Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2012

Μια τούρτα-diaper cake, για νεογέννητη κουκλίτσα!

Τέτοια ώρα μόνο καλό μεσημέρι, μπορώ να πω, στην αγαπημένη μου γειτονιά.
Δε  θα ξαναγκρινιάξω περί κούρασης, είμαι μόλις με 3 ώρες ύπνο, αλλά ΟΚ το μεσημέρι θα κοιμηθώ, δε πάει άλλο.
Όμως το βραδινό ξενύχτι με αποζημίωσε κι εμένα και τα παιδιά μου, με το αποτέλεσμα της απόπειρας που κάναμε.
Η ιστορία από την αρχή έχει ως εξής: 
Στέλνει η φοιτήτρια μου e -mail με τη φωτογραφία μιας τούρτας μωρού - diaper cake - το οποίο ήθελαν να κάνουν δώρο, στο νεογέννητο κοριτσάκι των φίλων τους, τιμή αυτής 75€ και με ελάχιστα μωρουδιακά (αυτό φαινόταν στην περιγραφή).
Της είπα λοιπόν ότι μόλις θα έρθει θα τη φτιάξουμε μόνοι μας. Επισκεφθήκαμε  μεγάλο πολυκατάστημα ( το οποίο τα παιδιά κόντεψαν να σηκώσουν ολόκληρο), προμηθευτήκαμε τα απαραίτητα (μμμ....και αρκετά παραπάνω) και χθες το βράδυ αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε την κατασκευή της τούρτας,η κόρη μου, το αγόρι της κι εγώ.
Ήταν πολύ διασκεδαστικό και χαρούμενο όλο αυτό (αν και μας πήρε αρκετό χρόνο) και νομίζω πως θα συμφωνήσετε πως το αποτέλεσμα είναι καλό.
Λυπάμαι μόνο που δε   φωτογράφησα   τη κατασκευή, γιατί  αφενός δε το σκέφθηκα και αφετέρου γινόταν ένας ψιλο-χαμός από μωρουδιακά.
Να ζήσει το μωράκι και να το χαρούν όπως επιθυμούν οι γονείς του.






Η τούρτα εκτός από αυτά που βλέπετε εξωτερικά περιλαμβάνει μια συσκευασία pampers,2 φορμάκια, τη μαξιλαροθήκη από το σεντονάκι, μια πιπίλα, ένα μπιμπερό, φανελάκι,σαλιάρα, κουδουνίστρα..αυτά. 
Βέβαια έχει μείνει το περιτύλιγμα,το οποίο θα είναι διάφανο σελοφάν και κορδέλες...Εμένα πάντως η όλη διαδικασία με ενθουσίασε! Ελπίζω να σας αρέσει. 

10 σχόλια:

  1. Υπέροχο δώρο για μια τέτοια περίσταση:)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα, μoυ αρέσει πολύ και σίγουρα θα αρέσει και στην φίλη σου και θα ενθουσιαστεί με τέτοιο πρωτότυπο και ξεχωριστό δώρο το ζευγαράκι με το μωράκι !!
    Να σαι καλά, πάντα ευδιάθετη και δημιουργική !!
    Σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία την έκανες!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αρμονία ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου στο σπιτάκι μου!!!Χαίρομαι που ανταμώσαμε!!!
    Η τουρτίτσα σούπερ!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια κατασκευή, υπέροχο δώρο!!!!!!!!!
    Καλό απόγευμα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφοοοοοοοοοο!!!!!
    Να ζήσει το μωράκι, να είναι γερό και καλότυχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έγινε πάρα πολύ όμορφο! Αυτή η ιδέα τελικά είναι καταπληκτικό δώρο για νεογέννητο. Να τους ζήσει το μωράκι! :)
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη κατασκευή! Γεια στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ, καλη μου Αρμονια.....εγινε υπεροχηηηη!!!!!
    Σαν ενα τεραστιο ζαχαρωτο μοιαζει!
    Φιλια και πολλα μπραβοοο!!!!! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή