευχαριστώ και για τις τρεις ευχές, είναι τα ζητούμενα για μια αρμονική ζωή.Σας εκτιμώ και τους δυο σας και σας εύχομαι τα καλύτερα στο πολλαπλάσιο τους.

      Διαγραφή
  10. Γεωργία μου άλλο ένα δείγμα της ψυχής σου το σημερινό!! Χαίρομαι πάρα πολύ που σε γνώρισα εδώ και ελπίζω μια μέρα να γνωριστούμε και από κοντά! Σου εύχομαι τα καλύτερα για το blog σου γιατί το αξίζεις!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που επέλεξες κι εμάς!Να είσαι πάντα γερή και αισιόδοξη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως ήταν δυνατόν να σας εξαιρέσω? Δεν είσαστε και εσείς μέσα στη παρέα που με αποδέχθηκε, που μ ΄επισκέπτεται, που διαβάζοντας τις αναρτήσεις σας,βλέπω πολλές φορές τα πράγματα αλλιώς? Κι εγώ εύχομαι να έρθει η στιγμή που θα γνωριστούμε από κοντά!Κι εσύ να είσαι πάντα γερή, δυνατή και ευτυχισμένη, για να το μεταδίδεις και σε μας.Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Ωωω!!Τι ωραία έκπληξη!!!!Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Γεωργία μου!!Το παίρνω με μεγάλη χαρά!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένα ευχαριστώ ήταν τριανταφυλλάκι μου, αλλά πως αλλιώς θα μπορούσα να σας το πω, έτσι μου ήρθε η ιδέα του βραβείου.Το δώρο μου, ήταν η αποδοχή του και τα καλά σας λόγια!Καλή σου νύχτα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. πολλά-πολλά-πολλά ευχαριστώ, γλυκιά μου Γεωργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να πω? με έχετε όλοι κατασυγκινήσει.Καλή συνέχεια με διαρκή έμπνευση!

      Διαγραφή
  13. Αχ καλή μου Γεωργία! Τι γλυκό εκ μέρουΣ σου! <3 <3 <3 Σ'ευχαριστώ πολύ!
    Χαίρομαι πολύ να μαθαίνω για σένα, μέσα από τιΣ δημοσιεύσειΣ σου και να τα λέμε και θέλω πολύ να συνεχιστεί αυτό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μικρό μου κι εγώ χαίρομαι, να τα λέμε.Είσαι πολύ τρυφερό παιδί.Ειδικά για το 8μηνο όμως που ακολουθεί και θέλει όλη τη δύναμη και την ενέργεια σου, για την επίτευξη του στόχου σου, δε πειράζει αν δε τα λέμε και τόσο συχνά.Να μας βλέπεις τόσο όσο χρειάζεται για να αποσυμπιέζεσαι.Φιλάκια γλυκά και πολλή - πολλή δύναμη, υπομονή και επιμονή!

      Διαγραφή
  14. Αρμονία μου γλυκεία ....σ ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ..... είσαι από τα άτομα που τα ψάχνω στης ανάρτησης μου να ακούσω τα λόγια και της σκέψης σου ... συνέχισε έτσι και η παρέα θα μεγαλώνει ...τα φιλιά μου σ ευχαριστώ από καρδιάς ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κάποιες φορές, που απλά τα συναισθήματα δεν έχουν άλλες λέξεις να ειπωθούν.Επαναλαμβάνομαι λοιπόν, εγώ ευχαριστώ πολύ!Τιμή μου, ν΄αναζητάς τα λόγια μου, στις τόσο τρυφερά όμορφες αναρτήσεις σου.Καλή σου συνέχεια.. και ναι, ας κρατηθεί έτσι η παρέα και ας μεγαλώνει, όλοι οι καλοί χωράνε!

      Διαγραφή
  15. Γιωργία μου ξανά σε ευχαριστώ πολύ ,το παίρνω με μεγάλη χαρά ειναι πανέμορφο ,φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καλό μου παιδί!Συνέχισε εσύ έτσι να μας μαγεύεις με τις γεύσεις σου ανακατεμένες με τη ψυχή σου, και τα βραβεία σου, θα είναι πολλά, από πολλούς.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. συγχαρητήρια αρχικά σε σένα για το βραβείο σου και ευχαριστώ πολύ που το μοιράστηκες και μαζί μου....να είσαι καλά και πάντα δημιουργική!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε όλους σας το έδωσα από τη καρδιά μου με μόνο σκοπό, να πω ευχαριστώ!Εύχομαι όλα τα καλά της ζωής και αστείρευτη δημιουργικότητα.

      Διαγραφή
  17. Σ`ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι!...
    Μπράβο σου! πολύ όμορφη κίνηση!
    Εύχομαι τα καλύτερα για σένα και για το μπλόγκ σου!!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως αλλιώς να σας ευχαριστήσω? Να γυρνώ ένα - ένα σπιτάκι και να σας το λέω?Εύχομαι υγεία και δημιουργικότητα!

      Διαγραφή
  18. Τι καλή που είσαι!! Να' σαι πάντα καλά, να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και να μας κρατάς συντροφιά με τις αναρτήσεις σου!!
    Σ' ευχαριστώ και εγώ με τη σειρά μου για το βραβειάκι!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ ακόμα μια φορά, εκτός των προαναφερόμενων, γιατί πέρασες να το παραλάβεις!

      Διαγραφή
  19. Τι υπέροχο βραβείο! Η κίνησή σου είναι τέλεια!! Να τους χιλιάσεις τους μήνες σου στην γειτονιά μας! Πάντα όμορφα λόγια και χαρά να μοιράζεις!! Σ' ευχαριστώ πολύ που και το δικό μου σπιτάκι δέχεται το τόσο όμορφο βραβείο σου!!
    Καλό βράδυ να έχεις, φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με το γλυκό λόγο στο στόμα!Μια απλή κίνηση ευχαριστίας ήταν, εσείς τη κάνατε τέλεια για μένα!Φιλάκια και όμορφο ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  20. Σου εύχομαι τους μήνες αυτούς να τους κάνεις χρόνια και πάντα να δίνεις και να παίρνεις από τη blogoγειτονιά μας! φιλάκια, καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το πάρε - δώσε αγάπησα εδώ μέσα, έτσι και το βραβειάκι.Χάρηκα που πέρασες να το πάρεις.Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
    2. Αν και δεν είμαι στη λίστα σ'ευχαριστώ πολύ!! :) Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Δε πειράζει που δεν είσαι στη λίστα!..και μόνο για το σχόλιο σου στη συγκεκριμένη ανάρτηση,σε κάνει να το δικαιούσαι!Οπότε το παίρνεις, γιατί στο δίνω ολόψυχα!..και στην επόμενη λίστα, δε θα λείπεις!:)

      Διαγραφή
    4. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! :)

      Διαγραφή
  21. Ευχαριστώ πολύ για την τιμή να με θεωρείς άνθρωπο κοντινό σου...Έχεις λεπτή και ευαίσθητη ψυχή και οι άνθρωποι σαν εσένα μου αρέσουν....Χαίρομαι που σε γνώρισα και με χαρά θα πάρω το βραβείο αγάπης...Σου εύχομαι να μείνεις πάντα έτσι... με την αρμονία στην καρδιά σου...Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι δική μου τιμή, να μπουν στη ζωή μου, (ακόμα κι έτσι - μέσω οθόνης), άνθρωποι σαν εσάς!Σ΄ευχαριστώ, για όλη τη τρυφερότητα που μου χαρίζεις με τα λόγια σου και σου εύχομαι, η αρμονία να τυλίγει κάθε πλευρά της ζωής σου!Καλημέρα!

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα!!!!
    Ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη!!!!!!
    Το βραβείο είναι ιδιαίτερο μιάς και το έφτιαξες εσύ!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα όλη μέρα, καλή μου!Θα σε φωνάξω και στο σπίτι μου τη Πρωτοχρονιά για ποδαρικό, έφερες τόσους θετικούς ανθρώπους στο "σπιτάκι" μου!Πονηρούλα!!! "....για να μην αισθάνομαι μοναξια", είπες και τσουπ!άρχισαν να καταφθάνουν οι φίλες σου!Ο πιο γλυκός τρόπος για να βοηθήσεις τους νεοφερμένους!άρα το βραβειάκι, όχι απλώς σου άξιζε!!!
      Πολλά φιλάκια και μη ξαναχαθείς!!!

      Διαγραφή
  23. Νομίζω ότι αρκεί το ψευδώνυμο σου για να δείξει τη ψυχή σου.Χάρηκα που μου έδωσες την ευκαιρία να σε επισκεφτώ και να σε γνωρίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...κι εγώ χάρηκα που έφερες μαζί σου φως, αχτίδα μου!Ελπίζω να τα λέμε!

      Διαγραφή
  24. Ωωωω! Ένα σχεδόν νεογέννητο blog! Είναι όμορφο! Καλή αρχή και δημιουργική αρχή! Να είμαστε καλά, να σου ευχηθούμε και για τον πρώτο χρόνο του!
    Καλό μεσημέρι Αρμονία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για την΄άμεση επίσκεψη και τα σχόλια σου, μιας κι εσύ έχεις μακρά πορεία στο χώρο.Απλά να σου πω ότι συμφωνώ με όλα όσα έγραφες στην ανάρτηση σου.Τη blogοσφαιρα τη βλέπω σαν παρέα και ευτυχώς, αυτό έχω εισπράξει στο λίγο χρόνο που είμαι εδώ.Ότι λέω το αισθάνομαι και δεν έχω κανένα άλλο σκοπό , πέρα από το να γνωρίστω και εναρμονιστώ, να προσβληματιστώ και να μάθω από άλλους ανθρώπους κι αν μπορώ κι εγώ να δώσω κάτι, να το δώσω με όλη μου τη ψυχή.Καλό μεσημέρι επίσης!

      Διαγραφή
  25. Να που έλαβα βραβείο από ένα τόσο νεαρό μέλος της blogoγειτονιάς μας αλλά, τόσο ξεχωριστό. Σ' ευχαριστώ πολύ Γεωργία, τα αισθήματα είναι αμοιβαία! Όλες "εδώ μέσα" νιώθουμε τόσο κοντά η μια στην άλλη, τόσο φίλες που πολλές φορές σκέφτομαι πως δεν ένιωσα με πολλές άλλες που τις γνωρίζω προσωπικώς τόση ζεστασιά. Είναι πραγματικά μαγικό αυτό που συμβαίνει εδώ!
    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς, σκέφθηκα κι εγώ , καλή μου, ειλικρινά!Μια ευχάριστη και ήρεμη Κυριακή, σου εύχομαι!..κι ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  26. Thank you very much!!!! you are very sweet!!!
    Have a wonderful weekend! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Great post! :)
    Following you now.. ;)
    Hope you'll Follow back. Thank's A lot!

    Kisses from VV!!
    www.voguelyvan.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γεωργία μου καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου είναι υπέροχο και πολύ ενδιαφέρον!!!Εύχομαι να περνάς και εσύ από το δικό μου σπιτάκι και να τα λέμε!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες!..και βέβαια θα περνάω κι εγώ από το δικό σου σπιτάκι!Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Φιλιά επίσης!

      Διαγραφή
  29. ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ...ΦΙΛΟΥΣ!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για την όμορφη ευχή σου και που πέρασες να παραλάβεις το βραβειάκι σου.Επίσης ένα ξεκούραστο υπόλοιπο Κυριακής!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  30. Αρμονία! Τι ωραία λέξη!!
    Είδα ότι χάρισες και σε μένα το βραβείο σου και θέλω να σε ευχαριστήσω πάρα πολύ για την κίνηση σου!
    Επίσης θέλω να σου ευχηθώ καλή συνέχεια στο blog σου, νάσαι καλά, να διαβάζουμε τις όμορφες αναρτήσεις σου!!
    Σε ευχαριστώ πολύ, καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλό μήνα κι ευχαριστούμε κι εμείς για την θετική ενέργεια που μας χαρίζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Hola Armonía,cuanto siento llegar la última para darte las gracias por algo que no tiene precio,que te digan que de ti alguien aprendió algo,pues quiero que sepas que de ti aprendí que se puede ser muy generosa como tú lo fuiste conmigo!!!

    Mil gracias y mil besos de agradecimiento!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή