Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2012

Γάμος το Φθινόπωρο!

Η αλήθεια είναι ότι φέτος δεν έγιναν αρκετοί γάμοι, κάτι η κρίση και τα περιορισμένα οικονομικα, κάτι το δίσεκτο έτος...Δεν πειράζει όμως, όπως ήδη σας έχω πει, μου αρέσουν πάρα πολύ, οι ολοκληρωμένες προτάσεις για έναν γάμο.
Όμως ανάλογα με την εποχή, υπάρχουν κάποιοι πιο ιδιαίτεροι χρωματικοί κανόνες, που μπορεί να ακολουθήσει το μελλόνυφο ζευγάρι.Όχι δεν επιβάλλεται τίποτα, όμως η παρακάτω πρόταση εμένα προσωπικά, μου ταιριάζει καλύτερα για ένα γάμο,  που θα γίνει το φθινόπωρο.
Η χρωματική παλέτα ακολουθεί τα χρώματα της φύσης...και μη ξεχνιόμαστε, πάντα υπάρχουν οικονομικές λύσεις για να κάνεις το γάμο των ονείρων σου!
Το πορτοκαλί και το κιτρινωπό , το καφετί του φθινοπώρου, μπορούν να δώσουν ένα εποχιακό, σικάτο & όμορφο αποτέλεσμα.
Ο συνδυασμός καφέ και κιτρινωπό στις προσκλήσεις και στις μπονμπονιέρες.
Η μποτονιέρα του γαμπρού, ίσως με μια μικρή σύνθεση που κυριαρχεί ένα πορτοκαλί χρυσάνθεμο.
Η  τούρτα πολύ διακριτικά στολισμένη με πορτοκαλί  χρυσάνθεμα και λίλιουμ. 
Η νύφη πάντα στα λευκά ενώ  μια χρυσοκαφέ βραδινή τουαλέτα για τη κουμπάρα είναι ότι καλύτερο.
Χρυσάνθεμα και κάλες για τον στολισμό των τραπεζιών καθώς και γυάλες με νερό, φέτες πορτοκαλιών  και πορτοκαλί ή καφετί πετρούλες, στο βυθό τους και επιπλέοντα κεριά , για ρομαντική ατμόσφαιρα.
Όσο για την ανθοδέσμη της νύφης, ανάλογα τα βαλάντια και τις προτιμήσεις της νύφης, κάλες,χρυσάνθεμα, πορτοκαλί τριαντάφυλλα .....
.....και κάποιες παραλλαγές σε ανθοδέσμες, στα ίδια χρώματα.





Εννοείται ότι με τα ίδια λουλούδια στους ίδιους ή και σε διαφορετικούς συνδυασμούς, μπορεί να γίνει και ο στολισμός της εκκλησίας.Ένα εξαιρετικά οικονομικό λουλούδι που μπορεί να χρησιμοποιεί κατά το μεγαλύτερο μέρος, είναι το χρυσάνθεμο  και μπορεί  απλά να συμπληρωθεί από κάλες, τριαντάφυλλα, λουλούδια του δάσους.

28 σχόλια:

  1. Wow!! Με προκαλείς να χωρίσω τον άντρα μου και να τον ξαναπαντρευτώ φθινόπωρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όμοίως....χα..χα...Να το κάνεις όπως στην άλλη άκρη του ωκεανού,σαν ανανέωση όρκων!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτικα χρωματα.Αρχιζω να εκτιμω το φθινοπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι το φόρτε μου είναι το καλοκαίρι και η άνοιξη!!όμως το τελευταίο καιρό που έχω δει όλα αυτά κι ακόμα περισσότερα, και επειδή τα χρώματα αυτά τα αγαπώ κι εγώ, αναθεώρησα για τους φθινοπωρινούς γάμους!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα χρώματα!
    Πριν λίγες μέρες παντρεύτηκαν τα παιδιά μου σε ένα εξωκλήσι στην Θεσπρωτία.
    Τα χρώματα που "έπαιξαν" ήταν οι αποχρώσεις της ελιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα "ελιά" και τα χρώματα αυτά, είναι για όλες τις εποχές και ομολογώ πως τους έχω ιδιαίτερη αδυναμία!Είναι δένδρο αειθαλές και αιωνόβιο, ότι πρέπει σαν σύμβολο μακροζωίας των παιδιών και του γάμου τους!Είναι χαρακτηριστικό δένδρο της πατρίδας μας.Φιλάκια και ξανά να σου ζήσουν οι νεόνυμφοι!Μακριά ο γάμος, εξ΄ου και τα τόσα που κουβάλησες....η απορία, πάντως με το πιστόλι θερμοκόλλησης μου έχει μείνει!!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα χρώματα ...... η μπουτονιέρα του γαμπρού απλή και όμορφη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι όμορφα και ταιριάζουν πολύ στο φθινόπωρο!Σ΄ευχαριστώ που πέρασες και φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Τρελαίνομαι για το πορτοκαλί !Το αγαπημένο μου χρώμα!
    Αν παντρευτώ ξανά ( που δεν το βλέπω γιατί καλοέμαθα μόνη μου ) θα το τολμούσα ένα θεματάκι θθινοπωρινό! :))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ νέα ακόμα και καλά κάνεις και απολαμβάνεις την ελευθερία σου! Όμως αν έρθει η "στραβοβδομάδα", εσύ φρόντισε να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά και το γάμο θα τον σκηνοθετίσουμε μαζί, ανάλογα με όποιο θέμα σου αρέσει πιο πολύ!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Ομορφες.....πολύχρωμες ...τελικά όλα τα λουλούδια είναι θαυμαστά!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια βρε!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το καθένα μοναδικό και όλα πανέμορφα!Ακόμα και σε φωτογραφίες που τα βλέπεις, σου φτιάχνουν τη διάθεση!!!!Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. These images are so beautiful, and I like the Fall bouquets. It looks like you love Autumn as much as I do.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αν παντρευόμουνα τώρα, αυτά τα χρώματα θα χρησιμοποιούσα. Τότε που παντρεύτηκα εγώ δεν είχαμε επιλογές. Κυριαρχούσε μόνο το λευκό.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε ξέρω πότε ακριβώς παντρεύτηκες, αλλά σίγουρα παλιότερα δεν υπήρχαν πολλές επιλογές!Παντρεύτηκα το 1987 και έντυσα τις λαμπάδες μου, χωρίς τούλια και τραπεζομάντηλα, όπως γινόταν τοτε, αλλά όλο μα κόκκινα και λευκά τριαντάφυλλα και το ίδιο έκανα και στο στολισμό της εκκλησίας!Αν και πολύ μικρή τότε, με θεώρησαν όλοι εκκεντρική!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία, αλλά άλλη χάρη έχει το καλοκαιράκι!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα, άλλη χάρη και περισότερες επιλογές σε χρώματα!!!όμως και το φθινόπωρο δεν είναι άσχημο, για γάμους, δεν κάνει ούτε υπερβολική ζέστη, ούτε υπερβολικό κρύο!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφα χρώματα,μου αρέσουν πολυ είναι οι αγαπημένες μου αποχρώσεις,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νέλη μου, είναι ζεστές αποχρώσεις και εκπέμπουν θαλπωρή!Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  11. Πάρα πολύ όμορφα χρώματα !! Καλό ξημέρωμα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν, καλή μου!άλλωστε το γούστο σου, από τις κατασκευές σου είναι αδιαμφισβήτιτο!Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφα χρώματα και λουλούδια!!!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαντρίνα, με το παράξενο όνομα!όλα τα λουλούδια είναι όμορφα και οι διαφορετικοί συνδυασμοί μεταξύ τους ανεξάντλητοι!!!!Σου φτιάχνουν την διάθεση!Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  13. μου αρέσουν πολύ αυτά τα φθινοπωρινά χρώματα!! το ποροκαλί, κόκκινο και πράσινο είναι πολύ καλός συνδυασμός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή