Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικες ιδέες,συνέχεια........

 ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!έχουν περάσει μέρες που δεν έχω κάνει ανάρτηση για χριστουγεννιάτικες ιδέες, που αφορούν τη πρόσκληση μου, έτσι αποφάσισα αντί να κάνω 2-3 αναρτήσεις σήμερα για το θέμα, να κάνω μόνο μια που να περιλαμβάνει όμως πολλές ιδέες!
Χθες κάνοντας μια βόλτα είδα σε πολλά σπιτάκια την πρόσκληση μου και ειλικρινά χάρηκα πολύ και σας ευχαριστώ πάρααααα πολύυυυυυ!!
Επίσης αποφάσισα ποια δώρα θα μοιράσω σε 3 συμμετέχουσες, μετά από κλήρωση και θα σας τα ανακοινώσω την 1η Δεκεμβρίου!!!!
Καλή δύναμη σε όλες σας, γιατί έχετε να ανταποκριθείτε σε πολλά μπαζάρ και φιλανθρωπικές εκδηλώσεις!!
ΙΔΕΕΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ & ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ





























ΓΛΥΚΑ







ΕΙΚΟΝΕΣ






Τέλος της ανάρτησης ..μαμούθ!!!!!!

24 σχόλια:

  1. Έχεις δίκιο! Δεν έχω βάλει ακόμα την πρόσκληση!
    Είμαι απαράδεκτη :))
    θα το κάνω μέσα στο ΣΚ που λέω να ασχοληθώ και με χριστουγεννιάτικη κατασκευή!
    Φιλιά!
    Την καλημέρα μου!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!Μα δε σου είπα τίποτα,ώστε να νιώσεις άσχημα για το εικονίδιο και βέβαια δεν είσαι απαράδεκτη!Να έχεις μια όμορφη Κυριακή, ανεξάρτητα αν ασχοληθείς με χριστουγεννιάτικα ή όχι.Άλλωστε έχουμε ακόμα μέρες, σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. Ασχολούμαι απόψε! Έκανα ένα διάλειμμα και συνεχίζω !
      Πέρασα για να πάρω την πρόσκληση και να σε αναφέρω στην αποψινή μου δημοσίευση !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Το σπιτι που μου ταιριαζει ειναι το τελευταιο πριν τα γλυκα. Μου αρεσαν ομως πολυ οι χριστουγεννιατικες καρτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε έχεις ένα πανέμορφο σπίτι, να ζήσεις να το χαίρεσαι και να στεγάζει πολλές όμορφες στιγμές!Όσο για τις κάρτες μου αρέσουν πολύ και μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις φτιάχνοντας πολλά διαφορετικά πράγματα.Καλή σου μέρα και φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Ανάρτηση γεμάτη χρώματα , ιδέες , νοστιμιές και αρώματα !
    Πράγματι μία ανάρτηση μαμούθ και χορταστική !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!Χαίρομαι που σου άρεσε!!!Ναι μύρισε έντονα Χριστούγεννα!!Φιλιά πολλά, καλή μου!

      Διαγραφή
  4. μυρίζει Χριστούγεννα μέχρι εδώ!!!-)))
    πολύ όμορφη χαρούμεν αν΄ρτηση,με ωραίες ιδέες και δημιουργίες-)Εύγε!!!
    και καλώς σε βρήκα από την ...think positive'''
    καλό Σβκ-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να έφθασε η μυρωδιά μέχρι το χώρο σου?Καθόλου απίθανο!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση και ευχαριστώ για τα σχόλια σου!
      Επίσης χαίρομαι που με βρήκες από τη Κατερίνα, ήδη η συνάντηση μας είναι φορτισμένη θετικά!
      Θα σε ακολουθήσω σύντομα και...Καλωσήρθες!!!!

      Διαγραφή
  5. Your bog is amazing! I like it! xD
    Why don't we follow each other? :D

    stylebean.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/2012/11/3-blog.html

    Καλό σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς να έχω δει υποψιάζομαι και σ΄ευχαριστώ πολύ!!!!Σε φιλώ, θετικό μου κορίτσι!Απαντώ και έρχομαι για επίσκεψη!

      Διαγραφή
  7. Yπέροχο!Και η καρτούλα με το σκουφί το Άη Βασίλη πολύ ωραία και εύκολη!!!!!Μου αρέσουν πολύ αυτές οι αναρτήσεις σου!Μυρίζουν κανέλα και Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτή η μυρωδιά μου έχει μείνει από τα Χριστούγεννα, της κανέλας και τη λατρεύω! Χαίρομαι που περνάς και σ΄ευχαριστώ για τα πάντα θετικά σου σχόλια!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Ωραιές εικόνες!!! καλώς σε βρήκα (από την κατερίνα σε βρήκα)! Πως κάνω follow? δεν το βρίσκω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Κατερίνα πάλι έκανε το θαύμα της !!!!Σ΄ευχαριστώ που πέρασες και θα σε επισκεφθώ σύντομα κι εγώ!Για να κάνεις follow, πας στο κάτω μέρος της σελίδας και θα το βρεις, κάνει μπαμ!!!!Καλή σου μέρα!Θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  9. I like your blog so much! Would you like to follow each other? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΔΕΕΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ!!!
    ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΚΟΥΦΙ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!
    ΥΓ ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιασεμί μου, μοσχομυρίζεις!Τα όσα κάνεις εσύ είναι πολύ αξιόλογα και είσαι ένας άνθρωπος που τη προσφορά την έχει κάνει πράξη.Χαίρομαι που σου αρέσουν οι αναρτήσεις αυτές! ..και βέβαια θα συμμετάσχω και στη δική σου πρόσκληση!
    Σε φιλώ και ότι μοιράζεις ο Θεός να στο γυρίζει στο εκατονταπλάσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πω πω τι πολλές ιδέες μαζεμένες. Μου άρεσε ιδιαίτερα η λευκή τούρτα με το δέντρο από φέτες πορτοκάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κατερινάκι, πολλές οι ιδέες, γιατί είχα μέρες να κάνω σχετική ανάρτηση και αποφάσισα να τα βάλω όλων των ημερών αυτών, μαζί.
      Είναι όντως όμορφο το γλυκό που λες και με πρωτότυπη διακόσμηση.Θα μας δώσεις τη συνταγή, αν φυσικά επιλέξεις να φτιάξεις αυτό?

      Διαγραφή