Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2012

2η ανάρτηση για σήμερα:Diary of Bliss: 7η Εβδομάδα!!

Το όμορφο ημερολόγιο θετικών σκέψεων και γεγονότων, που μας πρότεινε η Κατερίνα, έφθασε αισίως στην 7η εβδομάδα, και επιτέλους, κατάφερα τουλάχιστον σήμερα, και πριν τελειώσει η 8η εβδομάδα, να αποφασίσω ποιο είναι το γεγονός της περασμένης εβδομάδας που θέλω να σας πω:
Πολύ απλό!Κατάφερα να επισκεφτώ τους γονείς μου στο πατρικό μου, αφού συμπίεσα τις δουλειές μου στις προηγούμενες μέρες .
Όχι δεν κατοικούν μακριά, στον Πειραιά μένουν και είναι μια ώρα δρόμος από εδώ που κατοικώ εγώ.Οι υποχρεώσεις όμως είναι τόσες πολλές, η καθημερινότητα σε τραβάει στα γρανάζια της και δεν το καταλαβαίνεις.
Οι γονείς μου μέσα στα 2 τελευταία χρόνια πέρασαν σοβαρά προβλήματα υγείας διαδοχικά και αν και φροντίζουν να μου λένε ότι είναι καλά, αν δεν το δω μόνη μου, απλά δεν τους πιστεύω, γιατί πάντα θέλουν να με προστατεύουν.Επειδή στάθηκα, όπως έπρεπε και όπως αισθανόμουν, δίπλα τους σε αυτές τις δύσκολες στιγμές τους, βάζοντας τα υπόλοιπα όλα στον αυτόματο πιλότο, αισθάνονται βαθιά υποχρεωμένοι και όλο λένε ευχαριστώ, αν είναι δυνατόν για τ΄αυτονόητα να σου λένε ευχαριστώ.Αλλά ήδη σας έχω πει ότι έχω υπέροχους γονείς, που φρόντισαν με τον τρόπο τους, τη συμπεριφορά τους και την αγάπη τους να γεμίσουν το δισάκι των παιδιών τους με πολύ - πολύ αγάπη.Είμαι πολύ περήφανη γι΄ αυτούς τους 2 ανθρώπους που μ΄έφεραν στον κόσμο.
Η χαρά τους, από την επίσκεψη μας, ανείπωτη!.... και ευτυχώς, θυμάμαι να τους λέω κάθε φορά πόσο πολύ τους αγαπώ, γιατί όλα αυτά πρέπει να τα λέμε και να  κάνουμε πριν είναι αργά .........μετά  δεν μπορούμε να κάνουμε και να πούμε πια τίποτα.Πες τε το κι εσείς στους ανθρώπους που αγαπάτε, τώρα ή με την πρώτη ευκαιρία!
Εύχομαι στο Θεό να ξεπεραστούν τα προβλήματα υγείας τους και να τους αφήσει δίπλα μου, πολλά ακόμα χρόνια, άλλωστε είναι ακόμα νέοι άνθρωποι και εξαιρετικά δραστήριοι, 65 ο μπαμπάς μου και 62 η μαμά μου..και ναι όλες οι γενιές το πήραμε νωρίς το θέμα του γάμου και την διαιώνιση του είδους!!!!!χι...χι!!!!

28 σχόλια:

  1. γεια σου και πάλι
    συγκινητική αυτή η ανάρτηση
    μπράβο για αυτά που λες γιατους γονείς σου και την αγάπη και εκτίμηση που τους έχεις
    εύχομαι να ξεπεράσουν τα προβλήματα τους
    Ο θεός να σας δίνει δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατέθεσα ότι ακριβώς νιώθω!Πέρασα κι εγώ την εφηβεία, που αμφισβήτησα τους πάντες και τα πάντα!Ευτυχώς βρήκα πολύ γρήγορα τις ισορροπίες μου και αφού έγινα κι εγώ μανούλα στα 20 μου, τους κατάλαβα και τους ένιωσα πολύ καλά.Το μπράβο αξίζει σε εκείνους και σ΄ευχαριστώ για την ευχή.Από το στόμα σου και στου Θεού την έννοια!Φιλάκια, καλό και γλυκό Δελφινάκι!

      Διαγραφή
  2. Και αυτοί θα είναι σίγουρα περήφανοι για σένα...Δεν υπα΄ρχει πιο ανιδιοτελής αγάπη από αυτή του γονιού απέναντι στο παιδί του.. Και δυστυχώς την έχουμε τόσο δεδομένη που ξεχνάμε να πούμε "ευχαριστώ και σε αγαπώ"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μεγάλη αλήθεια!Μακάρι να μπορούμε να το καταλαβαίνουμε εγκαίρως!Είναι νομίζω πολύτιμο να έχεις πει όλα όσα νιώθεις όταν είναι η κατάλληλη στιγμή και αν έχεις διαφορές, να προσπαθήσεις να τις λύσεις, γιατί η ζωή δεν είναι μεγάλη και το οφείλεις πρώτα στον εαυτό σου.Σ΄ευχαριστώ πολύ που πέρασες!

      Διαγραφή
  3. Και πάντα να είσαι υπερήφανη! Νομίζω ότι το ίδιο θα αισθάνονται κι αυτοί από την πλευρά τους!
    Ο θεός να τους έχει καλά! :))
    Και έχεις απόλυτο δίκιο ...πρέπει να τους δείχνουμε διαρκώς την αγάπη μας. Κάποτε ίσως δεν θα μπορούμε :(
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι τόσο γλυκιά! Σ΄ευχαριστώ πολύ!έχεις απόλυτο δίκιο, πρέπει να το λέμε σε όσους αγαπάμε, μα πάνω απ΄όλα να το δείχνουμε με πράξεις.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Ήμουν σίγουρη ότι θα έχεις υπέροχους γονείς!!Είναι ολοφάνερο ακόμα και από τον τρόπο γραφής σου!! Όλο με συγκινείς.. Εύχομαι να ξεπεραστούν γρήγορα τα προβλήματα υγείας..Οι γονείς σου είναι πολύ νέοι!Σκέψου ο πατέρας μου είναι 4 χρόνια μικρότερος από τη μητέρα σου!Κι εσύ έγινες πάρα πολύ νέα μαμά..Στην ουσία θα μεγάλωσες μαζί με το παιδί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...Κέρδισες στο δεύτερο giveaway μου!!Όποτε έχεις χρόνο πέρνα να δεις!Και στείλε μου στο e-mail τα στοιχεία σου για να το παραλάβεις! :)) Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Σ΄ευχαριστώ πολύ - πολύ!Ξέρεις κάτι? μη γελάσεις!!!! όταν άφηνα σχόλιο ήμουν σίγουρη ότι θα το κερδίσω, μη με ρωτήσεις γιατί, δεν ξέρω ειλικρινά, απλά αλληλοδόσιμο θετικής σκέψης.Σε φιλώ και μόλις απαντήσω πάω να δω, γιατί έλειψα κάποιες μέρες!

      Διαγραφή
  5. Ομορφη και συγκινητικη αναρτηση Αρμονια μου....
    Τους εχω μακρυα μου και δεν μπορω να τους πω οσα θελω...βασικα να τους βλεπω, να νιωθω οτι ειναι καλα!Να τους κοιταζω και να βλεπω τα συναισθηματα τους στο προσωπο τους....περνανε πολλα κι αυτοι...
    Ποτε δεν λεγαμε τις "μεγαλες"λεξεις (σ'αγαπω, μου λειπεις,κλπ)μεταξυ μας ουτε αγκαλιαζομασταν χωρις "λογο" (λογος για αγκαλια ηταν οταν εφευγε καποιος για ταξιδι και οταν γυριζε απο ταξιδι) και εχω αναγκη να κοιτω το προσωπο τους για να ξερω τι νιωθουν....
    Μου εφερες δακρυα στα ματια με οσα γραφεις....πρεπει να ειναι υπεροχοι ανθρωποι...εισαι κι εσυ μια υπεροχη ψυχουλα!
    Να ζησουν πολλα πολλα χρονια και να ειστε ολοι μαζι κι ευτυχισμενοι, καλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κατασυγκίνησες με το σχόλιο σου!!!Μικρότερη ούτε εγώ ήμουν της αγκαλιάς πολύ στους γονείς μου,μεγαλώνοντας όμως κατάλαβα ότι πρέπει να το δείχνω και όχι μόνο να το λέω και αυτή είναι η πιο απλή κίνηση.Δε σημαίνει ότι άνθρωποι που δεν είναι διαχυτικοί σαν εμάς, δεν αισθάνονται όλα αυτά με όλη τη ψυχή τους και βέβαια έχεις δίκιο, τα μάτια!!!!ο μεγάλος καθρέπτης της ψυχής.Κι εγώ έτσι αισθάνομαι που μου λείπουν, μένω 120 χλμ μακριά τους περίπου, οπότε..αλλά Δόξα τω Θεώ, θα μπορούσα να είμαι πολύ πιο μακριά, τώρα τουλάχιστον σε μια, το πολύ μια και μισή ώρα, είμαι εκεί.Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου και εύχομαι και εσύ να τους χαίρεσαι και να ζουν για πολλά - πολλά χρόνια.. και μόνο που ξέρεις ότι είναι εκεί, είναι η βάση σου, η πηγή σου!Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  6. Να ξερεις τι ομορφα συναισθήματα με γέμισες αλλα και ποσο καταλαβα οταν ενας άνθρωπος (αυτή εμαι εγώ) εχει χασει απο μικρός τους γονείς του και πρέπει να παλέψει μόνος του με την ζωή...ποσο πολύ του λείπει.. αυτό το άγγιγμα.. αυτή η αγκαλια.. και λεξεις οπως μου λείπετε σας αγαπώ.. πιστευω όμως οτι τις ακουνε απο εκεί ψηλα΄....εισαι πολύ τυχερή που τους έχεις κοντα σου και να τους εχεις ακομα για πολλα πολλα χρόνια... δεν θελουμε τίποτα απο τα παιδιά μας ...μονο μια καλήμερα τι κανεις;;;ευτυχώς αυτά τα εχω και τους είμαι ευγνώμων γι αυτά... ...και τωρα να σου απαντήσω και για το ομορφο ντεκουπάζ που έκανες ..δεν ξέρεις ποσο θελω να το μαθω..!!!!! κάποια στιγμή ίσως το επιχειρήσω.... φιλακια πολλα..ΑΡΜΟΝΙΑ μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπήθηκα τόσο πολύ με αυτά που μου γράφεις για τους γονείς σου, όμως προφανώς πήρες από αλλού πολύ αγάπη γιατί μου φαίνεσαι πολύ καλός άνθρωπος και δεν πέφτω συνήθως έξω, γιατί έχω ισχυρή διαίσθηση!...σίγουρα σε ακούνε πάντα οι αγαπημένοι μας μας ακούνε από ψηλά και μας προστατεύουν, έτσι πιστεύω.Να χαίρεσαι τα παιδιά σου και να εισπράξεις όλη αυτήν την αγάπη που σου έχει λείψει από αυτά και από τα εγγόνια σου, όταν έρθει η ώρα.Χαίρομαι που σου άρεσε το ντεκουπάζ μπορείς να το δοκιμάσεις όποτε θέλεις, θα κολλήσεις ειλικρινά,ειδικά όταν βλέπεις ευτελή αντικειμενα να μεταμορφώνονται σε χρηστικά ή διακοσμητικά.Σε φιλώ γλυκά Σμαράγδι μου!

      Διαγραφή
  7. Tι όμορφα και τρυφερά λόγια..
    Να τους χαίρεσαι και τους δυο και να ειναι πάντα μαζί για πολλά πολλά ακόμη χρόνια!
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ κορίτσι της ομορφιάς!Να ευχηθώ και σε σένα το ίδιο!Επίσης καλή συνέχεια στις όμορφες και χρήσιμες αναρτήσεις σου!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφη καί συγκινιτική η ανάρτησή σου Αρμονία!Να χαίρεσαι τούς γονείς σου καί νά τούς προσέχης!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έχετε όλες σας συγκινήσει πολύ και σας ευχαριστώ όλους πολύ.Τους προσέχω, υπόσχομαι!ότι πιο πολύ θέλεις να το έχεις στη ζωή σου, μα πάνω από όλα υγεία και αγάπη κάθε μορφής!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχη ανάρτηση γεμάτη αγάπη και ευγνωμοσύνη ! Είναι νεότατοι και εύχομαι να τους έχεις για πάρα πολλά χρόνια κοντά σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νιώθω υπέροχα ανάμεσα σας, που σας άγγιξε αυτή η απλή, αλλά αληθινή ανάρτηση.Όλες έχετε ποιότητα και αξίες και χαίρομαι που βρεθήκατε στο δρόμο μου.Ευχαριστώ ειλικρινά και ότι επιθυμείς στη πορεία σου να βρίσκεται πάντα!

      Διαγραφή
  10. Ευχαριστώ για την συμμετοχή. Έτοιμη η ζωγραφιά. Ελπίζω να σου αρέσει
    http://oiagioi.blogspot.com/2012/10/blog-post_1340.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...κι όλας? με έχεις κολλήσει στον τοίχο! υποχρέωση και ευγνωμοσύνη.Θα το δω άμεσα,καλή μου!Ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
    2. μην νομίζεις δεν είναι και τίποτα σπουδαίο..

      Διαγραφή
  11. I hope you stay close to your mom and dad. I lost my dad over 20 years ago and my mom 3 years ago. They are in my hearts always. I love the picture of the old couple. Come by and see the Red Rose Alley girls. It is the first time that we put pictures of us on our blog. Have a lovely Sunday.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear, you have a great week and thank you for everything!
      Your parents are in your heart ever and ever!
      I love to, the old couple! I come now to see the Red Rose Alley girls.Kisses!

      Διαγραφή
  12. Συγκινούμαι όταν διαβάζω τέτοιες αναρτήσεις... Θυμάμαι τον πατέρα μου και... καταλαβαίνεις!
    Να είναι γεροί οι γονείς σου (είναι άλλωστε νεότατοι) και να τους λες πάντα πόσο τους αγαπάς.
    Πολλές καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα να σου πω πόσο χαίρομαι που περνάς και μετά να σου πω ..ναι καταλαβαίνω..έχοντας χάσει κι εγώ αγαπημένα πρόσωπα και ειδικά τώρα με τα προβλήματα υγείας των γονιών μου, που ήρθαν τόσο κοντά...σε καταλαβαίνω απόλυτα.Ελπίζω ο Θεός να τους δώσει ακόμα αρκετά χρόνια ζωής, γιατί μάλλον απ΄ότι μας έδειξε τους θέλει ακόμα κοντά μου και εγώ Τον ευχαριστώ γι΄αυτό.Εύχομαι η ζωή να έχει τη σωστή σειρά για όλους μας.Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα! σου έχω ενα βραβειάκι εδώ: http://diaxeirosvassilikis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ και πάω να το παραλάβω.
      Τα υπόλοιπα στο δικό σου χώρο!Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή