Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2012

Diary of Bliss: 3η Εβδομάδα!!

Με μεγάλη καθυστέρηση, συνεχίζω κι εγώ το Diary of Bliss της Κατερίνας μας (όχι εδώ δε θα της μπλέξω το εγκώμιο, επιφυλάσσομαι..)!
Τη βδομάδα λοιπόν που πέρασε, συνέβησαν διάφορα που θα μπορούσα να σας γράψω, όμως αυτό που πραγματικά με έκανε πολύ χαρούμενη, είναι η ουσιαστική επικοινωνία μου και η έναρξη μιας φιλίας (είμαι σίγουρη πια), με μια γυναίκα που θαύμαζα εδώ και πολύ καιρό από το έργο της, το συγγραφικό έργο της.
Στη συνέχεια, τη θαύμασα και για τη πορεία της μέχρι να φθάσει στο σημείο, της συγγραφής βιβλίων για ενηλίκους.
Σήμερα που μιλάμε, έχω ακόμα ένα λόγο να τη θαυμάζω: έναν χαρακτήρα μοναδικό, συγκεντρώνει τόσα πολλά προσόντα, που τι να πρωτοαναφέρω? ακεραιότητα, ευαισθησία....δε ξέρω τι να πρωτοπώ ! ..κι όμως παρά τις διακρίσεις της, συμπεριφέρεται τόσο ζεστά, τόσο ανθρώπινα, σε κάνει να αισθάνεσαι λες και τη ξέρεις όλη σου τη ζωή... τόσο απλή, όπως μπορεί να είναι μόνο ένας άνθρωπος, που δεν έχει να αποδείξει πλέον τίποτα σε κανέναν, αλλά ούτε στον ευατό του.
Κάποια στιγμή έγραψα την εντύπωση μου, για ένα από τα βιβλία της  και από κείνη τη στιγμή, άρχισε απλά να με αφήνει άφωνη, με την έναρξη της επικοινωνίας μας μέσω e-mail, από μέρους της, η οποία συνεχίστηκε για αρκετές μέρες..και όταν απόρησα και τη ρώτησα πως είναι δυνατό, ένας τόσο πολυάσχολος άνθρωπος, με τόσα πολλά ενδιαφέροντα και υποχρεώσεις να μπαίνει στη διαδικασία να επικοινωνεί και ν΄ανταλλάσει απόψεις με μια από τις χιλιάδες αναγνώστριες της...μου απάντησε το εξής:".....μια γυναίκα, όπως ακριβώς κι εσύ είμαι κι εγώ, μια γυναίκα της διπλανής πόρτας. Απλά έτυχε να γίνω συγγραφέας.Κάθε φορά που μου γράφει μια αναγνώστρια, νιώθω τόση ευγνωμοσύνη που κάθισε και σπατάλησε πολύτιμα λεπτά από τη ζωή της για μένα, για να μου γράψει την άποψή της, για να με ευχαριστήσει. Και πιστεύω πωςαυτό είναι το βραβείο μου. Η αγάπη και η τρυφερότητα που δέχομαι κάθε μέρα"..καμιά αναφορά για τη αξιόλογη πορεία της ως εκείνο το σημείο ...και συνέχισε το διάλογο μας, από εκεί που τον είχαμε αφήσει.. και συνεχίζουμε..
Απλά με αυτή την ανάρτηση, ευχαριστώ  που μπήκε έτσι απαλά και τρυφερά στη ζωή μου, ένας άνθρωπος σαν εκείνη, ένας άνθρωπος που δίνει και δίνεται απλόχερα!
Δεν αναφέρω το όνομα της, γιατί δε χρειάζεται διαφήμιση σε καμιά περίπτωση, ούτε η ίδια, ούτε το συνολικό της έργο....της λέω απλά, με αγάπη:

Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι:

12 σχόλια:

  1. Πόσο χαίρομαι για αυτή την γνωριμία που έκανες!Εύχομαι να συναντηθείτε και από κοντά!!
    Μην αισθάνεσαι άγχος αν καθυστερείς, αυτή η ιδέα είναι μόνο για να μας ευχαριστεί και να μας φέρνει πιο κοντά!Όσο για το.."εγκώμιο" ειλικρινά με συγκινείς γιατί δεν έχω κάνει κάτι που να το αξίζω!Σ'ευχαριστώ και πάλι που με τιμάς με την συμμετοχή σου!!Καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, είπα επιφυλάσσομαι και το εννοώ!
      Ένα μόνο σαν απάντηση στο σχόλιο σου,εγώ σ΄ευχαριστώ που σκέφτηκες αυτό.. "το παιχνίδι"?..μου δίνεις τη δυνατότητα να βρω τι είναι αυτό που με χαροποιεί, να εστιάσω σε αυτό και να εξωτερικευτώ.
      Υποψιάζομαι ότι και οι άλλες κοπέλες που συμμετέχουν, κάπως έτσι το βλέπουν.Καλό υπόλοιπο στη μέρα σου!

      Διαγραφή
  2. Καμμιά φορά η ζωή μας επιφυλλασει ωραία δώρα ,γίνεται γενναιόδωρη ,να τη χαρείς την καινούρια σου φιλια σου εύχομαι φιλια καλο απογευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νέλη μου σ΄ευχαριστώ που περνάς και για τα ζεστά σου λόγια.Ναι η ζωή κάνει όμορφα δώρα, αρκεί να μπορείς να τα δεις.Φιλιά, μικρό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καθόλου καθυστερημένη ! Άξιζε!
    Γνώρισα και εγώ από κοντά μια συγγραφέα παιδικών διηγημάτων ...το 1993 ήταν . ότι είχα πάρει πτυχίο και δούλεψα για λίγο σε βιβλιοπωλείο! Εκεί είχα την τύχη να τη συναντήσω και να μιλήσουμε ! Καταλαβαίνω τα συναισθήματα σου!
    Πολύ πολύ όμορφη δημοσίευση!
    Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι και για σένα!Καταλαβαίνεις πως αισθάνομαι!Εύχομαι να πάει και παρακάτω, όμως ακόμα κι έτσι να μείνει η κατάσταση,μου αρκεί που τη γνώρισα και σαν άνθρωπο και νιώθω όμορφα, γιατί δεν είχα πέσει έξω στο ένστικτο μου.Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη ανάρτηση!Μέ τό καλό νά βρεθείτε καί από κοντά!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το ήθελα πολύ, αυτό που λες!Μακάρι να βγει αληθινή η ευχή σου!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Είσαι τυχερή που γνώρισες έναν άνθρωπο που θαύμαζες και που δεν μετάνιώσες κατά τη διάρκεια αυτής της γνωριμίας καθόλου, αφού σε αποζημίωσε η απλότητα με την οποία σε προσέγγισε!!

    Εύχομαι αυτή η φιλία να εξελιχθεί ακόμη περισσότερο!!
    Φιλάκια και καληνύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι πάντα καλά , γλυκιά Δέσποινα!Με το μέλι στο στόμα!Φιλάκια και καλό Σ/Κ.

      Διαγραφή
  7. Είναι καταπληκτικό να γνωρίζεις κάποιον που θαυμάζεις και που τον έχεις βάλει σε ένα βάθρο, βλέποντας πως είναι, τελικά, ένας απλός άνθρωπος όπως κι εσύ. Και ξαφνικά, να ανεβαίνει ακόμη υψηλότερα στο βάθρο απ' όσο τον έβαλες!
    Καλό βράδυ και καλό σ/κο!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΚΡΙΒΩΣ!Το περιέγραψες με τον καλύτερο τρόπο, όλο αυτό που αισθάνθηκα μέσα από αυτή την εμπειρία!Καλή σου νύχτα και καλό, ξεκούραστο Σ/Κ.

      Διαγραφή