Σάββατο, 3 Νοεμβρίου 2012

Δώρο!!!

Πριν λίγες μέρες η Κατερίνα μας από το http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/ έκανε ένα διαγωνισμό για να δώσει δωράκια!
Πράγμα πρωτοφανές, η μια από τις δυο νικήτριες, ήμουν εγώ και χθες αξιώθηκα, να πάω στο Ταχυδρομείο να παραλάβω το δώρο μου.
Αφού πρώτα ευχαριστήσω τη Κατερίνα και για το δώρο, αλλά και τα ζεστά λόγια που το συνόδευαν, θα σας πω ότι τη δοκίμασα χθες και σήμερα, και η υφή της καθώς και το πόσο εύκολα απορροφάται από το δέρμα είναι εκπληκτικό.Βέβαια πρόκειται για κρέμα lifting, αλλά πλέον στα 42, μάλλον μου είναι απαραίτητη.
Κατερίνα μου, ευχαριστώ και πάλι, καλή συνέχεια με θετικές σκέψεις και επιτυχίες σε ότι κι αν ασχοληθείς.

25 σχόλια:

  1. Με το καλο να τη χρησιμοποιήσεις,τα χρειάζομαστε όλα εμείς οι γυναίκες,μπράβο και στην Κατερίνα για τα δωράκια της,καλό Σαββατοβραδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ , καλή μου!Χαίρομαι πολύ όταν περνάς!Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια που κέρδισες και με το καλό να τη χρησιμοποιήσεις.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή βδομάδα και σε ευχαριστώ πολύ!Φιλάκια επίσης.

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ.Αρχίζω να πιστεύω, ότι γύρισε η τύχη μου.Καλή βδομάδα και καλημέρα.

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα!
    Με γεια το δωράκι σου, να το χαρείς!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι εγώ χάρηκα πολύ.Σ΄ευχαριστώ, να έχεις μια όμορφη μέρα.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Πολύ χρήσιμο δωράκι... με γειά σου...Αρμονια μου..και βέβαια χρειαζόμαστε κρεμούλες ..να μην σου πώ απο τα 20...χι..χι.. εμείς οι γυναίκες..!!! φιλακια πολλα καλή εβδομαδα.. να έχεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Σμαράγδι μου, όλα χρειάζονται και κρέμες και ρούχα και παπούτσια........τρελή αδυναμία!Αλλά τώρα με τη κρίση...σνιφ!Α και το δωράκι κάνει δουλειά!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το δωράκι σου!
    Και είμαστε και συνομίληκες ! ;-)
    Να αρχίσω τις κρέμες lifting ε; χιχιχ
    Καλό βράδυ χαρά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα φαίνεσαι μικρότερη, δεν τις χρειάζεσαι ακόμα τόσο ενισχυμένες!Ευχαριστώ,Καλημέρα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. νάσαι πάντα τυχερή και καλοφόρετη η κρεμούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ, από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί!Πολύ καλή η κρέμα!Καλή σου βδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Τυχερούλα:)
    Πήρες δωράκι!
    Πάντα τέτοια!!
    Και να μας κρατάς ενήμερες για κρέμες.
    Καλό βράδυ με τα φιλιά μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ!
      έχει τα blogs που ασχολούνται με θέματα ομορφιάς, εγώ δεν έχω και τόσο μεγάλη εμπειρία, εκτός αυτών που χρησιμοποιώ ή έχω χρησιμοποιήσει.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Με γεια σου τυχερούλα..... και καλή επιτυχία στο... lifting!!!! Φιλιά και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φροντίζει η Κατερίνα, για να έχω..χι.χι..Η αλήθεια είναι ότι δε το χρειάζομαι ακόμα το νυστέρι, αλλά οι κρεμούλες όσο και ενισχυμένες να είναι, τι ψυχή έχουν?Φιλάκια και Καλή βδομάδα!

      Διαγραφή
  10. με γεια το δωράκι! πολύ όμορφο!! :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ, καλό μου!Καλή σου βδομάδα & φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Με γεια σου! :)
    Φιλιά!
    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες και ευχαριστώ πολύ!Καλή σου βδομάδα και φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για το δώρο σου!!! Πάντα τυχερή να είσαι!! Με γεια και καλοφόρετο!!
    Και καλό μήναααα!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα με συγχωρήσεις που δεν το είδα νωρίτερα;;Ήταν η μέρα που μπήκε νοσοκομείο ο Κώστας και δεν πρόλαβα να δω τίποτα..Να είσαι καλά..δεν είναι μόνο για σύσφιξη αλλά και ενυδάτωση! Χαίρομαι που σου άρεσε..Παρατήρησες ότι με μικρή ποσότητα καλύπτεις όλο το πρόσωπο;; Καλοφόρετη!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή