Τρίτη, 4 Σεπτεμβρίου 2012

Diary of Bliss: 1η εβδομάδα!!!

H γλυκιά μας Κατερίνα από το http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/ είχε ιδέα!!!!..και ιδέα καταπληκτική!Κάθε βδομάδα να γράφουμε μικρά ή μεγάλα πράγματα που μας έκαναν χαρούμενους, που μας έκαναν να χαμογελάσουμε, να δούμε τη ζωή αλλιώς...

Για μένα το σημαντικό αυτή τη βδομάδα είναι ότι το μικρό μου αστεράκι, μπήκε στη πάλη για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις.
Χθες ήταν η πρώτη μέρα που ξεκίνησε στο φροντιστήριο. Μόλις λοιπόν, επέστρεψα στο σπίτι από τη δουλειά και φορτωμένη με τον φτιαγμένο μου υπολογιστή, πριν ξεφορτωθώ, άρχισε να μου λέει τα νέα της, από το μάθημα ...και πριν καλά - καλά προλάβω να της πω οτιδήποτε, μου έκανε όλο παράπονο, την ερώτηση: "Εσύ μανούλα μου, δεν θα μου ευχηθείς καλή επιτυχία ώστε να φθάσω το στόχο μου, αυτό το χρόνο?" 
 ..και η μανούλα συγκινήθηκε!άφησε το φόρτωμα όλο κάτω, όπως - όπως!!!(...μμμ τη γλύτωσε ο υπολογιστής).
Αχ τη γλυκιά αγκαλιά ήταν αυτή!!! και πόσες οι ευχές για το παιδί μου, από τη ψυχή μου!Να της δώσει δύναμη ο Θεός, να κυνηγήσει και να φθάσει το όνειρο της.
Αυτό όμως που προκάλεσε περισσότερο τη συγκίνηση μου ήταν,   πάνω απ΄όλα, η δική της ανάγκη, για τη στήριξη μου (ξέρει ότι θα την έχει αμέριστη, μα θέλει να το ακούει).
Όπως καταλαβαίνετε, η χρονιά θα έχει διάβασμα και για τη  μαμά, αφού το αστέρι μου έχει διαλέξει τη θεωρητική κατεύθυνση..... αν μη τι άλλο, δεν θα κρατήσω εκείνο το βιβλίο της ιστορίας, μέχρι να μάθει και τη κάθε σελίδα?
Όμορφη ιδέα διακόσμησης, για τη βιβλιοθήκη.....έτσι, για μια πιο ανάλαφρη νότα!!!!
Θα τα πούμε ξανά γι΄αυτή την όμορφη πρόσκληση, την επόμενη εβδομάδα!Φιλιά σε όλους!

Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι:

28 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία στό κοριτσάκι σου εύχομαι Γεωργία μου!Αυτήν τήν εμπειρία τήν πέρασα δύο φορές μέ τίς κόρες μου!Η μικρή σπούδασε εκτός Αθηνών!Καταλαβαίνης!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν καταλαβαίνω , λέει? ..κι εμένα η δεύτερη φορά είναι, το μεγάλο μου αστέρι σπουδάζει μακριά,είναι στο τέταρτο έτος και μπήκε στη Σχολή πρώτης προτίμησης της.Ήταν όμως θετική κατεύθυνση.Τώρα με τη θεωρητική και τις βάσεις στα ύψη......Φιλάκια κι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Γεωργία μου καλή επιτυχία στην ζουζούνα σου!!Δεν χρειάζεται άγχος και πολλές θυσίες,μόνο συστηματικό διάβασμα..! Να χαίρεται και την ηλικία της!Όταν οι έφηβοι δε στερούνται πολλά μπορούν να τα καταφέρουν!Αχ η θεωρητική κατεύθυνση..Τι μου θύμισες!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα υπέροχα λόγια σου και την συμμετοχή σου..Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ΄ευχαριστώ Κατερίνα μου!Είναι πολύ σημαντικό ν΄ ανεβαίνεις από στιγμές και να καταλαβαίνεις πόσα πολλά και σπουδαία έχεις!Είμαι της ίδιας γνώμης με σένα, ως προς τα εφηβάκια, συστηματικό διάβασμα και αποσυμπίεση που και που, για να τα βγάλει πέρα!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλή επιτυχία Γιωργία μου στην κορούλα σου να είναι πάνω απο όλα γερή και μετά αφού θα έχει εσένα φύλακα αγγελό της όλα θα πάνε καλά και με τη βοήθεια του θεού.Σας περιμένει μιά δύσκολη χρονιά αλλά στο τέλος όλα θα είναι όπως τα περμένατε ειμαι σίγουρη,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω Neli μου, με σκλαβώνεις με τα λόγια σου, "φύλακας άγγελος",Μακάρι πρώτα να΄ναι γερή και μετά να έχει μέθοδο και τύχη...και πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά.Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Γεωργία, καλή επιτυχία στο αστεράκι σου. Σου το εύχομαι από καρδιάς! Και το δικό μου αστεράκι, είναι ακριβώς στην ίδια φάση. Καταλαβαίνεις λοιπόν, ότι η σκέψη μου είναι συνεχώς σε εκείνη. Να επιτύχει τους στόχους της και να πραγματοποιήσει τα όνειρά της. Δύσκολη χρονιά η φετεινή, ελπίζω όλα να πάνε καλά. Όσον αφορά το βιβλίο της Ιστορίας, παρέα θα περάσουμε φέτος!!!
    Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου, καλή επιτυχία και στο δικό σου αγγελούδι.όλες οι μανούλες τα ίδια ποθούμε!!!όσο για την Ιστορία, άντε, θ΄ ανταλλάσουμε και απόψεις....Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καλή επιτυχία στην κόρη σου, Γεωργία!! Μακάρι αν της πάνε όλα όπως τα φαντάζεται και τα σχεδιάζει!! Κι εσύ, περήφανη μανούλα, να την καμαρώνεις!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Taelia!!!Από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί!!Ας τα καταφέρει εκείνη να κερδίσει τα όνειρα της.Δε ζητώ παρά πάνω, εκτός από το να είναι γερή και ν΄αντιμετωπίσει τη κατάσταση χωρίς άγχος...όσο γίνεται!

      Διαγραφή
  6. Όμορφος χώρος , τρυφερές οι αναρτήσεις μου !
    Τι γλυκιά μανούλα ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *αναρτήσεις σου! Ο δαίμων του πληκτρολογίου! ;-)

      Διαγραφή
    2. Σ΄ευχαριστώ για τη κρίση σου ως αναφορά το χώρο μου, χαίρομαι που σου αρέσει!!!όλες οι μανούλες, επιθυμούν το καλύτερο για τα παιδιά τους,δεν είμαι η μοναδική.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλή επιτυχία στην κορούλα σου!!!υπέροχη η πρόταση διακόσμησης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την ευχή! ..και φαίνεται ότι είσαι ρομαντική ψυχή, για να σ΄αρέσει η πρόταση διακόσμησης.Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  8. Γεωργία μου καλή μας αρχή στη νέα πρόκληση!!
    Εύχομαι η κορούλα σου να έχει πάντοτε επιτυχίες στη ζωή της!!
    Κουράγιο με τις Πανελλήνιες, θα συμφωνήσω με την Κατερίνα.Χρειάζεται απλά συστηματικό διάβασμα!!

    Εσύ μανούλα-βράχος με την γλυκιά σου αγκαλιά θα την στηρίζεις...το ξέρει άλλωστε!!

    Καλή επιτυχία...και στις 2 σας!!
    Φιλάκια & καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι μου γλυκό, σ΄ευχαριστώ από καρδιά!Σφιχταγκάλιασε τα μικρούλια σου, δώσ΄ τους ποιοτικό χρόνο, κάνε υπομονή και κουράγιο στις δυσκολίες, ζήσε τη κάθε τους στιγμή!Θα έρθει η ώρα που θα πετάξουν από τη φωλιά σου,τότε ας είναι γεμάτα τα σακιά τους αγάπη και αποδοχή και εκείνα θα βρουν το τρόπο να κυνηγήσουν τα όνειρα τους!Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Αμήν!! Μακάρι να τα καταφέρω όσο το δυνατόν καλύτερα γίνεται!!
      Πάντα οι μανούλες όμως αναρωτιούνται αν κάνουν τα πάντα καλά!!

      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Να πετύχετε τους στόχους σας και να βγείτε νικήτριες από το δύσκολο αγώνα.

    Σας φιλώ και τις δυο Αρμονία μου!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, καλή μου και που πέρασες και για τις ευχές σου.Μακάρι να βγουν αλήθεια! Σε φιλώ, επίσης!

      Διαγραφή
  10. Καλή επιτυχία στην κορούλα σου!Καλή δύναμη και στις δυο σας!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από αυτή σε συνδυασμό με υπομονή και επιμονή, είναι σίγουρο πως θα χρειαστεί πρώτη εκείνη και μαζί της κι εγώ.Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Μου αρέσει πολύ αυτή η ιδέα του ημερολόγιου. Το έχω δει και σε άλλα blogs και θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Όσο για τη σχολική σας χρονιά προβλέπεται κάπως δύσκολη ,αλλά είμαι σίγουρη πως θα πάνε όλα καλά στο τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι Κατερινάκι μου, όντως έχει ενδιαφέρον!Σκοπεύεις να συμμετέχεις? Θα ήταν ωραίο!Ευχαριστώ για τη διαβεβαίωση, ότι όλα θα πάνε καλά!Είναι απίστευτα όμορφο, να παίρνεις τόση θετική ενέργεια!

      Διαγραφή
  12. Καλη επιτύχια εύχομαι, όχι άγχος διότι διαλύει, σύστημα χρειάζεται και να είσαι δίπλα της αλλά και μακρυά της..

    Λίγο μακρυά δίοτι ίσως να αισθανθεί άγχος στη πορεία, και δίπλα της για να θυμάται το στόχο..

    Συμβουλή? Να γράψει ένα μικρό σημείωμα, που να λέει " ΘΑ ΠΕΤΥΧΩ ", και να το καρφιτσώσει στο ψυγείο.. Όχι σε χώρο διαβάσματος δηλαδή. Να μην το βλέπει συνέχεια μπροστά της..

    Όλα θα πάνε τέλεια.

    Κώστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τη συμβουλή!!!Θα την υλοποιήσω και όσο για το ψυγείο και το "ΘΑ ΠΕΤΥΧΩ"..μη γελάσεις, αλλά το χρησιμοποιώ κι εγώ, κάποιες φορές.Σ΄ευχαριστώ ξανά για τον τρόπο...

      Διαγραφή
  13. Καλή επιτυχία στην κορούλα σας! Μιας και στην ίδια κατεύθυνση είμαστε κι εγώ φέτος δίνω, καταλαβαίνω απόλυτα τι πείσμα και κόπο θέλει... Με πρόγραμμα όλα γίνονται.

    Υ.Γ. Πολύ ωραίο μπλογκ κι ευχάριστο να το διαβάζει κανείς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου, καλωσόρισες!!!Σου εύχομαι υπομονή, επιμονή, δύναμη και μεθοδικότητα και όλα θα πάνε όπως τα επιθυμείς..κι τότε θα πανηγυρίσω και για τις δυο σας ..κι όχι μόνο.Θα προτιμούσα να μου μιλάς στον ενικό και βέβαια να βρισκόμαστε, όταν κάνεις διάλειμμα.Ευχαριστώ για την κρίση σου, ως προς το χώρο μου, μου δίνει κουράγιο να συνεχίσω.Φιλάκια!

      Διαγραφή