Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2012

Βραβείων συνέχεια!

Η γλυκιά μανούλα της  ταλιμπανούλλας  από το blog http://talibanoulla.blogspot.gr/ με κάλεσε να παραλάβω 2 βραβεία, γιατί όπως είπε την συγκίνησα και την προβλημάτισα με κάποια ανάρτηση μου.Την ευχαριστώ και τα παραλαμβάνω με μεγάλο καμάρι και τα δύο, αλλά θα στολίσω μόνο το ένα, το οποίο και δεν έχω!
Με έχετε συγκινήσει όλες σας, τόσο λίγο καιρό μεταξύ σας και τόσα βραβεία!
Έχω όμως πει, ήδη για μένα 7 πράγματα και η επανάληψη δε θα μου άρεσε.
Σ΄ευχαριστώ γλυκιά μανούλα και εύχομαι η καρδιά σου να είναι γεμάτη από αγάπη ατελείωτη, δύναμη, κουράγιο, υπομονή και επιμονή και να έχεις Φώτιση για το μεγαλύτερο έργο που καλείσαι να επιτελέσεις, την δημιουργία  μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας, ενός παιδιού που μαζί με τη γενιά του, θα κληθούν να κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο!Σε φιλώ!

6 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ε μα βλεπεις πως με συγκινεις?!
    να σαι παντα καλα! μακαρι να τα καταφερω και να φτιαξω εναν σωστο ανθρωπο. Καημο το χω να φτιαξω και παραπανω απο εναν αλλα .....ας οψεται η κατασταση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου!
    Εγώ στο είχα πει : έχεις φινέτσα! Τα αξίζεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω με την προλαλήσαντα!
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συγχαρητήρια για τα βραβεία!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή