Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2012

3η ανάρτηση! Diary of Bliss: 8η Εβδομάδα!!

Μπα δεν θα το πολύ - σκεφθώ, ξανά!
Βάψαμε εσωτερικά το σπίτι μας, κουραστικό γιατί το κάναμε μόνοι μας, ο άντρας μου κι εγώ, αλλά άξιζε τον κόπο.Ανανεώθηκε και φάνηκε πολύ καθαρό και καινούριο, το στόλισα και διαφορετικά και να η διαφορά!Το τζάκι έτοιμο, περιμένει να το ανάψουμε και βέβαια, έρχονται οι ομορφότερες γιορτές του χρόνου, που τις περιμένω πως και πως!Θα στολιστούμε χριστουγεννιάτικα και θα μαζευτούμε όλη η οικογένεια, αφού έχουμε και εορτάζοντα!
Αυτό το καιρό λοιπόν, αδιαφορώ για την οικονομική κρίση (και όλα όσα μας μαυρίζουνε καθημερινά) που κι εμάς μας έχει αγγίξει όπως όλους, αλλά δόξα τω Θεώ, έχουμε ακόμα τις δουλειές μας και χαίρομαι  το ταξίδι προς την Ιθάκη .....Το σπίτι έχει γεμίσει χριστουγεννιάτικες εικόνες για κατασκευές και άλλα... και εγώ νιώθω και πάλι παιδί, αλλά αυτό σας το είπα νομίζω και σε άλλη ανάρτηση.

Ευχαριστώ την Κατερίνα, που μας έδωσε την ευκαιρία, σε αυτό το όμορφο ταξίδεμα των καλών στιγμών και την ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα,  όσες τουλάχιστον συμμετείχαμε,  και βέβαια περιμένουμε την επόμενη κίνηση της!

Και μια ιδέα σχετική, που μπορείτε να την κάνετε στο σπίτι με την οικογένεια σας ή με τους φίλους σας ή μόνοι σας.Γράφετε σε 5 χαρτάκια , 5 πράγματα που θέλετε να κάνετε πολύ και τραβάτε κλήρο, για να ξεκινήσετε από κάπου.Μέσα σε 15 μέρες με τον ίδιο τρόπο(κλήρος), θα πρέπει να έχετε υλοποιήσει όλες σας τις επιθυμίες.Πιστέψτε με αξίζει και σίγουρα δεν είναι απαραίτητο να κοστίζει (πχ. μια βόλτα σε ένα κοντινό πάρκο, η σε ένα αξιοθέατο της πολης που ζείτε, μια συνάντηση με φίλες για ταινίες και ποπ κορν και γέλια μέχρι δακρύων κ.λ.π). 
Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη και αυτή θα σας αποζημιώσει!!!
Σας φιλώ blogοφιλαράκια μου!!!



18 σχόλια:

  1. Τι ωραίο αυτό με τα χαρτάκια και πόσο δίκιο έχεις!Ενός λςπτού δουλειά, ενός χρόνου ανεμελιά που λέει και η μαμά μου!Όλο θέλουμε μικρά πράγματα και όλο τα αναβάλλουμε!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού σ΄αρέσει, χαίρομαι που πήρες μια ιδέα που θα σε κάνει χαρούμενη!Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια ιδέα! (Είμαι ανάποδη και ξεκινώ από το τέλος!) ;-)
    Μπράβο που κάνεις χειροποίητα στολίδια για τα χριστούγεννα ( παλιά το έκανα κι εγώ) και πού βάψετε μόνοι σας το σπίτι σας!Είχα βάψει με τον ανιψιό μου δύο δωμάτια ..τέλεια δεν τα πήγαμε αλλά ευχαριστηθήκαμε τη διαδικασία πολύ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. That is wonderful that you and your husband painted your house. I have never been good at painting walls. Yes, the holidays are coming, and Christmas, my favorite!! I am like a child at Christmas too.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kisses Sheri!I am happy for you..."a child at Christmas"!
      I love Christmas so much!Georgia.

      Διαγραφή
  4. Φιλάκια @iris!Οτιδήποτε φτιάχνεις μόνος σου, σε γεμίζει χαρά και ενέργεια!Η καλύτερη ψυχοθεραπεία!
    Τα έχω βάλει με τα χρώματα, σε όλα τα επίπεδα και μου προξενούν αλήθεια, πολύ θετικά αισθήματα.Το ότι το έκανες κι εσύ με τον ανηψιό σου, σίγουρα θα ήταν απολαυστικό λόγω του νεαρού της ηλικίας σας!Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Για να θυμηθώ ! το 2004 ή το 2005 ήταν ο ανιψιόσ τότε ήταν όντως μικρός πήγαινε λύκειο ! Εγώ τότε ήμουν 34 ή 35 μικρή δεν με έλεγες ! χιχιχιχι!
      Θα το ξανακάνουμε πάντως! ;-)

      Διαγραφή
    2. Χα..είμαστε συνομήλικες!..και βέβαια να το ξανακάνετε, έχει ενέργεια και γέλιο η υπόθεση.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Αυτό με τα χαρτάκια,πολύ όμορφη σκέψη,θα έχεις ετσι και τη χαρά της προσμονής για το επόμενο χαρτάκι και τη χαρά της πραγματοποίησης του στόχου σου ,φιλιά πολλά Γιωργία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει Νέλη μου να το κάνεις!Αισθάνεσαι όμορφα με κάθε χαρτάκι, αλλά στο τέλος ακόμα ομορφότερα!Είναι επίσης μια πολύ καλή διέξοδος, όταν με πιάνουν οι μαύρες μου, στρίβει αλλού το μυαλό.Φιλάκια γλυκά!

      Διαγραφή
  6. Γεωργία μου , εάν εγκλωβιστούμε τόσο πολύ στα της "κρίσης " υπολογίζω ότι για τα επόμενα δέκα χρόνια , όπως λένε ,δεν πρέπει να "αναπνέουμε ".. Ε , όχι ! Και το σπιτάκι μας θα βάψουμε , τα στολιδάκια μας θα φτιάξουμε και τα γλυκάκια μας θα ψήσουμε !Δεν χρειάζεται και πάρα πολλά ο άνθρωπος .... Η καταναλωτική κοινωνία μας το έχει επιβάλλει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς όπως τα λες καλή μου!Σιγά μη το βάλουμε κάτω!άλλωστε τα τελευταία χρόνια γίναμε υπερκαταναλωτικοί και χάσαμε αμεσότητα, απλότητα, αξίες.Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  7. Μ'αρέσει πολύ η στάση σου! Σ'ευχαριστώ που συμμετείχες!
    Για κάποιο λόγο οι περισσότερες εγκαταλείψατε νωρίτερα,ελπίζω να μην βαρεθήκατε!Έχω ήδη δημοσιεύσει την επόμενη κίνηση :)
    http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/2012/10/diary-of-bliss.html

    Πολύ καλή η ιδέα με τις επιθυμίες!Τελικά βοηθάει το να δεσμευτούμε γραπτώς για να τηρήσουμε τον λόγο στον εαυτό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά κι άλλο να πηγαίναμε, δε θα βαριόμουν καθόλου, άσε που σκέφτομαι να το συνεχίσω με παρέα το ημερολόγιο μου.Θα πάω να δω την επόμενη κίνηση.
      Όσο για τις γραπτές δεσμεύσεις, εσύ λόγω επαγγέλματος το ξέρεις καλύτερα (οι λίστες σου), αλλά αυτό λειτουργεί και σαν ένα παιχνίδι με τον εαυτό μας ή με τους αγαπημένους μας.Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. όταν την κάνετε, κορίτσι μου, τότε θα νιώσετε πραγματική χαρά και ικανοποίηση!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. ωραία ιδέα μας έδωσες Αρμονία μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ΄αρέσει που σ΄ αρέσει!Εύχομαι και να τη δοκιμάσεις, για να χαρείς πραγματικά.Φιλάκια!

      Διαγραφή