Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου 2012

Ένα διαφορετικό βραβείο!

Η αγαπημένη μας Κατερίνα, από το  http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/ ,μοίρασε σε όλους της τους αναγνώστες το παρακάτω βραβείο, για να τους ευχαριστήσει για την ανταπόκριση τους  και σαν ένδειξη εκτίμησης, όσο χρονικό διάστημα λειτουργεί το θετικό σπιτάκι της.

Θα με ρωτήσετε, γιατί το χαρακτηρίζω ιδιαιτερο και γιατί άργησα τόσο πολύ, να κάνω τη σχετική ανάρτηση...και έχετε δίκιο.
Απλά η Κατερίνα το αφιέρωσε σε μια μικρή ψυχούλα που πέταξε στη γειτονιά των αγγέλων και στους γονείς της και όλη η γειτονιά, ήταν συγκλονισμένη από το γεγονός ...κι εγώ που δεν ήξερα, και δυστυχώς έμαθα με αυτό τον τραγικό τρόπο.
Γι΄αυτό το χαρακτήρισα λοιπόν 'ιδιαίτερο" και γι΄αυτό άργησα να το αναρτήσω, ελπίζω ότι η Κατερίνα καταλαβαίνει πολύ καλά και με δικαιολογεί. 
Όπως είπα και στην ίδια, μπαίνοντας εδώ μέσα δεν είχα ιδέα, τι θα ζούσα, και βέβαια μόνο σα παιχνίδι δεν το αντιμετωπίζω όλο αυτό που γίνεται εδώ μέσα!Να είναι καλά, πάντα γερή, δυνατή, με το χαμόγελο και τον καλό λόγο στο στόμα και οι γειτονιά της να μεγαλώνει κάθε μέρα και πιο πολύ!Να μοιράζει και να μοιράζεται, για να ξαναγεμίζει,.. και πάντα τ΄αποθέματα της να είναι μεγάλα!

12 σχόλια:

  1. :)) Και εγώ έχω χαρεί για τη γνωριμία μας μέσα από δω ! Σιγά νιώθω να ερχόμαστε κοντά και μου αρέσουν όλα αυτά που μοιραζόμαστε!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι με το όμορφο όνομα,Ίριδα!έτσι ακριβώς νιώθω κι εγώ και χαίρομαι πολύ, που ήρθαν έτσι τα πραγματα ώστε να γνωριστούμε.Σε αυτές τις εποχές είναι πολύ σημαντικό, να γνωρίζεις πως υπάρχουν άνθρωποι με ψυχή, που δε φοβούνται να την ξεγυμνώσουν, γιατί ξέρουν πως μόνο έτσι μπορούν να αγγίξουν πραγματικά τον συνΆνθρωπο.Φιλιά γλυκά!

      Διαγραφή
    2. αμ δεν είναι Ιρις! χιχιχ! Όλες έχετε μπερδευτεί! είναι airis ( αλλά το a το κάνω με @ γιατί έτσι καλλιγραφικά υπογράφω τους πίνακες μου!)
      airis από Αριστέα γιατί ο νονός μου ποτέ δεν με αποκάλεσε Αριστέα αλλά με διάφορα άλλα ανάμεσα στα οποία και το airis!
      Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις ...προσυπογράφω Γεωργία ε
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Δε θα τα χαλάσουμε, όμορφο όνομα και το Αριστέα και όσα σημαίνει! σε σχέση με το δικό μου, που ποτέ δε μου άρεσε..Συγνώμη κορίτσι μου, που σου άλλαξα το όνομα,@iris,λοιπόν!..και χαίρομαι που συνυπογράφουμε!Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Γεωργία μου τί έκπληξη ήταν αυτή;; Δεν το περίμενα και συγκινήθηκα πολύ..Το ευχαριστώ είναι λίγο!Δεν με γνωρίζεις,όμως με νιώθεις και λες τόσα όμορφα λόγια για μενα που δεν ξέρω τι να πω..! Είμαι πολύ χαρούμενη που έχω βρει ανθρώπους-διαμάντια εδώ..Ανταποδίδω και με το παραπάνω τις ευχές σου! Το βραβειάκι το είχα σκεφτεί καιρό πριν να σας το χαρίσω και την ημέρα που θα έκανα την ανάρτηση έμαθα για αυτό το τραγικό γεγονός και το αφιέρωσα στην γενναία ψυχούλα..
    Εύχομαι μόνο ευχάριστα και να ξεπερνάμε τις δυσκολίες όσο πιο ανώδυνα γίνεται!Πολλά φιλιά καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο, τίποτα με σκοπό (ποιόν άλλωστε?)..έτσι ένιωσα, έτσι έγραψα και εννοώ κάθε λέξη.
      Χαίρομαι που τελικά ανακαλύπτουμε πολλά διαμαντάκια εδώ μέσα, χαίρομαι που νιώθω ξανά πως σε αυτόν τον υλικό κόσμο, υπάρχει ακόμα ανθρωπιά! Δεν είναι δυνατόν, η ζωή να έχει μόνο ευχάριστα, ο σκοπός είναι να μπορούμε να αντιμετωπίζουμε με δύναμη ότι μας συμβαίνει...κι εγώ προσωπικά κάνω πάντα μια ευχή.."ΘΕΕ μου, ποτέ μη μου δώσεις ότι μπορώ ν΄αντέξω".Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  3. Η Κατερίνα,είναι πολύ γλυκειά και μπράβο της για το όμορφο βραβείο που μας χάρισε!!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά πολλά επίσης!Χαίρομαι για όλες σας!Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Το σπιτάκι της Κατερίνας είναι από τα πιο όμορφα και αισιόδοξα, είναι υπέροχο το βραβείο που μας χάρισε!
    Να είναι πάντα καλά!
    Και το μικρό αγγελάκι που τόσα μας χάρισε στο σύντομο διάστημα της ζωούλας του, να είναι ευτυχισμένο στον Παράδεισο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι όπως τα λες είναι Έλενα μου,γενικά στη γειτονιά πνέουν θετικά συναισθήματα.Όσο για το μικρό αγγελούδι μακάρι να είναι πάντα φύλακας στους γονείς του, για να βρουν κουράγιο να συνεχίσουν τη ζωή τους.Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  5. μπράβο σου Αρμονία, η Κατερίνα είναι τόσο γλυκός άνθρωπος και το βραβείο της πολύ ιδιαίτερο όπως λες. πολύ όμορφα τα είπες! φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα!
    ενα ακομα βραβειακι σε περιμενει απο μενα!

    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή