Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Η ΦΙΛΟΖΩΙΑ & Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ.

        Σήμερα αποφάσισα να σας δείξω, αυτά τα λίγα πραγματάκια που έφτιαξα για να ταξιδέψουν για το bazaar της φιλοζωικής.
       Μακάρι μέχρι το τέλος του μήνα, ο χρόνος μου, να μου επιτρέψει να φτιάξω κάποια πράγματα ακόμα.

Βάζα για καφέ και ζάχαρη στο πνεύμα των ημερών



Δύο διακοσμητικά πιάτα με χριστουγεννιάτικες παραστάσεις



           Γνωρίζω, ότι μπροστά σε όλα αυτά που έχετε δημιουργήσει όλες οι άλλες κοπέλες, τα δικά μου είναι λίγα και ταπεινά, αλλά τα προσφέρω με όλη την αγάπη μου, για τους φίλους μας , τα ζώα.
         Δε ξέρω σε ποια κοπέλα πρέπει να απευθυνθώ, για να τα δώσω στη σχετική ανάρτηση, πάντως αύριο κι όλας θα ταξιδέψουν για τον προορισμό τους!

24 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ!Καλό ξημέρωμα και καλή βδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  2. πολυ ομορφα κοριτσι..να σαι καλα..ομορφη Κυριακη..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου!Ελπίζω να μπορέσω να φτιάξω και κάτι ακόμα.Φιλάκια και καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα!! Χρόνια σου πολλά να τα χιλιάσεις με υγεία, ευτυχία και προσωπική γαλήνη!!
    Πολλοί σκορπιοί μαζευτήκατε..Χθες είχε γενέθλια ο αρραβωνιαστικός μου και αρκετές μπλόγκερς είναι σκορπίνες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ - πολύ για τις ευχές..και για όλα (αλλά αυτά σε άλλη ανάρτηση)!Να χαίρεσαι το παλικάρι σου γερό και καλότυχο και χωρίς τσιγάρο...ποιά μιλάει?
      Όντως έτσι έχω αντιληφθεί, μαζευτήκαμε αρκετά σκορπιουδάκια...λες να κάνουμε ομάδα?Καλό σας βράδυ και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Ειναι εξαιρετικα!!!Αλλωστε το καλυτερο απο ολα ειναι η σκεψη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ!.. κι εγώ αυτό πιστεύω, ελπίζω κάτι να πρόσφερα όμως, εκτός από τη σκέψη.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Πολύ πολύ όμορφες οι δημιουργίες που προσφέρεις Γεωργία μου !!!! Μπράβο σου !!!!
    Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα !!! Φιλιά !! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ζεστά τα λόγια σου και σ΄ευχαριστώ!Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Είναι πάρα πολύ όμορφα και δεν υστερούν σε τίποτα απ' ό,τι φτιάξαμε όλες μας! Να είσαι πάντα καλά και να προσφέρεις!!!!
    Φιλιά και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου υπερβάλλεις, δεν έχω φτάσει στο δικό σας επίπεδο, αλλά που θα μου πάει?..από Σεπτέμβρη, πρώτα ο Θεός, υπολογίζω να έχω περισσότερο χρόνο στη διάθεση μου.Σε φιλώ κι εγώ και καλή μας βδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα φαίνονται όλα γεωργία μου!
    Μπράβο σου για την χειρονομία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου, έχουν προσφέρει τόσα πολλά όλες οι άλλες κοπέλες, που τα δικά μου είναι αμελητέα ποσότητα.Πάντως ευχαριστώ και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Γεωργία μου , καλησπέρα!!!!!
    Πανέμορφες οι δημιουργίες σου!!!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου, σ΄ευχαριστώ ξανά και ξανά!!!!
      Μη λέω συνέχεια τα ίδια, κουράζω...χάρη σε σένα είμαι εδώ σήμερα, ανάμεσα σε αυτή τη ζεστή παρέα!
      Πολλά - πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Η σκέψη και η δημιουργία για την πραγμάτωση του σκοπού μετρούν πολύ περισσότερο!
    Όμορφα και με επίκαιρη θεματολογία.

    Καλή εβδομάδα Αρμονία μου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου σ΄ευχαριστώ πολύ και που πέρασες και για τα καλά σου λόγια!!!Φιλάκια πολλά γλυκιά μου και μια θετική σκέψη, θα σε συνοδεύει όλη τη νέα βδομάδα.

      Διαγραφή
  10. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την ανταπόκριση! Η προσφορά σου δεν είναι καθόλου λίγη ή ταπεινή, αντιθέτως είναι πανέμορφα όλα! Σε ευχαριστούμε!!! Πάω να τα προσθέσω στον "Πλανήτη για όλους" στις προσφορές. Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ευχαριστώ, είναι το λιγότερο που έκανα, μπροστά σε όλα αυτά που κάνετε εσείς.Σε φιλώ και αύριο θα τα στείλω!Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Είναι πάρα πολύ όμορφα όλα σου, μπράβο σου!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαντρίνα, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που σου άρεσαν!Καλό βράδυ και καλή βδομάδα κι από μένα!

      Διαγραφή
  12. καλημέρα..ειναι πολύ όμορφα όλα..καλή επιτυχία στα μπαζάρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να προσθέσω κι εγώ το δικό μου μπράβο για τη τρυφερή σου ψυχή και την προσφορά σου. Πολύ ωραία όλα Αρμονία μου! Και φυσικά με το αγαπημένο πνεύμα των Χριστουγέννων!
    Να είσαι πάντα καλά, δυνατή και δημιουργική.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή