Κυριακή, 30 Σεπτεμβρίου 2012

Diary of Bliss: 4η Εβδομάδα!!

Γράφω για τη 4η βδομάδα και θα έπρεπε να γράφω για τη 5η!!!!!!!!!!!!!!
Ασυνέπεια στο μεγαλείο της.
Δε πειράζει, ελπίζω να με δικαιολογήσετε και μόνο από το  θέμα.
Λοιπόν δεν χρειάζεται να το πολυσκεφθώ. Είχα εδώ για μια ολόκληρη βδομάδα, τη μεγάλη μου κόρη, τη φοιτήτρια μου.Ήμασταν πάλι όλοι μαζί  και δε νομίζω , ότι υπάρχει πιο σπουδαίος λόγος από το να με κάνει να χαμογελάω διαρκώς.Μου είχε λείψει το παιδάκι μου!Μόλις τελείωσε λοιπόν την εξεταστική της ανέβηκε να μας δει. Είδα τις δυο μου κόρες να ανταλλάσσουν νέα  και να γελάνε. Καθίσαμε και οι τρεις μαζί και συζητήσαμε ένα σωρό πράγματα, άλλα σοβαρά και άλλα που μας έκαναν, να γελάμε μέχρι δακρύων!! Μαζευτήκαμε και οι 4 πάλι γύρω από το τραπέζι!Αφιέρωσαν και οι δύο χρόνο στον μπαμπά τους και τον ξεκούρασαν με τις αγκαλιές τους!
Τελικά είναι όμορφο να έχεις μικρή διαφορά από τα παιδιά σου, νιώθεις πιο κοντά στα προβλήματα, τα θέλω τους , τις ανησυχίες τους.Αυτή λοιπόν τη 4η βδομάδα, ένιωσα πάλι ότι η  φωλιά μου γέμισε και μια ατέλειωτη περηφάνια, αγάπη, αρμονία να γεμίζει τη ψυχή μου!
Σας φιλώ όλους! Η χαζομαμά...


22 σχόλια:

  1. :)) Εύχομαι πάντα τόσο όμορφες και τρυφερές στιγμές!! Η οικογένεια είναι πολύ σημαντική!! Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι, Κατερίνα μου, όταν μετράς μήνες που η φωλιά σου θ΄αδειάσει. Η μεγάλη πρώτα ο Θεός, για μεταπτυχιακό στο εξωτερικό και η μικρή μου, όπου τη βγάλει η πορεία της με τις Πανελλήνιες.όχι δε θα πέσω στη παγίδα "της άδειας φωλιάς", όμως όπως και να το κάνεις, δε μπορείς να μη σκέφτεσαι, ότι όλο και πιο σπάνια θα μαζευόμαστε όλοι μαζί.Ας είναι γερές και τυχερές και η φωλιά τους πάντα θα είναι εδώ (ας έχουμε υγεία!) για τρυφερές αγκαλιές.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Να είστε πάντα καλά, και ευτυχισμένοι!! Καλό σου απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεροί, Mania μου, πριν απ΄όλα και όλα τα άλλα έρχονται!Καλή σου νύχτα!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφες εικόνες μας έκανες να φανταστούμε!!
    Εύχομαι πάντα όμορφες στιγμές στην οικογένειά σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν διαβάσεις την απάντηση στο σχόλιο της Κατερίνας, θα καταλάβεις!Εύχομαι να έχουμε υγεία και ας τις απολαμβάνουμε και πιο σπάνια.Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφη καί τρυφερή η σημερινή σου ανάρτηση Γεωργία μου!Καίεγώ δύο κόρες έχω!Σέ νοιώθω!!Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τις χαίρεσαι και να τις καμαρώνεις γερές και τυχερές, κορίτσι μου!Απλά είχε γεμίσει η ψυχή μου και είπα να το μοιραστώ μαζί σας.άλλωστε , αυτός δεν είναι ο σκοπός του ημερολογίου?Φιλάκια και Καλό μήνα κ Καλή βδομάδα να έχουμε,μετά από ένα γλυκό ύπνο!

      Διαγραφή
  5. Όμορφες και πολύ τρυφερές οικογενειακές στιγμές. Όταν τα παιδιά λείπουν για καιρό η λαχτάρα και η χαρά της συνάντησης είναι μοναδική!

    Πάντα καλά, πάντα μαζί!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου, έχεις απόλυτο, δίκιο, ρουφάς τα λεπτά και τα δευτερόλεπτα, οι στιγμές έχουν άλλη δυναμική!Φιλάκια πολλά και σ΄ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Μανούλα γλυκιά να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου & την όμορφη οικογένεια σας!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι μου, το ίδιο κι εσύ. Επαναλαμβάνομαι, αλλά ρούφα τώρα κάθε στιγμή τους, γιατί δεν καταλαβαίνεις για πότε μεγαλώνουν, ανοίγουν φτερά και πετούν μακριά σου!Φιλάκια, καλό μου!

      Διαγραφή
  7. Όμορφες τρυφερές εικόνες και στιγμές!
    Είσαι τυχερή και έτσι να είσαι πάντα!
    Άντε καλά έκανες και και καθυστέρησες λοιπόν το ημερολογιάκι μας! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη, καλή μου ότι θα καταλαβαίνατε γιατί άργησα!Ναι είμαι τυχερή και ευχαριστώ το Θεό, γι΄αυτό!Το μόνο που θέλω είναι να είμαστε γεροί και ν΄ανταμώνουμε!Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  8. Καλώς σε βρήκα! Εγώ μην ακούσω να μιλάνε για κόρες και κοριτσάκια πάω τρέχοντας.. Βλέπεις εγώ είμαι μάνα με τους δυο γιούς και την καμία κόρη! :) Να τις χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες! Να χαίρεσαι τα αγόρια σου!Το κάθε παιδί έχει τη χάρη του.Λένε πως οι γιοί είναι της μαμάς.Ποτέ δεν το πίστεψα!Πάντως ειλικρινά χαίρομαι που έχω δυό κορίτσια και τρίτο παιδί να είχα, πάλι κορίτσι θα ήθελα να είναι!Θα τα λέμε!Καλό Μήνα και Καλή βδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Καλώς τη δέχτηκες την κορούλα σου! Όμορφες οικογενειακές στιγμές που εύχομαι να τις απολαύσετε στο έπακρον! Να χαίρεσαι τα κορίτσια σου Αρμονία!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, γέμισε για λίγο η οικογενειακή εστία, έφυγε όμως πάλι το κοριτσάκι μου γιατί ξεκινάει τη πτυχιακή της και έχει πολλά εργαστήρια.Σε δύο μηνες θα τη ξαναδούμε πάλι.Γερές να είναι πρώτα εκείνεςκαι μετά εμείς ...και τις στιγμές θα τις ρουφάμε στο έπαρκον, όπως λες κι εσύ, κάθε φορά που θα μας δίνεται η ευκαιρία!Καλό μήνα και καλή βδομάδα.Φιλιά!(εμένα δε μ΄ενοχλούν - αντίθετα!!! Είναι στοιχείο του λαού μας, τα έντονα συναισθήματα και ο τρόπος που θα δείχνουμε)

      Διαγραφή
  10. είναι πολύ όμορφες αυτές οι στιγμές, να τις χαίρεστε για πάντα εύχομαι!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. evonita μου σ΄ευχαριστώ πολύ!Αυτό εύχομαι κι εγώ , και η ζωή να παίρνει τη σωστή της σειρά.Ευγνωμονώ το Θεό για τη χαρά και την ευτυχία, που μου χαρίζουν!Φιλάκια και σου εύχομαι το καλύτερο!Καλό Μήνα και καλή βδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Το γλυκό ποστ!! Εύχομαι να ζεις πάντα τόσο όμορφες στιγμές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..κι εγώ, καλή μου, το ίδιο εύχομαι!..και σε σένα εύχομαι να είναι πραγματοποιήσιμο, στη ζωή σου, ότι κι αν επιθυμείς.

      Διαγραφή