Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012

Ρομαντική διακοσμητική πινελιά.

Καλημέρα σας, έστω και αργά!
Σήμερα με έχει πιάσει ο ρομαντισμός μου  και  θα ήθελα να μοιραστώ αυτή την όμορφη ιδέα μαζί σας.΄
Είναι σε στυλ shabby chic, τα βιβλία πολύ όμορφα ντυμένα, με διάφορα κομμάτια λεπτού υφάσματος
(π.χ. πάλιά σεντόνια) και δημιουργούν μια πολύ όμορφη εικόνα σε κάποια γωνιά του σπιτιού.Ανάλογα με το ύφασμα που θα χρησιμοποιήσετε, μπορεί να ταιριάξει σε διαφορετικά στυλ σπιτιού.
Χρειάζεστε απλά το ανάλογο ύφασμα, ψαλίδι , σατέν κορδέλα για σελιδοδείκτη και κόλλα σιλικόνη.Το ύφασμα θα το κόψετε σε τέτοιο σχήμα, όπως κόβαμε το αυτοκόλλητο που ντύναμε τα βιβλία μας στο σχολείο και σιλικόνη θα χρησιμοποιήσετε, αρκετή στη ράχη, στο γύρω - γύρω εξωτερικά του βιβλίου και εσωτερικά για να στερεώσετε το γύρισμα.
Ετοιμάζω ήδη τα δικά μου,( ένα σωρό πράγματα έχω μέσα στη μέση και τελειωμένο τίποτα:) τα οποία θα είναι στις αποχρώσεις του μπλε και θα σας τα δείξω, βήμα - βήμα, όταν θα είναι έτοιμα.
Σας φιλώ και καλό υπολοιπο στη μέρα σας.

35 σχόλια:

  1. Όμορφη και ρομαντική ιδέα !Περιμένω να δώ τα δικά σου ! Μη σκέφτεσαι ότι έχεις πολλά και όχι τελειωμένα . Και γώ το ίδιο ,πιάνω το ένα αφήνω το άλλο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε κορίτσι μου! έχω γεμίσει τον κόσμο.. κι αν έχω αποθηκευτικούς χώρους!Ο άντρας μου απειλεί να τα πετάξει όλα έξω....
      Αλλά μάλλον όλες λιγο - πολύ το κάνουμε βλέπω...άσε που μου έρχεται και φλας...α! αυτό θα φτιάξω...και σημειώνω - σημειώνω και τελειωμο δεν έχω.Πάντως αυτά θα τα δείτε σύντομα!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη ιδέα!Είναι τόσο όμορφα!Θα περιμένουμε να δούμε και τα δικά σου!Μια όμορφη και δημιουργική συνέχεια σου εύχομαι!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, μου αρέσει να σας βάζω ιδέες!!! που έχω δει αλλού ή που τις έχω εκτελέσει με το δικό μου τρόπο!!Μόνο που όπως έχω ξαναπεί, δυστυχώς τα έχω τόσο καιρό στο αρχείο μου και δε σημείωνα την πηγή προέλευσης, το οποίο όμως κάνω από τότε και μετά που άνοιξα το σπιτάκι.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη ιδέα! Μου αρέσει πολύ αυτό το στύλ ακόμα και σε μικρές πινελιές μέσα σ' ένα χώρο! Θα περιμένω να δώ τα δικά σου! :) Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσμεύτηκα με την ανάρτηση και θα τους δώσω προτεραιότητα, στο χαμό που γίνεται από μισοτελειωμένα πράγματα, για να σας τα δείξω σύντομα!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Είναι πολύ ωραία ιδέα!Θα την εφαρμόσω σε κουτάκια μεταλλικά για κουμπαράδες!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό μου αρέσει!!!!η εξέλιξη της ιδέας!!!Καλή επιτυχία!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Χαίρομαι που σου αρέσουν Δώρα μου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια ρομαντική πινελιά που θα ομορφύνει υπέροχα μια γωνιτσα!
    Μ' αρέσει πολύ αυτό το στυλ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός είναι ο προορισμός της,τη βλέπεις και γαληνεύεις. Τρελαίνομαι για αυτό το στυλ και εγώ σαν εσένα.Καληνύχτα και φιλάκια.

      Διαγραφή
  7. Τι όμορφη ιδέα! Ειδικά αν το ύφασμα είναι ρομαντικούλι!
    Σε ευχαριστούμε!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειδικά αν είναι ρομαντικούλι κι εμένα μου αρέσει!Αλλά σε πολλές κοπέλες μπορεί να μην αρέσει και μπορούν να χρησιμοποιήσουν έντονα χρώματα, μονόχρωμα, διαφορτικά, αλλά της ίδιας χρωματικής παλέτας ή με σχήματα κύκλους, ριγέ...ότι αρέσει και ταιριάζει στη κάθε μια.Φιλάκια καλό μου!

      Διαγραφή
  8. Μου άρεσαν πολύ οι αποχρώσεις των βιβλίων της φωτογραφίας!
    Πραγματικά ρομαντική πρόταση.
    Θα περιμένω να δω και τα δικά σου σε αποχρώσεις του μπλε.
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ που πέρασες, δεσμεύτηκα ενώπιον σας, ότι θα τα τελειώσω σύντομα, βάζοντας τα σε προτεραιότητα.Καλή σου νύχτα!

      Διαγραφή
  9. Πολύ-πολύ όμορφη ιδέα!...εκτός από παλιά σεντόνια...και πουκάμισα που μόλις τριφτούν λίγο οι γιακάδες τα πετάμε κι`ας είναι κατά τ`άλλα καινούργια...Καταπληκτική ιδέα ανακύκλωσης!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε τόσο!Εκτός από το όμορφο αποτέλεσμα, πραγματικά εμπεριέχει και την ιδέα της ανακύκλωσης, μπορεί ας πούμε να είναι και από ένα παλιό φόρεμα.Καλή σου νύχτα!

      Διαγραφή
  10. Τελεια ιδεα!!
    Δεν ξερω αν με την σιλικονη θα ταιριαζε να το σιδερωνουμε για να στρωσει και να κολλησει καλυτερα..?
    Ανυπομονω να δω τα δικα σου.
    φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου!Θα το δω στη πορεία και θα σου πω σύντομα, απλά φοβάμαι μη λεκιάσει το ύφασμα, πάντως θα δοκιμάσω.Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  11. Πάρα πολύ όμορφή η ιδέα για τα βιβλία. Περιμένουμε και τα δικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κορίτσια μου, δυστυχώς μέσα στο Σ/Κ θα λείψω, αλλά την άλλη βδομάδα θα είναι αναρτημένα!Καλό σου βράδυ Δήμητρα!

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Φαντάσου κάποιο σου βιβλίο κατεύθυνσης έτσι, ας πούμε τη λογοτεχνία σου, και μέσα με τις σημειώσεις σου, ένα όμορφο ενθύμιο μετά από χρόνια, που θα έχεις αποσυμπιεστεί από τις Πανελλήνιες.Φιλάκια μικρό μου και καλό διάβασμα.Ελπίζω να πηγαίνεις καλά!

      Διαγραφή
  13. πανέμορφη ρομαντική ιδέα!!! ανυπομονώ να δω και τα μπλε!!! θα το επιχειρήσω σίγουρα! :) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπούλες μου ευχαριστώ για την ανταπόκριση και χαίρομαι που έχουμε τις ίδιες προτιμήσεις!Κάτσε να φτιάξω τα δικά μου και να δούμε αν υπάρχει στη πράξη κάποιο μυστικούλι που θα δώσει ανάλογο αποτέλεσμα και να το επιχειρήσεις όποτε θέλεις (να γλυτώσεις εσύ, τις δοκιμές)!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. ΑΑΑΑ!!!!!!! Πολύ μου αρέσει αυτή η πρόταση!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου αγαπημένη!!!Πόσο χαίρομαι που πέρασες και που σου αρέσει η ιδέα!Να περάσεις να δεις και τα μπλε μου, την ερχόμενη βδομάδα, για να μου πεις τη γνώμη σου!Φιλιά και καλή σου νύχτα!!!!

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραία ιδέα Γιωργία μου ,πολύ όμορφα φαίνονται,καλο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Νέλη μου, να έχεις μια όμορφη μέρα!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. What a nice idea to cover the books like this, and the ribbon adds a special touch. I will have to try this.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Sheri,
      I am glad that you like the idea .. and of course, you can try this creation.
      Georgia - Αρμονία.

      Διαγραφή
  17. καλημερα Φιλη..να σαι καλα..Ευλογημενο Μηνα..και καλο Φθινοπωρο..σ'ευχαριστω που περασες απο το λημερι μου..να περνας ομορφα..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι, που ανταπέδωσες άμεσα, την επίσκεψη στο δικό μου λημέρι!Ο χώρος σου είναι καταπληκτικός και θα χαρώ να τα λέμε!Επίσης σε ευχαριστώ για τις ευχές!Φιλιά, επίσης!

      Διαγραφή