Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2012

ΒΡΑΒΕΙΑ!!!! ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ!!!!

Οι αγαπημένες φίλες μου από τα blogs 
μου είχαν μια έκπληξη.
Mου χάρισε η κάθε μια τους από ένα δωράκι και τις ευχαριστώ πολύ -πολύ που με σκέφθηκαν!!!
Τα βραβεία είναι τα παρακάτω:


                                                     από το http://woman-licious.blogspot.gr/  &




                                                από το http://delfinaki-sunset.blogspot.gr/

Ευχαριστώ πάλι και τις δύο φίλες μου και τα πέρνω με μεγάλη χαρά.
Βέβαια τα 2 συγκεκριμένα, μου τα έχουν δώσει πάλι στο παρελθόν, άλλες μπλοκοφιλενάδες και τα έχω ήδη στολίσει στο σπιτάκι μου και βέβαια, έχω απαντήσει στις σχετικές ερωτήσεις που συνοδεύουν το πρώτο βραβείο.Οι απαντήσεις εδώ: http://armoniaart.blogspot.gr/2012/09/blog-post_21.html

Όμως το σημαντικό είναι ότι και σήμερα κάποιοι φίλοι,
 με σκέφθηκαν θετικά!!!!!

13 σχόλια:

  1. Να τα χαρείς σου εύχομαι μαζί με τα άλλα,φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλή μου φιλιά πολλά και σ΄ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια γιά τά βραβεία!Καί σέ άλλα πολλά!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Dimi!Να είσαι πάντα καλά!Φιλιά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  3. οι θετικές σκεψεις και οι θετικές αποψεις της ζωής σου φερνουν κοντα σου τα βραβεια σου ..να εισαι παντα έτσι..σου ευχωμαι ..φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι σμαράγδι μου, ταιριάζει με το δικό μου τρόπο.Το ίδιο λοιπόν εύχομαι και σε σένα!Πάντα χαμόγελα,αισιοδοξία και έμπνευση!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Με τα βραβεία, αυτό είναι το ζητούμενο! Να σε σκέφτονται!!!
    Συγχαρητήρια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου, έχεις απόλυτο δίκιο!Έτσι βγήκε και ο τίτλος της ανάρτησης.Αυτό μου αρέσει εδώ!Το μονο που με στεναχωρεί είναι ότι δε προλαβαίνω σε καθημερινή βάση, να επισκέφτομαι όλους τους φίλους στα σπιτάκια τους!Σ΄ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια!! είναι πολύ όμορφο να σε σκέφτονται! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. evonita μου, σ΄ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και που πέρασες!Ναι είναι όμορφο, πολύ όμορφο, να σε σκέφτονται θετικά, σου στέλνουν έτσι κύματα θετικής ενέργειας.Φιλάκια!

      Διαγραφή