Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικες ιδέες!!!!! 8η μέρα.

Καλημέρα σας, φίλοι και φίλες μου σε αυτή τη ζεστή γειτονιά, που δεν έχει σημασία αν είσαι  πλούσιος ή φτωχός, όμορφος ή άσχημος.... παρά μόνο στη καρδιά!
Όχι, δε ξέχασα να κάνω την χθεσινή ανάρτηση για την Πρόσκληση, απλά το βράδυ ο υπολογιστής μου αρνιόταν επιμόνως, έτσι σήμερα θα κάνω 2 αναρτήσεις, τη χθεσινή και τη σημερινή!
Κάποιοι φίλοι που θέλετε να συμμετέχετε και έχετε απορείες, πηγαίνετε στο θέμα "ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ" στον μήνα Οκτώβριο και τα τις λύσετε όλες!
Ωστόσο δεν έχω πρόβλημα να εξηγώ και στον καθένα σας. ότι θέλει!
                                http://armoniaart.blogspot.gr/2012/10/blog-post_752.html
Οι "χθεσινές ιδέες"  είναι:
ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ




ΕΙΚΟΝΕΣ






25 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλό μήνα!
    Είπα και εγώ τι έγινε!
    Αλλά οκ , περιμένω και την επόμενη που θα ακολουθήσει σήμερα...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω τώρα? Μετά από τόσες μέρες?..και σήμερα θα κάνω 2 αναρτήσεις, μια για χθες και μια για σήμερα.Μείνε συντονισμένη, καλή μου!

      Διαγραφή
  2. Μ`αυτές τις εικόνες μας βάζεις για τα καλά στο πνεύμα των χριστουγέννων!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα,ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!Θα το κοιταξω το θεμα με την Χριστουγεννιατικη προσκληση.
    Φιλιαα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι για να δεις τι καλείστε να κάνετε οι συμμετέχουσες!Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Βρε Αρμονια μου,το προηγουμενο σχολιο τογραψα εγω,αλλα ημουνα συνδεδεμενη στον Πλανητη για ΟΛΟΥΣ,και βγηκε το σημα του.Σαν Μαρια τοπα,δεν πειραζει για το λαθος,ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει Μαρία μου, το κατάλαβα!Μη σκοτίζεις το μυαλό σου με τόσο απλά πράγματα!

      Διαγραφή
  5. Αρμονία μου καλημέρα.. πέρασα από εδώ γιατί είδα σήμερα τα σχόλια σου και ήθελα να σου γράψω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την επίσκεψη στα μέρη μου.... ταιριάζουμε σαν άνθρωποι ταξιδεύουμε παρέα και είναι σημαντικό το πόσο καλές ψυχές έχω γνωρίσει εδώ, πράγμα που δεν το περίμενα,να συνεχίσεις έτσι να παραμείνεις έτσι και να χαμογελάς όσο μπορείς περισσότερο... καλημέρα καλό μήνα,με υγειά και χαρά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που πέρασες.Είμαστε πολλοί τελικά οι ταιριαστοί ταξιδιώτες και ευτυχώς που συναντηθήκαμε εδώ μέσα.Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές και στις ανταποδίδω στο ακέραιο!

      Διαγραφή
  6. σε περιμενω και στο σπιτακι μου να τα λεμε και απο εκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεωργία μου ,όμορφες ιδέες και υπέροχες καρτούλες !
    Ξέρεις πόσα πράγματα μπορείς να κάνεις με τις καρτούλες ?
    Καλό Μήνα , υγεία και αρμονία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω κορίτσι μου γι΄αυτό και τις ανεβάζω!έχε το νου σου γιατί θα ανεβάσω και vintage που είναι το φόρτε σου!Πάντα πρώτα υγεία, για ν΄ακολουθήσει οτιδήποτε άλλο καλό στη ζωή μας!

      Διαγραφή
  8. Αχ,βρε γλυκια μου,αργησα να περασω! Τι χαμος απο χριστ/κες ιδεες!!!
    Δεν εχω πολυ χρόνο τωρα,μα θα ξαναρθω ναταδω μετην ησυχια μου!
    Φιλια κ χαμογελα για καλο μηνααα! Κ αγκαλιτσα δυνατη!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..κι άλλη μια αγκαλίτσα δυνατή, από μένα!Πέρνα όποτε προλαβαίνεις!Ανεβάζω κάθε μέρα!Το έχω κάνει το σπιτάκι μου, σαν τα εποχιακά καταστήματα..χα..χα..Πολλά - πολλά χαμόγελα!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Αρμονία μου...ωραίες οι χριστουγενιατικες ιδέες σου.. πολλές δεν τις προλαβαίνω και τις βλέπω μετα διπλές και τριπλές...χι..χι..φιλάκια..πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε πειράζει!Κατέβασε τις να τις βλέπεις με την ησυχία σου!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα, Αρμονία! Πανέμορφες οι χριστουγεννιάτικες φωτογραφίες! Να'σαι καλά που μάς έχεις ήδη βάλει στο πνεύμα των Χριστουγέννων! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να σας ευχαριστήσω Pepi μου, που περνάτε και έτσι αποκτούν αξία οι φωτογραφίες, γιατί αν δεν τις έβλεπε κανείς, τι αξία θα είχαν?
      Το Πνεύμα των Χριστουγέννων έπρεπε να έρθει πιο νωρίς, για να μας βγάλει λίγο από τη μαυρίλα των ημερών!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφες ιδέες για τα Χριστούγενα! Νά'σαι καλά Αρμονία μου και καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να δω τι θα διαλέξεις να φτιάξεις, χρυσοχέρα μου!Να΄σαι καλά επίσης!

      Διαγραφή
  12. Αχ η Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση είναι το κάτι άλλο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή