Σάββατο, 27 Οκτωβρίου 2012

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

Μια γλυκιά Καλημέρα, σε όλη τη γειτονιά, με λουλούδια από τον κήπο μου!
Τα τριαντάφυλλα μου!Ναι εξακολουθούν ν΄ανθίζουν, με τέτοιο καιρό άλλωστε τι να κάνουν?έχουν μπερδευτεί οι τριανταφυλλιές μου, για χαρά δική μου και των περαστικών!










 ..συνέχεια έχει το νυχτολούλουδο μου, τι κρίμα να μη μπορώ να σας στείλω την νυχτερινή ευωδιά του!!!!!!
Αυτή είναι η βουκαμβίλια - νάνος, φανταστείτε να μην ήταν νάνος!
 ..κι εδώ είναι τα ροδόδενδρα, που φυτέψαμε εξωτερικά στο πεζοδρόμιο.
...τώρα έχω και χρυσάνθεμα κι άλλα εποχιακά, αλλά σε άλλη ανάρτηση!Πιστεύω τόσο χρώμα, να σας έκανε πιο όμορφη τη μέρα σας!

14 σχόλια:

  1. ...μοσχομυρισε ο τόπος!!!!!!!!!!!!
    ..λατρεύω τριαντάφυλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λατρεύω κι εγώ Ράνια μου..και φαίνεται!Καλή βδομάδα, κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  2. Καλά όλες τις ποικιλίες έχεις; Τι χρώματα ήταν αυτά!
    Όμορφη δημοσίευση! Όμορφα τα λουλούδια....
    Μην στενοχωριέσαι για το νυχτολούλουδο, μυρζω το δικό μου τις νύχτες και νιώθω τη μυρωδιά! ;-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν,έχω κι άλλες ποικιλίες απλά αυτή τη στιγμή δεν είναι ανθισμένες.Όσο για το νυχτολούλουδο χαίρομαι που έχεις και σου αρέσει η ευωδιά του, κάποιοι τη βρίσκουν πολύ βαριά!Φιλάκια και καλή μας βδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα!Πόσο μ'αρέσουν οι τριανταφυλλιές..! Εμείς εδώ που είμαστε δεν μπορούμε να έχουμε πολλά φυτά στο μπαλκόνι μας γιατί πιάνει συχνά 8 μποφόρ και μας τα διαλύει.. Αλλά έχουμε λίγα να ομορφαίνουν την ατμόσφαιρα!καλό απόγευμα Γεωργία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου χαίρομαι που σου αρέσουν και εγώ τις λατρεύω.Μη νομίζεις.. κι εγώ στα 300μ. από τη θάλασσα μένω και άμα πιάσει ο δυτικός, άστα!.. αλλά είναι κάπως προστατευμένες στον κήπο!
      Υπάρχουν αρκετά φυτά, που αντέχουν στους ανέμους, αφού σας αρέσουν, γαληνεύουν τα μάτια και τη ψυχή.
      Σε φιλώ, καλό μου!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν!Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  5. μμμμ πόσο όμορφα όλα!!!! μοσχομύρισαν!!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφτασε η μυρωδιά τους σε σένα?Πόσο χαίρομαι!!!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. είδες πόσο μακρυά έφτασε? :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν, αν και οι φωτογραφίες ερασιτεχνικές και τα αδικούν.έχω κι άλλα, αλλά δεν είναι ανθισμένα τώρα.Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  7. καλημέρα
    καλή εβδομάδα μου ξέφυγε αυτή η ανάρτηση μόλις τώρα την είδα..τι όμορφα λουλούδια, τι όμορφος κήπος
    να τα χαίρεσαι και να γεμίζουν την μέρα σου με ομορφιά και όμορφες μυρωδιές
    υγ-οι χριστουγεννιάτικες ιδέες σου καθε μιας μερας ξεχωριστα μου αρεσουν πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή