Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2012

Βραβείων συνέχεια....Περάστε να παραλάβετε!!!

Καλημέρα, όλη μέρα!!!!
Σε προηγούμενη ανάρτηση σας έδειξα τα βραβεία που μου χάρισε η φίλη Marcela, όμως πως τα κατάφερα και τα κράτησα μόνο για μένα?
Χθες το βράδυ έφαγα το φλας και μάλιστα σε τελείως άσχετη στιγμή και να΄μαι σήμερα για να τα μοιράσω στις φιλενάδες μου!
Τα δίνω λοιπόν με όλη μου τη ψυχή, να στολίσουν τα σπιτάκια τους όλα τα κορίτσια, που επισκέπτονται   το ιστολόγιο μου!!!
Δεν θα γράψω τα σπιτάκια ένα - ένα, γιατί αν ξεχάσω κανένα θα  στεναχωρήσω & θα στεναχωρηθώ!
Λοιπόν περάστε για να παραλάβετε τα παρακάτω βραβεία: Α & δε θέλω ντροπές!!!
Να τα παραλάβετε ΟΛΕΣ!!!!


Σας στέλνω την αγάπη μου και τη φιλία μου!

24 σχόλια:

  1. Θα τα πάρω και τα 3 και θα στολιστώ! χεχε Εννοώ θα στολίσω το μπλογκ! Μαζί με άλλα 2 που ακόμα δεν έχω αδειάσει η ανεπρόκοπη ακόμα να τα παραλάβω!
    Ευχαριστώ!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κοπέλα μου!Χαίρομαι πάρα πολύ που θα τα παραλλάβεις!Θα τα θαυμάσω στο χώρο σου!

      Διαγραφή
  2. Πολύ γλυκιά κίνηση! Ευχαριστούμε :)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε κάνει τίποτα!Η αρχή μου είναι " ότι καλό μοιράζεται, πολλαπλασιάζεται" και έχουμε ανάγκη όλοι, από θετικές ενέργειες.Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  3. Σε ευχαριστούμε πολύ για τα βραβεία σου και περιμένουμε με ανυπομονησία τις υπόλοιπες χριστογεννιάτικες ιδέες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και παρακαλώ, δε κάνει τίποτα!Σήμερα θα έχει ανάρτηση μαμούθ!!!Μείνε συντονισμένη!

      Διαγραφή
  4. οο!!!ευχαριστουμε Γιωργια!!!
    Παιρνω και εγω και τα 3 και φευγω!!!
    Να σαι καλα, να γεμισεις βραβεια πολλα!
    Σε φιλωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ ,για τις επισκέψεις και τα σχόλια σας!!!Θα χαρώ να τα δω στο σπιτάκι σου!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. πολύ γλυκιά η κίνηση σου Αρμονία...εγώ σταμάτησα όμως να δέχομαι βραβεία για το λόγο που αναφέρω εδώ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/the-versatile-blogger.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε πειράζει Δελφινάκι μου, έχεις ήδη την εκτίμηση μου και τη φιλία μου!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Σε ευχαριστούμε πολύ Αρμονία μου, πολύ ευγενική η σκέψη σου!
    Εύχομαι πολλά πολλά βραβεία ακόμη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, κορίτσι μου!Χαίρομαι που πέρασες να τα παραλάβεις!Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  7. Ωω...μια και περασα θα παραλαβω κι εγω τα δωρακια που χαριζεις....τα δωρο-βραβεια σου!
    Φιλια και αξιζεις πολλα ακομαααααα!!!!!!!
    Καλο απογευμα καλη μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, το σχόλιο σου με συγκίνησε!!!Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Με έχετε σκλαβώσει, δε νιώθω ότι κάνω κάτι ιδιαίτερο!Ελπίζω να τα πήρες!!!!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Πέπη μου, ευχαριστώ πολύ!Καλή μέρα, πέρα ως πέρα!

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητηρια και σε ευχαριστουμε πολύ Γιωργία μου.καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέλη μου σας αξίζουν σε όλες και με το παραπάνω!!!Σε κάθε μια σας για διαφορετικό λόγο και σε όλες μαζί γιατί με τις επισκέψεις σας και τα σχόλια σας, πέρα από το γεγονός ότι με κάνετε να αισθάνομαι πολύ όμορφα, μου δίνετε και δύναμη να συνεχίζω!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. love this items and I can't wait to Christmas time!
    I invite you to visit my blog on http://laviecestchic.blogspot.it, hope that you like it!
    xoxo Marika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή