Σάββατο, 3 Νοεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικες ιδέες!!!!! 11η μέρα.


Καλησπέρα στη γειτονιά μου!Ελπίζω να είστε καλά! Θα νομίζατε ότι ξέχασα τη σημερινή ανάρτηση, αλλά κάνατε λάθος.Αν σας αρέσει κάποια ιδέα, να την αποθηκεύσετε ώστε να μη την ψάχνετε αργότερα και δε τη βρίσκετε, σε ποιας μέρας ανάρτηση είναι.Έτσι για σήμερα θα δείτε τις πιο κάτω ιδέες.






Ελπίζω κάποιες από αυτές να σας αρέσουν!!!Αύριο θα ανεβάσω και χριστουγεννιάτικα γλυκά και οι σεφ που θα διαλέξουν τι θα φτιάξουν, θα μας αποκαλύψουν και τη συνταγή.
Όσοι φίλοι βλέπετε τώρα τις αναρτήσεις, θα σας παρακαλέσω να πάτε στον μήνα Οκτώβριο και να δείτε λεπτομέρειες για τις ιδέες,  στο θέμα :"ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ".

7 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!Χαίρομαι που σου αρέσουν!Περιμένω να δω τι θα διαλέξεις.Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  2. κορίτσι μου είναι απίστευτες οι προτάσεις σου σε ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όρεξη να έχεις και έχω μπόλικες!!!!Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα!

      Διαγραφή
  3. πολύ πολύ όμορφες ιδέες!!! αχ, θέλω να δω και τα γλυκά!!! τρελαίνομαι για τα Χριστούγεννα!!! :) καλή εβδομάδα, φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα μάλλον θα ικανοποιήσω την επιθυμία σου, για γλυκά...και μένα μου αρέσουν τα Χριστούγεννα!Καλημέρα και Καλή βδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Γεωργία και καλώς σε βρήκα. Τι όμορφες Χριστουγεννιάτικες ιδέες! Από ότι βλέπω οι περισσότεροι blogger έχουν ήδη αρχίσει να μετρούν αντίστροφα για τα Χριστούγεννα. Πολύ χαίρομαι. Καλή συνέχεια σου εύχομαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή