Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικες ιδέες!!!!! 9η μέρα.

Καλησπέρα στη γειτονιά!9η μέρα ιδεών και αρχή του μήνα 30+25 μέρες ως τα Χριστούγεννα!!!Πλησιάζουν!!!!
Σας ευχαριστώ όλους πολύ, για τα σχόλια που αφήνετε και επειδή μου αρέσει να σας απαντάω, αισθάνομαι άσχημα που δεν έχω προλάβει, όπως δεν έχω προλάβει να επισκεφθώ πολλά σπιτάκια,αν και υπάρχουν στο μυαλό μου.  Τελοσπάντων, ελπίζω να τα κάνω σύντομα και τα δύο!
Προς το παρόν σας δίνω τις σημερινές ιδέες και ελπίζω να σας αρέσουν.
Ο σύνδεσμος που πρέπει να επισκεφθείτε για να δείτε όλες τις λεπτομέρειες της πρόσκλησης είναι ο   http://armoniaart.blogspot.gr/2012/10/blog-post_752.html
ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ







Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, θα ξαναπώ ότι δεν βάζω τη πηγή των φωτογραφιών, όχι γιατί τις οικειοποιούμαι, αλλά γιατί τις έχω κατεβάζει πολύ καιρό, χωρίς να έχω κάπου την πηγή τους.Είναι εικόνες που μου άρεσαν και τις κατέβασα για να πάρω ιδέες,είναι εικόνες από πολλά sites & blogs....και τώρα απλά τις μοιράζομαι μαζί σας.Καλό σας και ήρεμο βράδυ. 

13 σχόλια:

  1. Η πρωτη διακοσμηση μου αρεσε πολυ. Ενω στολιζω πολυ το εσωτερικο του σπιτιου δεν εχω καταφερει να κανω το εξωτερικο οπως θα το ηθελα.Ευχαριστουμε για τις ιδεες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πάρεις κι άλλες ιδέες για το εξωτερικό του σπιτιού.Σίγουρα θα βρεις κάτι που να σε καλύπτει.Παρακαλώ, η ιδέα μου πέτυχε το στόχο της. Λίγη αισιοδοξία για τις γιορτές που έρχονται και μια γλυκιά αναμονή, να΄ναι αυτά τα Χριστούγεννα των "θέλω" μας και όχι των "πρέπει".Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες όλες τους,νομίζω ότι είναι χριστούγεννα όταν μπαίνω εδώ.Να είσαι καλά και να μας δείχνεις όμορφες εικόνες,καλό μήνα και φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέλη μου, κι εγώ όταν μπαίνω στη δική σου, "μου τρέχουν τα σάλια"!Θα ανεβάσω και φωτογραφίες από γλυκά και εσείς οι σεφ θα τις εκτελέσετε, με το δικό σας τρόπο.Πάντως μου αρέσει, που παίρνεις ζεστασιά από εδώ μέσα.Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Love the elf shoes with the balls, and the glass jars are so pretty. Oh, Christmas is my favorite holiday. Everything is so magical and beautiful at that time.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τόσο όμορφες ιδέες, στο τέλος θα μπερδευτώ για το τι θα φτιάξω! φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποκλείεται να μπερδευτείς, το πολύ - πολύ να φτιάξεις περισσότερες!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. κάθε μέρα περιμένω πως και πως την αναρτηση σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάνεις πολύ χαρούμενη με αυτό το σχόλιο!!!!Καλημέρα και Καλή Βδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Η τέταρτη φωτό μου άρεσε τρελά!
    Keep walking!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι όντως πολύ σούπερ!

      Διαγραφή
    2. Κορίτσια μου, λες να διαλέξετε την ίδια ιδέα, αν και δε πειράζει!Χαίρομαι που σας αρέσουν κι εγώ ανυπομονώ για τις 20 Δεκεμβρίου που θα βάλετε τις δημιουργίες σας στα σπιτάκια σας!Σας φιλώ και τις δύο! KEEP WALKING EVER!

      Διαγραφή