Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2012

Decoupage σε κρεμάστρες.

Καλημέρα σε όλη τη γειτονιά!
Καιρό έχω, να σας απασχολήσω με τις απόπειρες μου, στο decoupage!
Αυτές οι συγκεκριμένες έγιναν πολύ γρήγορα, γιατί δε χρειάστηκαν αστάρωμα, ήταν ήδη λευκές και απλά κόλλησα πάνω τους , διάφορα λουλουδένια μοτίβα από ριζόχαρτο, μια κορδελίτσα στο πάνω μέρος και ..τέλος!
Είναι οι πρώτες 6, όμως θα συνεχίσω ώστε ν΄αντικαταστήσω όλες τις κρεμάστρες στις ντουλάπες των κοριτσιών μου!
Σας φιλώ και εύχομαι η μέρα να μας φέρει μόνο θετικές στιγμές!






Όπως σας είπα, όλες λουλουδένιες!

49 σχόλια:

  1. Λουλουδένιες και ρομαντικές, πολύ όμορφες!!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απλά πανέμορφες, απίστευτα ρομαντικές και φυσικά vintage!
    από που αγόρασες τα αυτοκολλητάκια αυτά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ, γλυκιά μου, για το σχόλιο!Δεν είναι αυτοκόλλητα, είναι τυπωμένο ριζόχαρτο και το κολλάς με κόλλα πάνω στις επιφάνειες.Το αγοράζω μέσω internet από καταστήματα με είδη hobby.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. το Σαββατοκύριακο πάω ΙΚΕΑ γιά άσπρε ξύλινες κρεμάστρες. Γιατί δεν το είχα σκεφτεί. Ευχαριστώ!!!!!!!! Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου φάνηκα χρήσιμη!!!!Καλή δημιουργία!!!!...και δε κάνει τίποτα!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφες!
    καλημέρα κι από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες καταπληκτικές.
    Καμία με θηλιά δεν έχεις να κρεμαστώ με αυτά που συμβάινουν γύρω μου :)
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώπα!!!αυτό μας έλειπε!!!Είπαμε η ζωή είναι ωραία και όσες φορές πέφτεις, τόσες σηκώνεσαι πιο δυνατός!Πάντα υπάρχει τρόπος να αντιμετωπίζουμε και τις πιο δύσκολες καταστάσεις, κουράγιο και δύναμη!!!!....πάντως το τρόπο να στολίσεις κρεμάστρες ΓΙΑ ΡΟΥΧΑ , έχω να σου πω!!!!

      Διαγραφή
  6. καλημέρα
    τις λάτρεψα όλες πολες όμορφες
    όπως ξαναείπα όρεξη φαντασία και καλή διάθεση να υπάρχει κι όλα γίνονται
    λάτρεψα την πρώτη λόγω χρώματος (αγαπημένο μωβ)
    αλλά όλες είναι ωραίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη ότι θα σου άρεσε η μωβ!Γιατί άραγε?
      Πάντως, θα φτιάξω κι άλλες σε μωβ.Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
    2. ίσως επειδή το δελφινοσπιτάκι μου είναι ντυμένο σε μωβ φόντο χιχι
      θα περιμένω με χαρά να δω και τις άλλες μωβ
      φιλάκια

      Διαγραφή
  7. πανεμορφες ειναι! θελω να το δοκιμασω και εγω αυτο με το ντεκουπαζ, το εχω κανει μονο σε κουτακι και μου βγηκε καλο!

    τωρα που ειδα και τις δικες σου πορωθηκα περισσοτερο!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις!Αξίζει το κόπο, κάνει το παλιό καινούριο..κι ότι θέλεις, εδώ μέσα υπάρχουν πολλές κοπέλες που ξέρουν πολύ καλά!Πάντως κι από μένα, ότι θέλεις.Αγγέλους θα φτιάξεις για την talibanoula σου και όχι μόνο!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Καλό σου απόγευμα!!!

      Διαγραφή
  9. Θα φεμίσει η ντουλάπα τους λουλούδια και ομορφιά !
    Υπέροχες οι κρεμάστρες Γεωργία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ τόσο πολύ!Ευτυχώς είναι κορίτσια και αρέσουν και σε εκείνες, τα λουλούδια και το vintage!Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφες όλες και δίνουν ρομαντιικό στυλ στη ντουλάπα!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Μαίρη μου!Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  11. Καλησπερα! Πολυ ομορφες
    και τσαχπινικες με τα φιογκακια!
    Καλη συνεχεια!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, νομίζω ότι τους πάνε τα φιογκάκια, χωρίς να τις κάνουν υπερβολικές!Ευχαριστώ!Καληνύχτα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Πω πωωωω!
    Φαντάζομαι χαρά οι μικρές δεσποινιδούλες!
    Οι ντουλάπες τους θα λουλουδιάσουν και θα γεμίσουν χαρούμενα χρώματα!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έλενα!!!Θυμήσου να σε κεράσω ένα γλυκό, μια ανθοδέσμη, κάτι τέλος πάντων!!!!!Μικρές δεσποινιδούλες? Κοπέλες, καλή μου!!! 22 και 17, ζωή να έχουν!!Πιστεύω να μη μου θύμωσες που γέλασα..Σ΄ευχαριστώ πάντως πάρα πολύ και που πέρασες και για το σχόλιο σου!Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  13. Μου αρέσουν πολύ, δίνουν μια γυναικεία αίσθηση στη ντουλάπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ΄αρέσει που σου αρέσουν!Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  14. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΛΟΥΛΟΥΔΕΝΙΕΣ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ!!!!!!!ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Ευχαριστώ!Ευχαριστώ! Καλή σας βράδυ!

      Διαγραφή
  15. Beautiful work!!!
    Thank you for following my blog, I'm following you too! :)
    Filakia apo Italia!
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχο το αποτέλεσμα στις" αδιάφορες κρεμάστρες "Θα καμαρώνουν μέσα στα όμορφα παιδικά ρουχάκια ...Το ντεκουπάρισμα στις κρεμάστρες αναβαθμίζει κατά κάποιο τρόπο το περιεχόμενο της ντουλάπας..χα! χα!Καλή συνέχεια...και θυμήσου, μερικές με χριστουγεννιάτικα μοτίβα θα αρέσουν στα κορίτσια!!!Φιλάκια !!
    και ευχαριστώ για την εγγραφή σου στο μπλόκ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες και συ, στο χώρο μου!..κι εγώ σ΄ευχαριστώ για την ανταπόκριση και για τα σχόλια!Καλή ιδέα οι χριστουγεννιάτικες!Ευχαριστώ!Θα το κάνω και για δωράκια, μόλις σκέφθηκα τους παραλήπτες!Βέβαια οι συγκεκριμένες δεν προορίζονται για παιδικά ρουχάκια, αλλά για γυναικεία, όπως θα δεις πιο πάνω!Καλό σου βράδυ και φιλιά επίσης!

      Διαγραφή
  17. Έγιναν πολύ όμορφες!...και χαρούμενες!...πολύ ωραία η θέα ανοίγοντας την πόρτα της ντουλάπας!....με το καλό και οι υπόλοιπες!...Καλό βράδυ!

    Υ.Γ οι αναρτήσεις μας έχουν τον ίδιο τίτλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις απαντήσω στις κοπέλες, έφυγα για τη δική σου ανάρτηση!Την ίδια έμπνευση είχαμε?Μου αρέσει!..και ευχαριστώ για τα θετικά σου σχόλια!Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ!Δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση, η αλήθεια! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  19. Υπέροχες είναι...θα ομορφύνει η ντουλάπα των κοριτσιών.
    Καλή συνέχεια για τις υπόλοιπες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ.Τα σχόλια σας με έκαναν να θέλω να φτιάξω πολλές ακόμα!Καλή σου νύχτα!

      Διαγραφή
  20. Πάρα πολύ όμρφες και πολυ κοριτσιστικες μπράβο Γιωργία μου,φιλιά καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέλη μου, ευχαριστώ πολύ.Πολλά φιλιά επίσης!

      Διαγραφή
  21. Μπράβο, πολύ ωραίες γίνανε... ασφαλώς τα κορίτσια θα ενθουσιάστηκαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έπεσες μέσα Φιλία μου!τις χώρισαν 3+3 και περιμένουν...κι άλλα πράγματα, τελικά στη μέση!Χαίρομαι που σου άρεσαν.Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Thank you dear!You are lovely!Besos desde Grecia?Φιλιά από την Ελλάδα!Kisses from Greece!)

      Διαγραφή
  23. πανέμορφες, ρομαντικές, η χαρά των ματιών και της... ντουλάπας!
    να είσαι καλά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ που περνάς, καθώς και για τα θετικά σου σχόλια!Επίσης να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

      Διαγραφή
  24. υπέροχες δημιουργίες!! ειδικά αυτή με τις τουλίπες! (έχω αδυναμία βλέπεις στην τουλίπα! χι χι) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα, κοπέλα μου!Μου αρέσουν κι εμένα πολύ οι τουλίπες, οπότε θα τις δεις πολλές φορές στο σπιτάκι μου!Φιλάκια!

      Διαγραφή