Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΔΡΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ BLOGGERS στηρίζει τους ''Ζωγράφοι σε δράση για τα Παιδιά''

Το γνωστό μας και αγαπημένο blog, προχωράει ακόμα μια φορά, σε μια αξιόλογη και εθελοντική δράση.
Ας συμμετάσχουμε!
Την πρόσκληση αυτή τη φορά μας την κάνουν οι ''Ζωγράφοι σε δράση για τα Παιδιά'', οι οποίοι ανακοίνωσαν ένα bazaar που θα λάβει χώρα κοντά στα Χριστούγεννα και στο οποίο μπορούν να συμμετάσχουν όχι μόνοι ζωγράφοι αλλά και κάθε είδους χειροτέχνες. Φυσικά το αντικείμενο δεν θα αφορά μόνο σε πίνακες ζωγραφικής αλλά ο καθένας μπορεί να έχει συμμετοχή με οποιοδήποτε χειροτέχνημα ασχολείται.
  Τα χρήματα που θα μαζευτούν, θα διατεθούν στο Ζάννειο Ίδρυμα Προστασίας Παιδιών.

Περισσότερες πληροφορίες στα σχετικά blogs.Φιλιά σε όλους!
Α! και δεν ξέρω να βάζω τα banners, δεν πειράζει όμως, κάνω τις σχετικές αναρτήσεις!
Αν κάποια γλυκιά φίλη θέλει, ας μου εξηγήσει πως θα μπουν οι δράσεις στο πλάι της σελίδας μου.Ευχαριστώ!

12 σχόλια:

  1. Καλημέρα
    Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση !Σχετικά με την προσθήκη δίπλα στο sietbar , κάνεις το εξής ¨..
    1.Πας στη Διάταξη
    2. Προσθήκη gadget (δεξιά)Σου βγάζει ένα παράθυρο (πείπου αριστερά)
    3. επιλέγεις φωτογραφία
    4.Κάνεις αποθήκευση και τέλος ..
    Ότι θέλεις στη διάθεση σου
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία σου, είμαι υποχρεωμένη.Το είχα κάνει μια φορά και έβαλα το banner του top blogs και μετά το ξέχασα, το παίδεψα , δε λέω, αλλά αποτέλεσμα ουδέν!
      Χίλια ευχαριστώ, λοιπόν!
      Η ανάρτηση δεν είναι δική μου, όπως βλέπεις, απλή μεταφορά είναι... κι από ότι είδα, ήδη είχες δηλώσει συμμετοχή, αλλά πιστεύω ότι τέτοιες δράσεις, όσο πιο πολύ βλέπονται, τόσο μεγαλύτερη επιτυχία θα έχουν.Καλή σου νύχτα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Γιωργία πολυ ωραία η ανάρτηση σου,καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέλη μου απλή παρουσίαση είναι, οι περισσότερες κοπέλες που παρακολουθώ ήδη το ήξεραν και είχαν δηλώσει συμμετοχή.
      Αλλά ακόμα και μόνο μια, να μην το είχε δει και να θέλει να συμμετάσχει, κέρδος για τα παιδιά είναι.Καλή συνέχεια επίσης.

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστούμε πολύ για την παρουσίαση!!! Με μεγάλη μας χαρά να'χουμε τις δημιουργίες όλων σας!Σου έδωσαν τις οδηγίες παραπάνω...εγώ μόνο να συμπληρώσω να βάλεις και το αντίστοιχο λινκ στη φωτό ώστε να παραπέμπει στην ανάρτηση του μπαζάρ στη σελία μας.Και πάλι ευχαριστούμε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται, εσείς να ευχαριστείτε,εγώ μάλλον θα πρέπει να σας ευχαριστήσω, γιατί λόγω της πρωτοβουλίας σας, μου δίνετε τη δυνατότητα να προσφέρω κι εγώ κάτι...και άποψη μου, τέτοιες ενέργειες πρέπει να λαμβάνουν της μεγαλύτερης δυνατής δημοσιότητας.
      Κάποιοι θα το δουν σε μένα, κάποιοι θα το αναδημοσιεύσουν και θα έχουν περισσότερους αναγνώστες.Τέτοιες ενέργειες όσο μοιράζονται πολλαπλασιάζονται, συνηθίζω να λέω...ακριβώς σαν την αγάπη, το γέλιο, τη χαρά...Μπράβο σας και καλή συνέχεια.Θα τα καταφέρω να βάλω το banner με link, κατάλαβα πια πως γίνεται!

      Διαγραφή
  4. Kαλησπέρα και απο εμένα!
    Ωραία πρωτοβουλία..
    καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ, μια απλή αναδημοσίευση χρειάζεται, αν θέλεις!Τα εύσημα ανήκουν αλλού!!!!Φιλιά.

      Διαγραφή
  5. I have some awards for you in my Blog!!!
    Hope you like!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και πολλά φιλιά επίσης!Πάω να τα πάρω!!!

      Διαγραφή
  6. Ας ευχηθούμε ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!Αν και είμαι σίγουρη, με εσάς που έχω γνωρίσει εδώ μέσα!Φιλιά!

      Διαγραφή