Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικων ιδεών συνέχεια!!!!!

Καλές μου φίλες, καλό μεσημέρι.
Το τελευταίο διάστημα τρέχω και δε φθάνω.Είναι από εκείνες τις φορές που θέλω η μέρα να έχει 48 ώρες, για να τα προλάβω όλα.Ντύνω στο σπίτι στα χειμωνιάτικα του (μέχρι πριν λίγες μέρες  είχαμε καλοκαίρι κανονικό) εν μέσω ενός πανζουρλισμού.
Έχει έρθει και η φοιτήτρια μου, που θέλω να την απολαύσω και να την περιποιηθώ, η μικρή  μου θέλει τον δικό της χρόνο και ενέργεια, ο άντρας μου τα ίδια, η δουλειά μου τις δικές της απαιτήσεις, άρχισε και το μάζεμα της ελιάς (εργάτες μαγείρεμα κ.λ.π.), το πάσο  της κουζίνας είναι γεμάτο ατελείωτες κατασκευές για τα μπαζάρ, τους διαγωνισμούς της γειτονιάς και τα δωράκια των φίλων για τις γιορτές....κι εγώ μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας!
Τέλος πάντων!!... δεν ήρθα να σας γκρινιάξω, ούτε να σας δικαιολογηθώ, αλλά να μη πω κι εγώ τα δικά μου, η γυναίκα? 
Ήρθα όμως, να σας δώσω κι άλλες ιδέες για τα Χριστούγεννα,  για να σας μπερδέψω κι άλλο, στο τι θα διαλέξετε να φτιάξετε..χι..χι..
Σήμερα έχει μόνο στεφάνια, διαλέγετε και παίρνετε!!!!










10 σχόλια:

  1. Στεφάνια αγαπημένα!!
    Καλή συνέχεια με τις δουλειές και υπομονή :))
    Καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεύω τα στεφάνια..κι όχι μόνο κρεμασμένα! Συνήθως τα βάζω ξάπλα και μέσα στη μέση ένα μεγάλο κερί!
    Χρόνο θέλω κι εγώ........
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tα χριστουγεννιάτικα στεφάνια είναι η αδυναμία μου, κάθε χρόνο θέλω και ένα διαφορετικο!
    Καλό κουράγιο με τρεξίματα και δουλίτσες, σε μια ίδια κατάσταση είμαστε οι πιο πολλές συτόν τον καιρό
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ λατρεύω τα στεφάνια, χριστουγεννιάτικα και μη!
    Καλή δυναμη σε όλες μας, αυτη την εποχή , με τα μαζέματα, τις ντουλάπες, τα στρωσίματα! Να'μαστε καλά και όλα θα γίνουν !! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μας περιγράφεις μία κατάσταση που λιγο πολύ την περνάμε και τη σιχαίνομαι .. μέχρι να τακτοποιηθούν όλα ! Υπομονή ...Θα περάσει ...και θα έρθουν οι γιορτές ...άλλωστε όλο και κάτι θα ετοιμάσουμε για τις μέρες αυτές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν μπορώ άλλο από την κούραση... μεγάλη γυναίκα με άλλους στα πόδια μου και δεν το μπορώ!
    Τα στεφάνια καταπληκτικά!
    Ιδιαίτερα τα δυο πρώτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπεροχα τα στεφανια καθως και οι προηγουμενες Χριστουγεννιατικες ιδεες που ειδα σε αναρτηση σου!!!!
    Καλη σου δυναμη και καλο σου βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εντυπωσιακά τα χριστουγεννιάτικα στεφάνια σου....Γενικά αγαπω τα στεφάνια και ενδιαφέρομαι ιδιαίτερα για την κατασκευή τους..Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικά!!! Πόσο ανυπομονώ κι εγώ για τα Χριστούγεννα! Με έχει χάσει ο κόσμος του blog... Πανελλήνιες είναι αυτές κι αυτή η θεωρητική κατεύθυνση με έχει καταστρέψει, δεν τελειώνει η ιστορία! (ας γκρινιάξω κι εγώ :Ρ). Η κορούλα σου πώς τα πάει; Τι κατεύθυνση είναι; Καλό κουράγιο εύχομαι και σε εσάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή