Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2012

Decoupage για τα bazaars.

Καλημέρα στην όμορφη και καλή γειτονιά!
Σήμερα έχω σκοπό να κάνω 2-3 αναρτήσεις, μιας και τα θέματα είναι τελειώς διαφορετικά μεταξύ τους!
Ξεκινάω λοιπόν με το να σας δείξω κάποια πράγματα, που ναι μεν έχω φτιάξει από καιρό, αλλά τώρα βρήκαν τον προορισμό τους, θα αποσταλλούν σε κάποιο από τα bazaars,δεν έχω αποφασίσει ακόμα σε ποιό.Μόλις τελείώσω και τα συγκεντρώσω όλα, θα κάνω κλήρο.
Δεν ξέρω αν σας έχω πει  ότι για κάποιο μεγάλο διάστημα σταμάτησα να δημιουργώ πράγματα με decoupage  και διάβαζα πολύ λογοτεχνία ή ζωγράφιζα, γι΄αυτό το λόγο κι΄όλας απομακρύνθηκα από ένα εξαιρετικό forum  σχετικό με το θέμα, μεγάλες οι δασκαλες εκεί μέσα και παρείχαν την εμπειρία τους ανειδιοτελώς.Μαζί με αυτές τις κοπέλες, έλυσα αρκετές απορίες μου, μιας και ποτέ δεν έχω παρακολουθήσει κάποιο σεμινάριο και οφείλω από δω, να τους πω ένα μεγάλο ευχαριστώ.Κάποιες μάλιστα έχουν και σπιτάκια στη γειτονιά.Για ευνόητους λόγους δεν μπορώ να πω το όνομα, που έχω εκεί.Όταν ξαναμπώ όμως, θα ενημερώσω σχετικά τις κοπέλες.Έτσι λοιπόν,μετά από μια μεγάλη διακοπή,  ξανάρχισα το decoupage δρυμήτερη.
Λοιπόν έχουμε και λέμε:
Ένα μεγάλο πύλινο μπωλ - φρουτέρια και τα ασορτί σταχτοδοχεία.Η τεχνική η ίδια, αστάρωμα,ακρυλικό, κόλλα, χαρτοπετσέτα και πάλι κόλλα.Στα σταχτοδοχεία χρησιμοποίησα και πάστα σε περλέ χρώμα, δεν ξέρω αν θα φανεί πολύ καλά στις φωτογραφίες.
Περιμένω τα σχόλια σας.Η αλήθεια είναι πως σε κάθε ανάρτηση, ανυπομονώ για τα σχόλια σας και αίσθάνομαι πού όμορφα όταν τα βρίσκω και σας απαντάω σχεδόν πάντα, το γρηγορότερο που μπορώ.
Ας έχουμε όλοι μια όμορφη και δημιουργική μέρα!




 ..και ένα κουτί, από παπούτσια, που πλέον αποθηκεύει πινέλα και άλλα υλικά.

29 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Είναι πανέμορες οι προσφορές σου!!!!!!!!!!
    Καλό ΣΒΚ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου, η γνώμη σου έχει βαρύτητα.Μη λέω τα ίδια και τα ίδια.Σ΄ευχαριστώ πολύ, καλή μου.Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!!!!! Πολύ όμορφα αυτά που έχεις φτιάξει... συγχαρητήρια για την προσφορά σου!!!!! Καλό Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ και που πέρασες και για το σχόλιο που άφησες!Χαίρομαι που σου άρεσαν!Επίσης καλό Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  3. Οι δημιουργίες σου είναι πολύ ωραίες!Εδικά τα τασάκια, πολύ κομψά!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ - πολύ!!!Που να σε φθάσω? Αλλά χαίρομαι που σου άρεσαν.

      Διαγραφή
  4. Τι ωραία που τα έφτιαξες..Βλέπω και σε άλλα blogs αυτή τη τεχνική και ειλικρινά τη θαυμάζω..Θέλω τόσο πολύ να μεταποιήσω και εγω διάφορα αντικείμενα,αλλά διστάζω!Είναι τόσο εύκολο όσο το βλέπω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι.Αρχίζεις με τα απλά και συνεχίζεις με πιο ιδιαίτερες τεχνικές!Στο youtube υπάρχουν σχετικά video για να πάρεις μια ιδέα!Πάντως είναι κόλλημα!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα,τον ορο αυτο τον ειδα πρωτη φορα εδω στα μπλογκς,βλεπω οτι μεταμορφώνει πράγματα σε σημείο να γίνονται αγνώριστα πολύ θάθελα να φτιάξω πράγματα τόσο όμορφα,τα δικά σου είναι καταπληκτικά Γιωργία μου,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια επίσης γλυκιά μου Νέλη!Είναι μια τεχνική που ξεκίνησε από τη Γαλλία κατά την αναγέννηση και εξαπλώθηκε σιγά - σιγά σε όλο τον κόσμο.Βέβαια έχει εξελιχθεί και σε πολλές περιπτώσεις, διαφοροποιηθεί.
      Όμως θα ανεβάσω κάποια στιγμή, να δεις έργα ανθρώπων που έχουν τελειοποιήσει την τεχνική και κάνουν αριστουργήματα- απέχω πολύ μακράν....είμαι στο α (άλφα μικρό, που λέμε?)
      Πάντως δες σχετικά videos στο youtube, υπάρχει και μια σχετική κοινότητα, με αξιόλογες κυρίες και γίνονται και σχετικά σεμινάρια(που δεν έχω παρακολουθήσει ποτέ)....κι αν αποφασίσεις ν΄ασχοληθείς, από μένα (με τις περιορισμένες γνώσεις) ότι θέλεις.Φιλάκια πολλά - πολλά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα . Μπράβο για την ευαισθησία σου να κάνεις για το μπαζάρ. Εγώ δεν γνωρίζω τις τεχνικές του decoupage, ούτε να φτιάχνω, αλλά αυτά που βλέπω μου αρέσουν, ειδικά το κουτί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μου Δελφινάκι, πάντα με τον καλό λόγο στο στόμα!!Τα κουτιά είναι η αδυναμία μου!Ένα απλό κουτί από παπούτσια στην κυριολεξία μεταμορφώνεται!όσο για τα μπαζάρ, βλέπω ότι θα συμμετέχουν πολλές κυρίες από τη γειτονιά μας! Οπότε ο καθένας κάνει ότι μπορεί, για τους λιγότερο τυχερούς από μας!Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα όλα!
    Μπράβο σου!
    Καλημέρα με χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, καλή μου @iris!Είσαι από τις τακτικότερες παρουσίες στο σπίτι μου και σ΄ευχαριστώ πολύ γι΄αυτό!Είσαι ένας πολύ θετικός άνθρωπος και αυτή τη θετική σου στάση τη φέρνεις μαζί σου!Πολλά φιλιά και πολλά χαμόγελα!

      Διαγραφή
    2. Όπου νιώθω φιλόξενα και οικεία δεν γίνεται να μην περάσω τακτικά...Είναι οι συνήθειες που γίνονται λατρείες ! :))))
      Χαίρομαι να περιφέρω δεξιά κι αριστερά την αισιοδοξία μου γιατί πολύ μαυρίλα υπάρχει διάσπαρτη και χρειάζονται νότες χαράς!
      Φιλάκια Γεωργία μου
      Να΄σαι καλά!

      Διαγραφή
  8. Τα έχεις φτιάξει πανέμορφα!!
    Μπράβο σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έλενα μου!Σ΄ευχαριστώ πολύ!Τα σχόλια σας με κάνουν να νιώθω πολύ όμορφα και βέβαια να συνεχίζω τις αναρτήσεις και να σκέφτομαι με τι θα εμπλουτίσω το σπιτάκι μου, που να σας ενδιαφέρει και να σας αρέσει κι εσάς όπως εμένα!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Έχεις διαλέξει πολύ ωραία μοτίβα και έχουν δώσει ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Ελένη!Τα δικά σου χέρια πιάνουν σε πιο πολλά πράγματα και εκτός από χιούμορ, έχεις και πολύ έντονη φαντασία!Φιλάκια και σε σένα!

      Διαγραφή
  10. Πολυ πολυ μου αρεσαν καλη μου τα δημιουργηματα σου...
    Το ντεκουπαζ εχει μια μαγεια....μεσα σε λεπτα μπορει να γινουν θαυματα!
    Πολυ ομορφα τα μοτιβα που διαλεξες!
    Φιλια για καλο απογευμα! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αργοπορημένα, λόγω πολλών υποχρεώσεων, αλλά σ΄ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που σου άρεσαν!Η μαγεία του ντεκουπαζ είναι αυτή που περιγράφεις, κάνει τα άχρηστα, χρηστικά!Κόλλημα μεγάλο!Φιλιά και καλή μέρα!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!Μάλλον πρέπει να μάθω κι εγώ αυτή την τεχνική!Μεταμορφώνει τα απλά αντικείμενα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι να τη μάθεις, αξίζει τον κόπο και θα δεις πόσα πολλά πράγματα μπορείς να φτιάξεις με ελάχιστα χρήματα και κόπο, απλά θέλει μεράκι και σιγά - σιγά, όπως άλλες κυρίες που ξέρω, μπορείς να φτιάξεις αριστουργήματα από τελείως ευτελή υλικά!Φιλάκια και Καλημέρα!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφα είναι όλα! Αλλά κι η κίνηση σου να τα προσφέρεις τα ομορφαίνει περισσότερο :)
    Φιλάκια πολλά! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαίρη μου.Η προσφορά χωρίς ανταπόδοση σε κάνει να αισθάνεσαι χρήσιμος στις ασθενέστερες κοινωνικές ομάδες, έστω κι αν αυτό που προσφέρεις είναι τόσο μικρό.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφη δουλειά και ο σκοπός ακόμα πιο όμορφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και χαίρομαι που σου άρεσαν!Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Καλέ αυτά είναι φανταστικά! Δεν έχω ιδέα από τεχνικές, αλλά το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό! Πιάνουν πραγματικά τα χέρια σου Αρμονία μου.
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Selcouth, σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!Αν σου αρέσει να φτιάχνεις πράγματα, το decoupage είναι μια πολύ καλή διέξοδος και έχει απίστευτες εφαρμογές, από έπιπλά μέχρι ανακυκλώσιμα υλικά, μπουκάλια από γυαλί η πλαστικό, κουτάκια του καφέ κ.λ.π.Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή