Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικες ιδέες!!!!! 10η μέρα.

Γειτονάκια μου, 10 μέρες γεμάτες ιδέες!
Ειλικρινά κι εγώ χαίρομαι όταν μπαίνω στο σπιτάκι μου και βλέπω τα σχόλια σας, στη συγκεκριμένη πρόσκληση.Δε σας έχω απαντήσει ακόμα, γιατί δεν έχω βρει το χρόνο, μα τα έχω διαβάσει όλα και σας ευχαριστώ πολύ!
Ελπίζω μέσα στο Σαββατοκύριακο να καταφέρω ν΄απαντήσω σε όλους σας και να επισκεφθώ όλα τ΄αγαπημένα σπιτάκια!
Βέβαια στο σπίτι μου, γίνεται ένας χαμός με τα καλοκαιρινά και τα χειμωνιάτικα, αλλά που θα πάει θα τελειώσω και θα έχω χρόνο για εδώ!!!έχετε γίνει η πιο όμορφη καθημερινή μου "εμμονή"!
                                   http://armoniaart.blogspot.gr/2012/10/blog-post_752.html

ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ










ΕΙΚΟΝΕΣ







19 σχόλια:

  1. Woe beautiful post!!!!
    Have a wonderful weekend! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήρθα να ξαναπάρω άλλη μια χριστουγεννιάτικη δόση πριν φύγω για δουλειά! Με τόσες ιδέες, δεν θα ξέρω τί να πρωτοφτιάξω όταν έρθει η ώρα!
    Καλό μήνα και καλό μεσημέρι Αρμονία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι, αν μπορώ για λίγο να φτιάχνω τη μέρα σου!
      όλο και κάτι θα βρεις να φτιάξεις!Καλό βράδυ, καλό μου!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίες ιδέες! Και οι εικόνες είναι εξαιρετικές! Καλό μήνα και καλό Σ/Κ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν.Ε! να μπαίνουμε και λίγο στο πνεύμα!Καλό μήνα επίσης και καλή βδομάδα από αύριο.Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  4. Γεωργία ,πότε θα τελειώσουν οι αναρτήσεις με τα χριστουγεννιάτικα? Θα χάσουμε το "μπούσουλα" με τόσα υπέροχα που μας δείχνεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα δε νομίζω, εσύ σίγουρα θα έχεις αποθηκεύσει ότι σου αρέσει!Είπα να έχετε ποικιλία για να διαλέξετε!Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Ωραία εποχή...
    Και μύρισε γιορτή μέσα στην κουφόβραση των ημερών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που πέρασες!!!Δε μυρίζουν όμορφα οι γιορτές?..σχεδόν όσο και οι Αύγουστοι!Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  6. Και αυτές πολύ όμορφες ιδεες ,μ αρέσει που θυμιζει Χριστούγεννα όταν μπαίνω εδω ,φιλιά πολλά και καλό βράδυ Γιωργία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο η/υ τα είχε παίξει το Σ/Κ! Μου αρέσει που σε κάνει να αισθάνεσαι ζεστασιά αυτό!Φιλιά και αγκαλιά!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο το στεφάνι και νομίζω ότι μπορούμε να το φτιάξουμε μόνες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τα περισσότερα μπορούμε να φτιάξουμε μόνες μας!Αλλά σίγουρα το στεφάνι γίνεται εύκολα!Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  8. Πολυ μου αρεσε το μαξιραρι.Τους εχω μια αδυναμια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμ...τότε θα ανεβάσω κι άλλα για χάρη σου!Είναι χαρούμενα και χουχουλιάρικα!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. εμένα μου αρέσανε όλα...μυρίζουν απο τωρα γιορτές....Αρμονία μου περιμενω να μας πείς τι θα κανουμε με τις Χριστουγενιάτικες ιδέες... δικες μας η απο αυτές που μας δείχνεις;;φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαράγδι μου δε σας αγνόησα, απλά δε πρόλαβα να απαντήσω.Γλυκιά μου, θα διαλέξεις μια ιδέα από αυτές που ανεβάζω και θα την εκτελέσεις (παίρνει παραλλαγές το θέμα) και στις 20 Δεκεμβρίου θα αναρτήσεις την αρχική ιδέα που έχω δημοσιεύσει και τη δική σου εκτέλεση.
      Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες, πήγαινε στην ανάρτηση του Οκτωβρίου που ονομάζεται "ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ",θα σου λυθούν απορίες εκεί!Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  10. Πολυ ομορφες ολες οι ιδεες!!! Δεν θα ξερω ποια να πρωτοδιαλεξω οταν ερθει η ωρα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή