Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2012

Πλησιάζουν Χριστούγεννα!!!!!Δώρα!!!

        Αγαπημένη μου γειτονιά, η αλήθεια είναι ότι μου λείψατε πολύ, αλλά πολλές υποχρεώσεις και δουλειές, με κράτησαν μακριά σας!Δε πειράζει όμως, γεροί να είμαστε!
       Διαπιστώνοντας πόσο κοντά είμαστε στα Χριστούγεννα, σκέφθηκα να υλοποιήσω μια ιδέα που είχα από καιρό.
    Κάθε μέρα από σήμερα και ως τις 10/12/2012 θα κάνω ανάρτηση  μια πρόταση για χριστουγεννιάτικη διακοσμητική ιδέα και ότι σας ενδιαφέρει το φτιάχνετε, το φωτογραφίζετε και το αναρτάτε στη σελίδα σας στις 10 Δεκεμβρίου, αφού αφήσετε την προηγούμενη μέρα ενημέρωση στην ανάρτηση αυτή ποιες θα συμμετέχετε, ώστε να μπορέσω ναέχω συγκεντρωμένα τα ονόματα των ιστολογίων σας.
    Απλά όποιες δηλώσετε και  κάνετε ανάρτηση της κατασκευής σας ή των κατασκευών σας, θα συμμετάσχετε σε κλήρωση για μερικά δωράκια,  που θα σας παρουσιάσω αργότερα.
Άλλωστε οι μέρες επιβάλλουν τα δώρα!!!!
..και ας ξεκινήσουμε....Καλή μας αρχή και Καλά μας Χριστούγεννα.Τις λατρεύω αυτές τις γιορτές και ας μην είμαι παιδί, νιώθω σαν παιδί.
Υ.Γ. Απλά τις φωτογραφίες σας παρουσιάζω, εσείς θα αυτοσχεδιάσετε...
Μπορείτε να δείτε εδώ για πιο αναλυτικές πληροφορίες : http://armoniaart.blogspot.gr/2012/10/blog-post_752.html

19 σχόλια:

  1. O.k! Μέσα κι εγώ! Λατρεύω τα Χριστούγεννα όπως κι εσύ και το παιδάκι που κρύβεται μέσα μου (όχι δεν είμαι έγκυος εμένα εννοώ χι χι!)ανυπομονεί τρελλά να έρθουν οι γιορτές!!! Καλή αρχή λοιπόν και καλά μας Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για την άμεση ανταπόκριση!!!!!Ούτε εγώ είμαι έγκυος....χα..χα..εγώ νιώθω παιδί, αυτές τις γιορτές ειδικά!Φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Δεν μπορώ να σου πω ότι πιάνουν τα χέρια μου για να φτιάξω τα αριστουργήματα που φτιάχνετε όλες σας οι προκομμένες κόρες, αλλά θα θαυμάζω και θα καμαρώνω τις δημιουργίες σας!
    Εκτός αν βάλεις καμιά συνταγή, οπότε μέσα είμαι χα χα χαα
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι προκομμένη σε άλλα εσύ και σίγουρα δεν έχεις δοκιμάσει τις κατασκευές. Σίγουρα θα βάλω και συνταγές λοιπόν, ώστε να λάβεις μέρος.Αν και είμαι σίγουρη, ότι κάποια διακοσμητική ιδέα θα βρεις, που να μπορείς να φτιάξεις.Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  3. καλημέρα .. μου άρεσε η ιδέα σου αλλα θέλω να μου το εξηγήσεις λίγο (γιατί είμαι ένα αργόστροφο δελφινάκι χεχε)
    από σήμερα ως 10 δεκεμβρίου θα μας δείχνεις κάθε μέρα από μια εικόνα; και καθε μερα για την αντιστοιχη εικονα που μας δειχνεις θα πρεπει εμεις να κανουμε την αντιστοιχη δημιουργια μας; δηλαδή μας δείχνεις παράδειγμα 20 εικονες , θα πρέπει κι εμείς να κάνουμε 20 δημιουργίες; και επίσης ,όλες τις δημιουργίες μας θα τις αναρτήσουμε μαζεμενες στις 10 Δεκεμβρίου αφού πρώτα σε ενημερώσουμε σ αυτήν εδώ την ανάρτηση στις 9 Δεκεμβρίου; (εγώ θα συμμετέχω με ζωγραφιούλες) μου άρεσε η ιδέα και θελω να συμμετέχω , το κάνω γιατί μου άρεσε η ιδέα σου και που θα μυρίσει η γειτονιά μας Χριστούγεννα

    υγ-είχα και γω μια τέτοια γιορτινή ιδέα , αν ενδιαφέρεσε δες εδώ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/blog-post_6861.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήθελα να προσθέσω ότι μου αρέσει πολύ που βρίσκουμε ιδεες που φέρνουν κοντά όλους τους μπλόγκερς και που ομορφαίνει η μπλογκογειτονιά μας μέσα από αυτές τις ιδέες

      Διαγραφή
    2. Δελφινάκι μου, δεν είσαι αργόστροφο, με τόση γνώση που μοιράζεις, απλά εγώ ίσως δεν σας έγραψα σωστά, ώστε να καταλάβετε.
      1/Όχι εσείς θα διαλέξετε μια ή και περισσότερες ιδέες για να υλοποιήσετε,(δεν υπάρχει περιορισμός).
      2/Στη συνέχεια θα τις αναρτήσετε όλες στις 10 Δεκεμβρίου στη σελίδα σας,
      3/Σε αυτή τη σημερινή ανάρτηση θα δηλώστε ποιες θέλετε να συμμετάσχετε ως και τις 9 Δεκεμβρίου (για να είναι όλες οι συμμετοχές κάπου μαζεμένες) και
      4/Στις 11 Δεκεμβρίου το πρωί θα κάνουμε κλήρωση ανάμεσα σε όλες τις συμμετέχουσες, για το ποιες θα λάβουν τα δωράκια που θα σας δείξω προσεχώς.
      Ο σκοπός είναι ένας και μοναδικός: "Πνεύμα Χριστουγέννων" στη γειτονιά μας, ολοστόλιστα τα σπιτάκια μας και βέβαια η πρώτη κλήρωση δώρων από μένα.
      Βέβαια κάθε μέρα, θα βάζω τη σχετική υπενθύμιση στην ανάρτηση και αύριο, θα ανεβάσω ένα σχετικό εικονίδιο με την παράκληση να τη βάλετε στο blog σας, όσες θα συμμετάσχετε...και ναι είναι όμορφες αυτές οι ιδεούλες, μας φέρνουν πιο κοντά!

      Διαγραφή
    3. ωραία..ευχαριστώ που μου εξήγησες..κατάλαβα τώρα :)
      ναι ναι θα βάλω και το εικονάκι
      ανυπομονώ να το δω...
      φιλούθκια

      Διαγραφή
  4. χαίρομαι που χαίρεσαι αυτές τις μέρες που σύντομαι θα έρθουν!
    περιμένω τις προτάσεις σου!
    να είσαι καλά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι εσύ να είσαι καλά!Χαίρομαι που αποφάσισες να συμμετέχεις.Δες και την ανάρτηση, είναι πιο αναλυτική.
      http://armoniaart.blogspot.gr/2012/10/blog-post_752.html
      φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  5. Όμορφη ιδέα!
    Θα περιμένω να δω κάτι στα μέτρα μου ;-)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Το κατάστημα διαθέτει για όλα τα μέτρα και γούστα!Φιλάκια!
      Δες:http://armoniaart.blogspot.gr/2012/10/blog-post_752.html

      Διαγραφή
  6. Όμορφη η ιδέα σου ...λέω να δηλώσω συμμετοχή.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .και βέβαια περιμένω τη συμμετοχή σου!Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα!Μπορείς να δεις περισσότερες πληροφορίες στον παρακάτω σύνδεσμο.Φιλιά!
      http://armoniaart.blogspot.gr/2012/10/blog-post_752.html

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία η ιδέα σου,Γεωργία!Δεν ξέρω αν θα προλάβω,όμως,μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και αίτημα σου βεβαίως ικανοποιήθηκε!Θα αναρτώ ως τις 10 Δεκεμβρίου και εσείς θα έχετε περιθώριο μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου για την ανάρτηση σας.
      Ελπίζω έτσι να προλάβεις!Κοίτα και αυτή την ανάρτηση:
      http://armoniaart.blogspot.gr/2012/10/blog-post_752.html

      Διαγραφή
  8. ...ναι ναι...ωραία...περιμένω να δω ιδέες...!!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι!!!!Φιλάκια πολλά και δες την ανάρτηση:
      http://armoniaart.blogspot.gr/2012/10/blog-post_752.html

      Διαγραφή
  9. μου αρέσει η ιδέα σου Αρμονία μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή