Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012

Ρένα..α...α...α..!!!!!....κουμπαράδες!

Οκ! Δεν είναι πολλοί, δεν είναι ιδιαίτεροι, αλλά είναι κάτι.άσε που ανεβάζουν το συνολικό αριθμό κι ίσως τελικά τα καταφέρουμε για το Γκίνες (όχι  ότι στηρίζεστε σε μένα, λέμε τώρα..χι..χι...)










...είναι από μεταλλικά κουτιά του καφέ, με εκτυπώσεις decoupage.
Θα κάνουν τη δουλειά τους, νομίζω.
Η αλήθεια είναι ότι έχω σε προετοιμασία άλλους 5 από διαφορετικά υλικά, αλλά μάλλον δε θα προλάβω να είναι έγκαιρα Θεσσαλονίκη, οπότε θα μείνουν για Πάτρα.

27 σχόλια:

  1. Τι όμορφοι.Σαν να βγήκαν από παραμύθι (αυτό μου θυμίζουν οι ζωγραφιές τους, οι εικόνες τους)
    μπράβο και καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, χαίρομαι που σου άρεσε η επιλογή μου κι ας είναι τόσο απλοί.Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. Το απλό είναι και το πιο καλό, το πιο όμορφο να ξέρεις. Φιλούθκια

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Με τιμάς, Ελένη μου!Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν, μετά από τόσους όμορφους που έχεις δει!

      Διαγραφή
  4. Καλή εβδομάδα!Πολύ ωραίοι!! Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σου στον διαγωνισμό του Κώστα πρέπει να δηλώσεις συμμετοχή στο δικό του μπλογκ, όχι στο δικό μου!! Σας μπερδέψαμε..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου αρέσουν λοιπόν, για πολύ δε ξέρω...Το τακτοποίησα το θέμα, μόλις είδα το σχόλιο σου, όχι θα χάσω την ευκαιρία για τέτοιο δώρο!Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφοι όλοι και πρακτικοί μου φαίνονται,Καλή εβδομάδα Γιωργία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι οι κλασσικοί κουμπαράδες!Καλή βδομάδα επίσης και πολλά φιλιά!Αύριο θα περάσω να δω τι καλό μας έχεις.Πάντως ενδιάμεσα των απαντήσεων, τώρα μαγειρεύω γιουβαρλάκια..χι..χι..

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου!!!! Με μάγεψε ο μικρός τυμπανιστής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια και εμένα το ίδιο!Αγάπησα το θέμα και τα χρώματα και θεωρώ ότι θα αρέσει σε παιδάκια.Φιλάκια κ ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Εκπληκτικές οι εκτυπώσεις! Και το αποτέλεσμα , φοβερό! Μπράβο σου, Γεωργία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Πέπη μου, το σχόλιο σου είναι μεγάλο κοπλιμέντο για μένα!Σ΄ευχαριστώ πολύ!Πως θα ειδοποιήσω τη Ρένα? Δεν μου άνοιγε η σελίδα της και μετά κόπων και βασάνων, όταν τα κατάφερα, είδα πως το σχόλιο μου δεν πέρασε στη σελίδα.έχεις καμιά ιδέα τι να κάνω?Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ , ΜΕ ΚΟΥΦΑΝΕΣ !!!!!!!
    ΜΗ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρένα μου συγνώμη, αλλά είδα κι έπαθα να σου αφήσω σχόλιο!Είναι τόσο φορτωμένη η σελίδα σου, που με πέταγε συνέχεια έξω.Ξέρω ότι δεν είναι τίποτα σπουδαίο, αλλά ήθελα να τους πάρεις.Φιλιά και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ητέλεια επιλογή των μοτίβων απογείωσε τους κουμπαράδες χαί ρομαι που θα τους δω από κοντα!!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..κι εγώ χαίρομαι που σου αρέσουν.Φιλιά επίσης!

      Διαγραφή
  11. Dearest Kalimera,
    Such work I LOVE to see, up-cycling and re-purposing things that used to get trashed. Coffee cans with this decoupage make lovely gifts and can be used for numerous purposes.
    Hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks for your comment!I'm glad you liked the piggybank!Kisses from Greece!See you,now!

      Διαγραφή
  12. Εμένα μου αρέσουν πάντως!
    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τελειοι....
    μπραβο Γεωργιααα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σοφία, ευχαριστώ για το ευγενικό σχόλιο.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπραβο Αρμονία μου....απλοί κλασικοί και όμορφοι... τι αλλο θελεις;;;μου αρέσουν πολύ τα σχεδια που έχουν... τυχερή που ξερεις να ντεκουπάρεις... φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ καλή επιλογή μοτίβων!!!Εγιναν πολύ όμορφοι!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή