Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2012

Carmelina και ξανά βραβείο!!!

Η Carmelina είναι μια πανέμορφη και έξυπνη κοπέλα που αγαπάει τη μόδα και τη ζωγραφική.Οι επιλογές της φανταστικές.
Πριν λίγες μέρες μου είχε χαρίσει κάποια βραβεία, των οποίων και έκανα ανάρτηση και καμάρωσα και στόλισα και πήρα τις ευχές σας για πολλά ακόμα...και το κορίτσι να επιμένει ότι έχω ακόμα ένα! Ε! με λίγη βοήθεια από μέρους της, το ανακάλυψα και την ευχαριστώ ακόμα μια φορά, για τη προτίμηση της. 
Και το βραβείο μου είναι το παρακάτω!
Το οποίο και λάτρεψα, γιατί τόσο χρώμα, σήμερα ειδικά, μου έφτιαξε τη διάθεση!

14 σχόλια:

  1. Υπέροχο!!!Σου φτιάχνει,όντως,τη διάθεση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Gracias ARMONÍA por visitar mi blog,eres muy amable y te estoy agradecida.Enhorabuena por ese premio!!

    Besitos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο όντως Γιωργία μου ,να το χαρείς μαζι με τα άλλα σου,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη σου μέρα, πέρα ως πέρα και σ΄ευχαριστώ πολύ!
      Δες και τη σημερινή ανάρτηση, σ΄ενδιαφέρει!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο!Να το χαίρεσαι και να κοσμεί το σπιτάκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι, με έχετε σκλαβώσει όλες για την αποδοχή σας και την ανοιχτή αγκαλιά σας.Η αλήθεια είναι ότι δε το περίμενα... και αυτό είναι ένας λόγος, που μου χαρίζει κάθε μέρα χαμόγελα!
      Σε ευχαριστώ κι εσένα μέσα από τη καρδιά μου, που περνάς τόσο συχνά από το σπιτάκι μου και αφήνεις τόσο γλυκά σχόλια!

      Διαγραφή
  5. καλημέρα
    να το χαίρεσαι και σου εύχομαι κι άλλα
    αν είναι εύκολο, επειδή αγαπώ και γω πολύ την ζωγραφική θα μπορούσα να έχω το μπλογκ της Καρμελίνας;
    ευχαριτώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.creativecarmelina.com/
      Αξίζει, Δελφινάκι μου, και με το παραπάνω, παντρεύει τη μόδα με τη ζωγραφική και πέρα από όμορφο, είναι και καλό παιδί!

      Διαγραφή
  6. Να το χαίρεσαι το βραβείο σου Γεωργία!! Πολύχρωμο και χαρούμενο!! χιχι! Πολλά ακόμη σου εύχομαι!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. This post made me happy because of all the colors in the rainbow. I love coming over here and seeing your red roses on your side bar...they are so pretty.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πανέμορφο βραβείο και τόσο χρωματιστό, πώς να μη σου φτιάξει τη μέρα!!!! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή