Πέμπτη, 8 Νοεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικων ιδεών συνέχεια....

Φίλες μου,τελευταία δημοσίευση για τις ιδέες των Χριστουγέννων, που αφορούν την πρόσκληση υλοποίησης τους, ήταν πριν 2-3 μέρες, γιατί απλά μου έπεσαν πολλά και δεν προλάβαινα να κάνω τις σχετικές αναρτήσεις.
Έτσι σήμερα θα χορτάσετε, αγαπημένοι  μου φίλοι, ιδέες.
Υπενθυμίζω ότι θα πρέπει να διαλέξετε μια ιδέα και να την υλοποιήσετε όπως ακριβώς είναι ή σε δική σας παραλλαγή και  στη συνέχεια θα την αναρτήσετε, στις 20 Δεκεμβρίου, στο blog σας μαζί με την αρχική ιδέα που διαλέξατε από την πρόσκληση.
Και πάμε....
Διακόσμηση και κατασκευές....











...γλυκά..




...τέλος, εικόνες....





Ελπίζω να σας ικανοποίησε η ποικιλία ιδεών για σήμερα.Φιλιά σε όλη τη γειτονιά.


17 σχόλια:

  1. Καλημέρα !
    Οι καλτσούλες από λινάτσα στην πόρτα είναι πολύ όμορφη κι εύκολη στο να πραγματοποιηθεί, ιδέα!
    Να δω χρόνο πότε θα βρω !
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!
    Πανέμορφες όλες οι ιδέες αλλά κόλλησα περισσότερο στα γλυκά.
    Ένα και ένα είναι όλα :)
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμενα μου εκαναν εντυπωση οι καλτσες στο κρεβατι. λες να μην μπουν στο τζακι φετος;Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεωργία μου καλημέρα!Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές ανάρρωσης..Να είσαι καλά!
    Το δεματάκι σου έφτασε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμένα μού άρεσαν περισσότερο τά γλυκά καί οι χριστουγεννιάτικες κάρτες Γεωργία!Αλλά καί οι υπόλοιπες προτάσεις σου είναι πολύ ωραίες !Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά... Αυτή τη φώτο με το λευκό δέντρο, σαλόνι, χαλί, σκύλο και τις τιρκουάζ πινελιές, το ερωτεύτηκα! Τί τέλειο!
    Να είσαι καλά Αρμονία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πω!..πω! τι πολλές ιδέες!...με ξεσήκωσες τώρα...σίγουρα κάποια απ`αυτές θα κανω κι`εγώ...και θα σας τη δείξω...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απίθανες ιδέες!! Πωπω, πολλές και πανέμορφες οι επιλογές μας! Να'σαι καλά , καλό βράδυ και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πραγματικά έχω μπερδευτεί! λες να τα φτιάξω όλα? χι χι.. αχ, μακάρι να μπορούσα! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η διακόσμηση υπέροχη , αλλά οι πανέμορφες καρτούλες και εκείνα τα τέλεια γλυκά .... Τι να πώ ... είναι και τα Χριστούγεννα μακριά ....Σε κάθε ανάρτηση σου δεν ξέρω τι να πρωτοκοιτάξω !
    Καλό Σ/Κ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα!Δήλωσα συμμετοχή σε μία άλλη σου ανάρτηση , δηλώνω κι εδώ!Θα αναρτήσω και το εικονίδιο στο ιστολόγιο μου. Οι ιδέες σου είναι πολύ όμορφες!
    syntagesweightwatchers.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα είναι τόσο όμορφα όλα!!!!!!!
    Ποιό να πρωτοφτιάξω......
    Καλό ΣΒΚ και πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι ιδέες σου η μια καλύτερη απ' την άλλη.... έχω καταμπερδευτεί!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ακόμα δεν εχω καταλαβει Αρμονία μου τι να κανουμε..ειμαι και λίγο μπούφος..χι..χι.. ολες οι κατασκευές είναι πολύ ομορφες !!!!! αν δεν κατασκευασω κατι μπορώ να βαλω το δεντρακι που θα στολίσω;;; πες μου πλίζζζζζζ.. φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δεν έχω καθόλου χρόνο, πέρασα μια ματιά και θα σας δω ξανά το βράδυ, δε μπορούσα να μην απαντήσω σ΄αυτό το πλιζζζζζζζζζζ.
      Κορίτσι μου διάλεξε μια ιδέα και φτιάξ΄τη όπως εσύ θέλεις και μπορείς, αν το δενδράκι σου μοιάζει με κάποια ανάρτηση, γιατί όχι?Φιλάκια.

      Διαγραφή