Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικες ιδέες.........συνέχεια....!!!!

Καλησπέρα σας, 
Θέλω να σας ευχαριστήσω για τις επισκέψεις και τα θετικά σχόλια που μου κάνετε.
Με κάνετε να αισθάνομαι πολύ όμορφα ανάμεσα σας, μακριά από το γκρίζο των ημερών.
Μου αρέσει που έχουμε βρει το τρόπο, όπως μπορεί ο καθένας μας, να δίνουμε ο ένας στον άλλο φως και θετική ενέργεια!
Συνεχίζω λοιπόν με τις χριστουγεννιάτικες ιδέες και χαίρομαι ειλικρινά που σας αρέσουν.....

Διακόσμηση - Κατασκευές














...Γλυκά....







και Εικόνες...









Να είστε πάντα καλά και καλό σας βράδυ.
Υ.Γ.Όποια κοπέλα δεν έχει παρακολουθήσει την πρόσκληση & τι θα πρέπει να κάνει, δεν έχει παρά να κάνει τις ερωτήσεις της & θα της απαντήσω άμεσα.


14 σχόλια:

  1. 'Ολα υπέροχα ! Η διακόσμηση , οι κάρτες ,τα γλυκά όμως τι τα αναρτείς ? Σκέτος πειρασμός ! Αλλά και αυτά δεν μπορούν να λείψουν απο το πνεύμα των ημερών !Εχω και Plasier και Τερκενλή κοντά στο σπίτι .. με βάζεις σε πειρασμό να βγώ νυχτιάτικα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα τσουρέκι Τερκενλή με γέμιση κάστανο και γλάσο λευκής σοκολάτας, το τσάκιζα κι εγώ τώρα..Καλό σου βράδυ, καλή μου και πολλά φιλιά!...κι αν βγεις τελικά, φάε κάτι και για μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη ανάρτηση!!!!!!
    Γιωργία μου καλή εβδομάδα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλή μου!Καλή σου μέρα, με χαμόγελα!

      Διαγραφή
  4. Καταπληκτικές όλες οι ιδέες σου Γιωργία μου,η μια καλύτερη απο την άλλη.Μας φέρνεις τα Χριστούγεννα,νάσαι καλά.Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει αυτή η ατμόσφαιρα.Μου φτιάχνει κι εμένα τη διάθεση.Έχω να περιμένω κάτι όμορφο και ζεστό, και πάνω απ΄όλα μου αρέσει, που ασχολούμαι από τώρα με τις κατασκευές,έτσι δε βλέπω τηλεόραση και το μυαλό μου φεύγει από τη μαυρίλα, που μας έχουν ποτίσει.Καλή σου μέρα, με μπόλικα φιλιά!

      Διαγραφή
  5. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ!!!!ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν,θέλω να δω τι θα διαλέξεις να φτιάξεις!Φιλιά, επίσης!

      Διαγραφή
  6. ΠΟλυ ωραιες ιδέες... να δω τι θα πρωτοφτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι θα βρεις σίγουρα που να σου ταιριάζει.Μπορείς να δεις και τις παλαιότερες αναρτήσεις, έχουν αρχίσει μέσα στο Νοέμβριο.Φιλάκια.

      Διαγραφή
  7. Πωπω!!! Τελειες ιδεες! Μα δεν προλαβαινω να φτιαξω τπτ!!! Ολο κοιταω κ κοιταω! Κοντευω να παθω κορεσμο!!!!
    Αμ,κ εκεινα τα τουρτοειδη.....αχ,μην τα κανεις αυτα Γεωργια μου κ δεν εχω φαει ακομα....
    Μου'ρθε μια λιγοθυμια! Μια ζαλαδα.....
    ;-) φιλια καλη μου! Υπεροχα ολα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ; Μόνο εγώ έχω ανοσία και δεν χαμπαριάζω από γλυκά; Φέρτε τα όλα μπροστά μου!
      Ούτε κουταλάκι δεν θα βάλω στο στόμα! :))))

      Διαγραφή
    2. Ηρεμήστε γλυκατζούδες μου, έχουμε και τα κορίτσια μας που ασχολούνται με τη ζαχαροπλαστική και όχι με τις κατασκευές, τι να έκανα με εκείνες?
      Εγώ να δείτε τι υπογλυκαιμίες παθαίνω, αλλά τουλάχιστον χορταίνει το μάτι."Φάτε μάτια, ψάρια" που λένε? Ε κάπως έτσι!Φιλιά και στις 2 σας...
      Α!! και @iris, κάτι με κάνει να πιστεύω, ότι έχεις μεγάλη αυτοσυγκράτηση..χα...χα...

      Διαγραφή
    3. Τρομερή! Και να σκεφτείς υπήρξα σοκολατοεξαρτώμενη κάποτε! :))))

      Διαγραφή