Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2012

Diary of Bliss: 5η Εβδομάδα!! ...και συνέχεια....

Καθυστερημένη και ξεχασμένη? Όχι, μόνο καθυστερημένη, δεν το ξεχνάω,αλλά όλο κάτι άλλο προκύπτει, τέλος πάντων, σήμερα δεν θα κάνω μια ανάρτιση αλλά τρεις, για να καλύψω το κενό που έχω αφήσει.
Λοιπόν αυτό που μου έμεινε από την 5η βδομάδα και μετά την αποχώρηση της μεγάλης μου κόρης για την πόλη που σπουδάζει, ήταν η μελέτη και η εφαρμογή των συμβουλών του βιβλίου, που σας είχα πει σε προηγούμενη ανάρτηση του Diary of Bliss, το"Η ΜΑΓΕΙΑ". 

Γενικά είμαι θετικός άνθρωπος και έχω μάθει να εκφράζω την ευγνωμοσύνη που νιώθω, γενικά από μικρή με έμαθαν, βιωματικά, οι γονείς μου και κάποιοι χαρισματικοί δάσκαλοι μου, την ουσία της λέξης Ευχαριστώ και την βαθύτερη έννοια της ευγνωμοσύνης.Δεν ήμουν όμως προετοιμασμένη για όλα αυτά που  διάβασα και άρχισα να εφαρμόζω.
Κάθε λεπτό της ζωής μας, πρέπει να είναι ένα ευχαριστώ, να το αναγνωρίζουμε και να το βιώνουμε βαθύτατα και πραγματικά, υπάρχουν πολλές χιλιάδες λόγοι, για να νιώθουμε έτσι.
Δεν ξέρω αν φέρνει αποτέλεσμα στο επίπεδο, ότι ευχαριστώντας σου επιστρέφουν στο πλλαπλάσιο, όλα όσα για τα οποία αισθάνεσαι ευγνωμοσύνη, αλλά εμένα με άγγιξε βαθύτατα και μου άλλαξε σε κάποια πράγματα, τον τρόπο σκέψης.
Ποτέ δεν μου άρεσαν οι άνθρωποι που γκρινιάζουν για όλα και μεμψιμοιρούν, που διαρκώς όλα όσα τους αφορούν ή έχουν , τα θεωρούν ανεπαρκή, αλλά διαπίστωσα ότι τελικά για τίποτα δεν πρέπει να γκρινιάζεις, γιατί κι εγώ πολλές φορές το έκανα, χωρίς να το καταλαβαίνω για διάφορα πράγματα π.χ. δεν έχω χρόνο για να κάνω όλα όσα θέλω κ.λ.π. χαζά πράγματα.
Σας συνιστώ να αγοράσετε και να το μελετήσετε.ΑΞΙΖΕΙ.

13 σχόλια:

  1. Γεωργία Καλημέρα
    Κάθε φορά που διαβάσω την ανάρτηση σου εκείνο που εισπράττω είναι αισιοδοξία , ευτυχία στο ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν αλλάξει τον τρόπο της σκέψης τους (όπως εγώ).Θα το πάρω το βιβλίο για να ενισχύσω περισσότερο τις απόψεις μου ! Σε ευχαριστώ για την πρόταση του βιβλίου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον ίδιο λόγο χαίρομαι κι εγώ.
      Δεν νομίζω ότι έγινε έτσι ξαφνικά, όπως λένε οι περισσότεροι, σαν μια άμυνα στην Κρίση.
      Αυτό έχει ξεκινήσει καιρό, απλά τώρα πλέον είναι επιτακτική ανάγκη πλέον, όλο και περισσότεροι να σκεφτόμαστε θετικά, πρώτα για μας τους ίδιους, μετά για τους αγαπημένους μας και τέλος για όλη την κοινωνία μας. Ίσως έτσι βρούμε τη δύναμη, να ξεπεράσουμε τους σκοπέλους, να δράσουμε και να ανακάμψουμε.
      Πραγματικά, αν και όντως απ΄ότι έχω καταλάβει ότι είσαι θετικός άνθρωπος, θα έρθει στιγμή διαβάζοντας το που θα αναρωτηθείς," όντως έχω θετική σκέψη?... κι αν είμαι, γιατί αυτό δεν το είχα σκεφθεί έτσι?"
      Εγώ τουλάχιστον αυτό βίωσα.Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. Το ξέρω το βιβλίο και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Αρμονία μου!!! Θα είναι η επόμενη αγορά μου. Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το χαρείς Μαρία μου, είμαι σίγουρη!Καλό σου απόγευμα, καλή βδομάδα και πολλά φιλάκια, επίσης!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Γεωργία μου!Πολύ σημαντικά όσα λες..Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, ναι είναι (τουλάχιστον, τα ένιωσα εγώ, σημαντικά) και χαίρομαι και για τη δική σου διαπίστωση.Να είσαι πάντα έτσι, κορίτσι μου!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου !
    Κάθε λεπτό της ζωής μας, πρέπει να είναι ένα ευχαριστώ!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα - πρώτα, όμορφη αλλαγή στο προφίλ!..και ήμουν σίγουρη, ότι θα συμφωνούσες!Εδώ εσύ είδες θετικά, όλες τις βλάβες που έγιναν μεμιάς στο σπίτι σου ή τουλάχιστον, δεν επέτρεψες να σε πάρει από κάτω, γιατί είμαι σίγουρη ότι είπες: "ευχαριστώ που έχω σπίτι,τρεχούμενο νερο..κ.λ.π."Καλή βδομάδα, γεμάτη χαμόγελα!

      Διαγραφή
  5. Το βιβλίο μου το έκανε μια φίλη δώρο πριν λίγες μέρες για τα γενέθλιά μου! Είναι όπως ακριβώς τα λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε!..και να τα εκατοστήσεις, όπως επιθυμείς καλύτερα, να είναι όλα τα χρόνια που θα έρθουν!...πολύ όμορφο δώρο, με ουσία!Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  6. Kαλησπέρα..Το βιβλίο ευτό είναι νομίζω η συνέχεια του ''Μυστικού'',που έχω διαβάσει και θαυμάσει.Είναι το πρώτο στη λίστα με τα βιβλία που θα αγοράσω..Εχω ακούσει πολύ καλές κριτικές.
    Είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε όλα αυτά που μας έχουν δωθεί απλόχερα και να λέμε ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλα!!
    καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σίγουρα αξίζει το βιβλίο!! συμφωνώ με όλα γράφεις, έτσι πρέπει να κάνουμε! είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε και να ευγνωμονούμε το Θεό που υπάρχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου το έχει προτείνει και η μητέρα μου.. Θα του ρίξω μια ματιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή