Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2012

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!

Αγαπημένοι μου γείτονες,
Μετά την πρώτη ανάρτηση μου σήμερα, για την ανακοίνωση των χριστουγεννιάτικων διακοσμητικών ιδεών και μετά τα σχόλια σας για παράταση χρόνου, νομίζω ότι η παράταση 10 ακόμα ημερών, θα σας καλύψει.
Ωστόσο έφτιαξα και το σχετικό εικονίδιο που θα πρέπει να βάλετε στη σελίδα σας όσες θα συμμετάσχετε.
Συνοψίζουμε λοιπόν!
1/Δηλώνετε συμμετοχή στη πρόσκληση, σε αυτή την ανάρτηση, (για να είναι όλες συγκεντρωμένες κάπου)
2/Βάζετε το σχετικό εικονίδιο στο σπιτάκι σας.
3/Αναρτώ μια χριστουγεννιάτικη ιδέα (διακοσμητική, μαγειρική, ζωγραφική)κάθε μέρα ως τις 10 Δεκεμβρίου.
4/Αποφασίζετε ποια ή ποιες απ΄όλες θα υλοποιήσετε για το σπίτι σας, εσάς ή τους αγαπημένους σας.
5/Στις 20 Δεκεμβρίου θα αναρτήσετε στα ιστολόγια σας, τις κατασκευές σας.
6/Στις 21 Δεκεμβρίου κάνουμε κλήρωση, ανάμεσα στις συμμετέχουσες, για την ανάδειξη 3 τριών νικητριών, που θα λάβουν το δωράκι τους από εμένα (θα σας  δείξω τα δωράκια, σε προσεχή ανάρτηση)
Καλό σας βράδυ!

57 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η ιδέα σου! :)
    Αν και φέτος δε θα στολίσω το σπίτι μου σίγουρα όλο και κάποιο δώρο θα κάνω οπότε νομίζω πως θα βρώ ιδέες σου για να υλοποιήσω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα!Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα!έτσι για να στολίσουμε τα σπιτάκια μας και τα σπίτια μας ή να κάνουμε τα δωράκια μας, μα πάνω απ΄όλα για τη χαρά της συμμετοχής!Σίγουρα κάτι θα βρεις!Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. καλημέρα
    η ιδέα σου μου άρεσε φίλη μου, αλλά το ξανασκέφτηκα και μάλοοξ δεν θα συμμετέχω..που πάω εγώ; εγώ αφου δεν ξέρω να δημιουργώ τίποτε..εγώ για τη χαρά της συμμετοχής θα το έκανα , αλλά δε ξέρω τι θα μπορούσα να κάνω αφού δεν ξέρω τίποτε να κάνω όπως τις άλλες διαχειρίστριες που γνωρίζουν κατασκευές και τις τεχνικές τους..το μόνο που θα καταφέρω είναι να γίνω ρεζίλι!!
    το εικονάκι σου όμως θα το βάλω στο φτωχικό μου γιατί η ιδέα μου άρεσε (συγνώμη αν σε στενοχώρησα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!!και βέβαια θα συμμετέχεις, δες τη σημερινή ανάρτηση και θα υπάρξουν και άλλες πολλές, καθώς και εικόνες - ζωγραφιές για να τις ζωγραφίσεις, αφού ζωγραφίζεις όμορφα και για τις κοπέλες που μαγειρεύουν, θα ανεβάσω συνταγές.Μπορείς ακόμα και να φωτογραφίσεις το δενδράκι σου και να το ανεβάσεις."Δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν θέλω" και δεν θα γίνει κανείς ρεζίλι, είναι μόνο για τη χαρά της συμμετοχής!Πίστεψε με!Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. δηλώνω συμμετοχή.έβαλα και το εικονάκι στο μπλογκ μου

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα,

    πολύ ωραία ιδέα.Θα ήθελα να συμμετέχω στην πρόσκλησή σου πες μου μόνο πώς μπορώ να βάλω το εικονιδιο στο μπλογκ μου.Αχ τί καλά άρχισε να μυρίζει Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που θέλεις να συμμετέχεις!Λοιπόν θα πας πάνω δεξιά στη σελίδα σου και θα πατήσεις τη σχεδίαση και από κει στην αριστερή πλευρά έχει τη σχεδίαση, θα πατήσεις πάνω και Θα δεις τη μορφή που έχει το blog σου και σε διάφορα σημεία έχει gagdet.Θα πατήσεις πάνω σε κάποιο από αυτά, ανάλογα που θες να βάλεις το εικονίδιο.Θα σου ανοίξει έναν πίνακα επιλογών και θα βρεις εκεί που λέει φωτογραφία και εκεί θα ανεβάσεις την εικόνα μου, που θα έχεις αποθηκεύσει στο p.c. σου.Ελπίζω να ήμουν αναλυτική και να κατάλαβες.Καλό σου απόγευμα.

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες σου.Με βοήθησαν πραγματικά πολύ.Περιμένω να δώ τις ιδέες σου.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!
    Εδώ δηλώνομαι - εκδηλώνομαι;
    οκ ! Τα υπόλοιπα από το σπίτι....θα με κυνηγήσουν στη δουλειά!
    Φιλιά! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ και δηλώνεσαι και εκδηλώνεσαι!!!!!!!
      Οκ τα υπόλοιπα το βραδάκι!Φιλάκια.

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι!!!!!Περιμένω με χαρά, να δω τις κατασκευές σου!!!

      Διαγραφή
  6. ..αν κατάλαβα καλά δεν ισχύει η προηγούμενη αναρτηση...
    ..οκ λοιπόν περιμένω με χαρά τις ιδέες που θα μας προτείνεις..
    ..αν ναι έτοιμο και το εικονίδιο .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ράνια!Καλά κατάλαβες!Η ιδέα είναι η ίδια,αλλά πήρε κάποιες απλές τροποποιήσεις.Χαίρομαι που θα συμμετάσχεις!Χρόνια Πολλά για τη μέρα!

      Διαγραφή
  7. Δηλώνω και εγώ τη συμμετοχή μου...και περιμένω να δω ιδέες...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αρμονία μου ...χαίρομαι που αρχίζουμε τα γιορτινά μας..απο τώρα... άργησα λιγο να έρθω αλλά ευτυχώς έπεσα επάνω στο καλήτερο για την υλοποίηση Χριστουγενιάτικων ιδεών...μόνο μια διευκρίνηση... θα κανουμε αυτά που θα μας δείχνεις η δικά μας;;; γιατί και εγώ στις κατασκευές δεν το πολυέχω ..περιμένω απάντηση.... γιατί κάτι είδα στην καινούργια ανάρτηση σου ...φιλακια πολλλα..παω να βαλω και το εικονίδιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι!..και τι έγινε που άργησες? Πρόλαβες, αλλά και αργότερα να ερχόσουν, πάλι το ίδιο ήταν.Άλλωστε είμαστε όλες πνιγμένες στις δουλειές.
      Διευκρίνηση λοιπόν: από τις ιδέες που ανεβάζω, θα διαλέξετε να κάνετε κάτι, μπορείτε όμως να την τροποποιήσετε σύμφωνα με το δικό σας γούστο!..και στις 20 Δεκεμβρίου, θα αναρτήσετε την ιδέα που έχω προβάλει και την δική σας εκτέλεση, εκδοχή!Φιλάκια Σμαράγδι μου!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα! Πολύ ωραία ιδέα! Θα συμμετείχα κι εγώ, όμως δεν πιάνουν τα χέρια μου καθόλου! Θα χαρώ να δω τις κατασκευές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ξανά, καλή μου!Σίγουρα θα βρεις κι εσύ να υλοποιήσεις κάτι, όσο και να μην πιάνουν τα χέρια σου, γιατί θα ανεβάσω και πολύ απλά πράγματα!Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  10. δηλώνω συμμετοχή.έβαλα και το εικονάκι στο μπλογκ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το αποφάσισες τελικά & ευχαριστώ που έβαλες το εικονάκι!Όνειρα γλυκά!

      Διαγραφή
  11. Μέσα είμαι όπωσδήποτε. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τις ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ευχαριστείς κορίτσι μου? Δικές μου είναι? αλλά και δικές μου να ήταν, οι ιδέες είναι για να μοιράζονται και να εξελίσσονται!Εγώ ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου!Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  12. Κι' εγώ θέλω!!!!!! Ελπίζω να προλάβω να φτιάξω κάτι απ' όλα!
    Πάω να βάλω το εικονάκι.....
    Σε φιλώ.... Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι, που θέλεις!!!!Απ όλα, βρε χρυσοχέρα μου? χαλάλι σου!!!!Φιλάκια!Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  13. Δεν θα στολίσω φέτος αλλά κάτι θα κάνω !!!Συμμετέχω και εγώ ...
    Θα χαρώ να δώ τις ιδέες και να τις κρατήσω για του χρόνου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άργησα ν΄απαντήσω, αλλά η συμμετοχή σου με χαροποιεί ιδιαίτερα!Καλή μας βδομάδα!

      Διαγραφή
  14. Σ'έυχαριστώ για την επίσκεψή σου Γεωργία μου! Ξαναγύρισα να δηλώσω κι εγώ συμμετοχή (πίστευα ότι το είχα κάνει ήδη!!!). Περιμένουμε τις νέες σου ιδέες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμμετέχεις!Ελπίζω να βρεις κάτι που θα σου αρέσει!Οι ιδέες δεν είναι δικές μου και όλες επιδέχονται μεταμόρφωση από εσάς!
      Απλά σκέφθηκα έναν τρόπο να έχουμε κάτι ευχάριστο να περιμένουμε.Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάλλον εδώ πρέπει να δηλώσω τη συμμετοχή μου! Νόμιζα ότι είχα δηλώσει αλλά μάλλον τα'χα μπερδέψει, πιστεύω τώρα να΄μαι Ο.k! Έβαλα και το εικονίδιο και με γιορτινή διάθεση (ναι ναι από τώρα!) κάνω σχέδια για κατασκευές! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε συμμετοχή ε κάνει και πιο χαρούμενη.Αισθάνομαι ότι η σκέψη μου, ν΄αξιοποιήσουμε με θετικό τρόπο τις μέρες μέχρι τις γιορτές έπιασε τόπο και ήδη έχει αρχίσει να μας τυλίγει λίγη από τη μαγεία των Χριστουγέννων.Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Το παραπάνω διεγραμμένο σχόλιο ήταν το δικό μου απλά άλλαξα το προφίλ (μη σε προβληματίσει). Φιλιά πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αρμονία είναι μοναδική η ιδέα σου και ακόμη πιο γιοτινή για μένα που στις 20 Δεκέμβρη η μικρή μου κόρη έχει γεννέθλια τρέχω να αναρτήσω στους διαγωνισμούς την ιδέα σου στο marilise 2 και στα νέα της μπλογκογειτονιας στο stars and icicles σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που θα συμμετέχεις, που το βάζεις στη σελίδα σου, μα πάνω απ΄ολα χαίρομαι, που έπεσα πάνω στα γενέθλια της Αιγοκερίνας σου,να την δεις όπως επιθυμείς, γερή και ευτυχισμένη!
      Σε φιλώ κι ευχαριστώ, για την αναφορά στα νέα της μπλογκογειτονιας, στο stars and icicles!

      Διαγραφή
  19. πολύ ευχαρίστως να συμμετέχω κι εγώ!!!! σε ευχαριστώ πολύ Αρμονία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ευχαριστείς κορίτσι μου?Εγώ ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ,ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
    ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ.ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΩ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΒΛΕΠΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΩ.
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΝΑ ΜΠΑΖΑΡ ΚΑΙ 3 ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ,ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ!!ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ!!!
    ΑΡΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!
    ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ,ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες!!!!!Χαίρομαι ειλικρινά και πάνω απ΄όλα για τη συμμετοχή σου, όπως και για το γεγονός ότι δεν είναι ίδιες οι ιδέες μας (αλλά γιατί θ΄ακύρωνες?).
      Όσο για τα μπαζάρ συμμετέχω κι εγώ, και όλα είναι μέσα στη μέση.Φαντάζομαι μέσα στη βδομάδα να αναρτήσω κάποια από τα πράγματα , με τα οποία θα συμμετέχω.
      Καλή επιτυχία στο μπαζάρ που έχεις αναλάβει και χαίρομαι που θα τα λέμε!Καλό σου βράδυ και ξανά, καλωσόρισες!

      Διαγραφή
  21. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!!!!
    ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΣΧΟΛΙΟ!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΧΝΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!
    ΘΑ ΔΩ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!
    ΠΑΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΟΥ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ Ο ΜΠΛΟΓΚΡ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, χρυσοχέρα εσύ!περιμένω πως και πως, να δω τι θα φτιάξεις!!Χαίρομαι ειλικρινά που θα συμμετέχεις!Φιλάκια επίσης!

      Διαγραφή
  22. Και γω νομιζα οτι ειχα δηλωσει. Ευτυχως που εδωσες παραταση. Παω να βαλω και το εικονιδιο. Τελεια ιδεα.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που άρεσε η ιδέα τελικά και όπως είπα κάθε μια συμμετοχή σας με κάνει πολύ χαρούμενη!Η παράταση τελικά ήταν επιβεβλημένη!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  23. πολυ μου αρεσει η ιδεα σου!!! μεσα και εγωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Σοφία μου, να βλέπω τις συμμετοχές να πολλαπλασιάζονται.Ευχαριστώ για την ανταπόκριση.Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Καλησπερα!!! Πολυ θα ηθελα να συμμετασχω κι εγω!
    Ελπιζω να τα προλαβω ολα! Φιλια καλη μου.... σε σκεφτομαι συχνα!
    ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο , κοπέλα μου.Πολύ χαίρομαι! έχω ήδη αναρτήσει αρκετές ιδέες, αλλά έρχονται κι άλλες!Φιλιά πολλά & ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  25. Καλήσπερα!Προλαβαίνω να συμμετέχω και εγώ?? Είμαι καινούρια στην μπλογκόσφαιρα και θα ήθελα να συμμετέχω σε κάποιες δραστηριότητες..
    Να αναρτήσω το εικονίδιο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και βέβαια προλαβαίνεις!Θα χαρώ πολύ!Καλωσήρθες!

      Διαγραφή
  26. Δεν ξέρω αν φαίνεται το ιστολόγιο μου..κάτι έχω κάνει και δεν φαίνεται..
    είναι syntagesweightwatchers.blogspot.gr

    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε επισκεφθώ οπωσδήποτε!Συγνώμη που είδα τόσο αργά το σχόλιο σου!Εγώ σ΄ευχαριστώ!!!!!

      Διαγραφή
    2. Θα το ψάξω!Σ΄ευχαριστώ εγώ πολύ που ήρθες και συγνώμη που δεν είδα το σχόλιο σου νωρίτερα!

      Διαγραφή
  27. Καλησπέρα Γεωργία...με χαρά θα συμμετάσχω κι εγώ!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χαίρομαι πάρα πολύ!Θα περάσω κι εγώ άμεσα, από το δικό σου χώρο!Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γεωργία μου, Καλησπέρα!
    Πέρνα καλή μου από το μπλογκ μου!
    Η δημιουργία μου είναι έτοιμη!
    Φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή