Δευτέρα, 10 Σεπτεμβρίου 2012

Diary of Bliss: 2η Εβδομάδα!!

Αυτή τη βδομάδα, αυτό που μ΄ έκανε να χαρώ ιδιαίτερα, είναι ότι έπιασα στα χέρια μου το βιβλίο, η Μαγεία της Ronda Byrne.
Νωρίτερα είχα διαβάσει και το Μυστικό, της ίδιας συγγραφέως, όμως εδώ πρόκειται για κάτι τελείως διαφορετικό.
Όλο το βιβλίο εστιάζει στην ευγνωμοσύνη και για το πόσους πολλούς λόγους, έχει ο καθένας μας, να την νιώθει.
Ένιωσα ειλικρινά μαγεμένη, κάνοντας την άσκηση που λέει, κάθε πρωί να καταγράφεις 10 πράγματα τα οποία έχεις  και νιώθεις γι΄αυτά ευγνωμοσύνη!!!Αν και φύση - θέση, θετικός άνθρωπος, κάποια απ΄όλα αυτά, τα θεωρούσα  δεδομένα.
Μου άνοιξε μια άλλη οπτική, το συγκεκριμμένο βιβλίο, στη ζωή γενικότερα.Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι:

24 σχόλια:

  1. Γεωργία μου ,
    Μόλις σημείωσα τους τίτλους και αύριο στον Ιανό!
    Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση .
    Καλή εβδομάδα
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά και ναι, αξίζει.Δεν κάνει τίποτα, άλλωστε γι΄αυτό είμαστε όλες εδώ, για να μοιραζόμαστε!Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Το να νιώθεις ευγνωμοσύνη για οπτιδηποτε και όποιονδήποτε το θεωρώ αρετή και έχεις δίκιο Γιωργία μου πολλά στη ζωή μας τα θεωρούμε απλά και δεδομένα δεν φανταζόμαστε οτι το καθένα απο αυτά είναι και ένα μικρό θαύμα,ενδιαφέρον φαίνεται αυτό το βιβλίο,καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Neli μου, η ευγνωμοσύνη είναι αρετή και ο καθένας από εμάς έχει γύρω του ή βιώνει, πολλά μικρά ή μεγάλα θαύματα.Χαίρομαι για την άποψη που έχεις!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Γεωργία μου και καλή εβδομάδα! Σ'ευχαριστούμε για την ενημέρωση.... και επειδή και γω έχω διαβάσει "Το Μυστικό", θα βάλω στην λίστα μου και αυτό το βιβλίο!! Καλό φθινόπωρο με υγεία, μπόλικη αγάπη και πολλές δημιουργίες! Πολλά φιλιά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο Έλενα και δημιουργικό, πάντα με υγεία και όλα τα καλά του κόσμου!.... αν και ειλικρινά δεν θέλω να τελειώσει το καλοκαίρι..Το βιβλίο για μένα, είναι καλύτερο από το Μυστικό!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. σε καλωσορίζω στην παρέα και στο μπλογκοσπιτάκι μου και εύχομαι να σου προσφέρει όμορφες στιγμές ξεκούραστε και χαλαρωτικές το δελφινάκι μου, σ ευχαριστώ που έγινες μέλος , θα χαρώ να τα λέμε
    έγινα και γω μέλος σου
    τι σύμπτωση και των δυο μας η αναρτηση αυτή για την 2η εβδομαδα να ειναι για τα βιβλια..
    χαιρομαι που και σενα σου αρεσουν τα βιβλια
    και μενα το ιδιο
    καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Δελφινάκι μου.Ξέρεις λατρεύω τα δελφίνια!!!
      Χαίρομαι που θα επικοινωνούμε.Από τη πρώτη μου μικρή επίσκεψη στο χώρο σου, είδα αρκετά κοινά και χαίρομαι ιδιαίτερα.Ναι τα βιβλία είναι μια από τις μεγαλύτερες αγάπες μου!Ξεκινώντας από τη μυρωδιά τους, από την αίσθηση του χαρτιού και βέβαια το περιεχόμενο τους.Καλή συνέχεια επίσης και φιλιά.

      Διαγραφή
    2. χαίρομαι πολύ όταν γνωρίζω κι άλλους που αγαπούν τα δελφινάκια
      καλή συνέχεια
      θα χαρώ να τα λέμε

      Διαγραφή
  5. έχεις βραβείο tag!
    http://woman-licious.blogspot.gr/2012/09/tag-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ - πολύ!!!!!απαντάω στις κοπέλες και έρχομαι να το παραλάβω!!!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Dora μου, έχω ήδη παραλάβει το βραβείο σου, τελικά από ότι είδα... και έχω κάνει, ειδική ανάρτηση σε αυτό, με τον τίτλο "μια καρδιά για βραβείο"!!!!Χίλια φιλιά again!

      Διαγραφή
  6. Γεωργία μου καλή εβδομάδα!!Πόσο ωραία ταίριαξε το βιβλίο που διαβάζεις με το θέμα μας εδώ..! Συμφωνώ με την Νέλη, η ευγνωμοσύνη είναι αρετή! Συμμετέχουν και άλλα ιστολόγια αν θέλεις να τα προσθέσεις,δες το από την χθεσινή μου ανάρτηση!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Κατερίνα μου, κι εγώ συμφωνώ με τη Νέλη.Οι αναρτήσεις αυτές, οφείλονται σε σένα και στο όμορφο θέμα που άνοιξες... και βέβαια θα προσθέσω και τα υπόλοιπα ιστολόγια που συμμετέχουν!Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφο: να μην θεωρούμε τίποτα δεδομένο!
    Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ίριδα μου, τίποτα τελικά δεν είναι δεδομένο, γι΄αυτό και πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για όλα όσα έχουμε!Φιλάκια γλυκό μου!

      Διαγραφή
  8. Σημειώνω κι εγώ τον τίτλο!! Νομίζω πρέπει να μάθω να σκέφτομαι θετικά, μήπως και μου έρθουν κάποια στιγμή θετικά τα πράγματα...
    Καλό βράδυ να έχεις, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απόλυτα διαπιστωμένο, Τίνα μου, η θετικότητα φέρνει θετικότητα και καλύτερες συνθήκες στη ζωή σου, μα πάνω απ΄όλα δυναμώνεις εσύ για ν΄αντιμετωπίζεις τη ζωή και τις δυσκολίες της, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στις θετικές της πλευρές.Φιλιά.

      Διαγραφή
  9. Ενδιαφέρον φαίνετε τό βιβλίο Γεωργία μου!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τό όμορφο σχολιό σου!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα εννοούσα όλα, γλυκιά μου, πουθενά υπερβολή.Το βιβλίο είναι όντως καλό. Σήμερα θα σας γράψω μια μικρή παράγραφο, για να πάρετε μια ιδέα.Καλή σου μέρα με φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Έχω διαβασει το «μυστικό» κι ειλικρινά μου άλλαξε τη ζωή! Το έχω οδηγό μου.
    Οπωσδήποτε κι αυτό πρέπει να είναι πολύ καλό! Συνηθίζω να έχω ευγνωμοσύνη γενικά σαν αισιόδοξο άτομο κι εγώ :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Colomba! Το μυστικόόντως σε κάνει να βλέπεις αλλιώς τα πράγματα.Το χάρισα σε ένα αγαπημένο άτομο, που περνούσε πολύ δύσκολες καταστασεις και πραγματικά τη βοήθησε τόσο πολύ, που δεν το αποχωρίζεται στιγμή.Χαίρομαι που συναντώ ακόμα ένα θετικό άτομο εδώ!

      Διαγραφή
    2. Έτσι ακριβώς έγινε και με μένα. Σε μια δύσκολή μου στιγμή, μού το χάρισε μια φίλη. :’)

      Διαγραφή
  11. Το έχω το βιβλίο και δεν το είχα διαβάσει!! Δεν ξέρω πως το ξέχασα και συνήθως στις διακοπές διαβάζω πολλά!! Αφού λες ότι είναι καλό θα το ξεκινήσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή