Δευτέρα, 3 Σεπτεμβρίου 2012

Βραβείο από το positive-thinking-greece.blogspot.gr

Ένα βραβείο και για μένα, από την αγαπημένη μου Κατερίνα.Σ΄ευχαριστώ πολύ, Κατερίνα μου, που με σκέφθηκες και με συμπεριέλαβες στους αποδέκτες του βραβείου!
Τώρα θα πρέπει να πω 7 πράγματα για μένα!
1/Λατρεύω τους γονείς μου, τους οφείλω άπειρα πράγματα.
2/Η οικογένεια μου είναι η προτεραιότητα μου και είμαι περήφανη για αυτήν, ο σύζυγος μου και οι 2 υπέροχες κόρες μου.
3/Αγαπώ τη δουλειά μου, αν και δεν εξασκώ το επάγγελμα που διδάχθηκα.
4/Αγαπώ τους θετικούς ανθρώπους και τις όμορφες στιγμές.
5/Δεν αντέχω τη μιζέρια,  τη κακομοιριά, μα ιδιαίτερα την αχαριστία.
6/Λατρεύω να φτιάχνω διάφορα πράγματα με τα χέρια μου, όπως λατρεύω την ποίηση και τη λογοτεχνία.
7/Απ΄ολες τις εποχές του χρόνου μου αρέσει το καλοκαίρι, γιατί ο απίστευτος ήλιος της πατρίδας μας, μας κάνει να ανοιγόμαστε και παρ΄όλα τα προβλήματα μας. να είμαστε πιο χαρούμενοι.
Είναι και άλλα πολλά, αλλά για αρχή φθάνουν, νομίζω.
Ακόμα δε ξέρω ποιές κοπέλες, δεν έχουν πάρει το βραβείο.Γι ΄αυτό καλώ όλες όσες δεν το έχουν, να το πάρουν από εμένα.Φιλιά!!!

9 σχόλια:

  1. Σου άξιζε Γεωργία μου!! πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου, έχουμε σχεδόν όλα κοινά!! Καληνύχτα!!Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διαισθάνομαι, αλλά και το ανακαλύπτω, ότι έχουμε πολλά κοινά.Ευχαριστώ που κρίνεις, ότι μου άξιζε!Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Γεωργία γιά τό βραβείο!Καλή εβδομάδα!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ DIMI μου, δεν ξέρω αν το έχεις πάρει, αλλά ειλικρινά, αν όχι, θα ήθελα να το πάρεις!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι!Μου αρέσουν πολύ αυτά που γράφεις!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, καλή μου!Απλές αλήθειες!Φιλάκια!Αν δεν το έχεις πάρει το βραβείο ήδη, σε παρακαλώ να το πάρεις κι εσύ!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια Γεωργία μου!!Καλή σου μέρα!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γλυκιά μανούλα, να είσαι καλά και πάντα γελαστή!Είναι μάλλον απίθανο να μην έχεις πάρει κι εσύ το βραβείο, όπως και οι προηγούμενες κοπέλες, αλλά αν δεν το έχεις, θα ήθελα να το πάρεις από μένα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Γεωργία!! Σου εύχομαι αν πάρεις πολλά πολλά ακόμη, σου αξίζουν!!
    Καλή ημέρα να έχεις, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή