Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2012

Oscar?

Θέλω να ευχαριστήσω την @iris , που απένειμε το παρακάτω βραβείο.
Τ ο ίδο βραβείο, αλλά ο τρόπος που τα έδωσε, ξεχωριστός, όπως εκείνη!
Δε ζητά απαντήσεις σε ερωτήσεις, αλλά αναφέρει σε ποιο blog και για ποιο λόγο το έδωσε.
Τιμή μου που με ξεχώρισε και μου έδωσε το βραβείο της, αναφέροντας για μένα τα εξής:
Στη συμπαθέστατη Αrmonia που είναι δημιουργική, με ποικίλη ύλη και με κλίση στα καλλιτεχνικά! Όμορφο το μπλογκ της, με φινέτσα!
Και το βραβείο μου είναι:


16 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ τριανταφυλλένια μου!Ας έχουμε μια καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Κι επειδή κι εγώ αγαπώ τη σελίδα σου και την αγάπη σου στα λουλούδια, στο δίνω κι εσένα, για να στολιστείς.άλλωστε είναι πολύ όμορφο!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑΜΕ...


    ΘΑ ΠΕΡΝΑΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισατε! και μόλις είναι έτοιμο το λικέρ δυόσμου, που μου έδωσε η φίλη μου Neli, θα σας κεράσω!Θα ανταποδώσω την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα ,καλή εβδομάδα ,να το χαρείς το βραβειάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ , καλή μου! και επειδή τα καλά είναι για να μοιράζονται, στο δίνω κι εσένα με όλη μου τη χαρά, γιατί μας δίνεις όμορφες συμβουλές και συνταγές και γιατί,από ότι νιώθω είσαι ένα πολύ καλό παιδί!

      Διαγραφή
  4. Και θα επιμείνω στη φινέτσα! Σε χαρακτηρίζει!
    Ο χώρος σου είναι τόσο ξεχωριστός!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ξανά!Η φινέτσα είναι κάτι που θεωρώ, πολύ ιδιαίτερο προσόν και χαίρομαι που με βλέπεις έτσι!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Ξέρει η @iris τι γράφει...έτσι ακριβώς όπως τα λέει είναι!...
    Να το χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Χρυσούλα μου, με έχετε όλες σας σκλαβώσει!Σ΄ευχαριστώ καλή μου.Να έχεις μια όμορφη βδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα!!!
    Μπράβο!!!
    Εύχομαι πολλά ακόμη βραβεία να στολίζουν το σπιτάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και σ΄ευχαριστώ και δίνω αυτό το βραβείο και σε σένα, γιατί πέρα απ΄ότι μου αρέσει ο χώρος σου, λάτρεψα τη λίστα σου ...και μη ξεχνάς να χαμογελάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!! Πράγματι, πολύ ξεχωριστό βραβείο! Είναι τόσο όμορφο να σε αναγνωρίζουν :)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια Αρμονία!!! :) Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή