Πέμπτη, 8 Νοεμβρίου 2012

Βραβείων συνέχεια....από τη Marcela!

Καλημέρα στην όμορφη γειτονιά!όχι δε σας ξέχασα, αλλά ο χρόνος μου ,πολύ περιορισμένος..
Βραβείων συνέχεια λοιπόν...η Marcela  απο το blog Fashionadictas by Marcela,  έδωσε στο blog μου όχι ένα, όχι δύο αλλά τρία βραβεία!
Την ευχαριστώ πολύ - πολύ, για τη τιμή που μου κάνει και που προσκαλεί όσους την ακολουθούν, να με επισκεφθούν.
Φιλιά πολλά λοιπόν και ένα τεράστιο ευχαριστώ στην όμορφη Marcela!!!!
..και αυτά είναι τα νέα μου βραβεία!



7 σχόλια:

  1. να τα χαιρεσαι Γιωργια μου!!!
    παντα τετοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συγχαρητηρια!! να τα χιλιασεις και τα βραβειακια και τα μελη σου! πολλες καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια :)

    http://dreamofbeauty22.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Αρμονία μου! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συγχαρητήρια Αρμονία! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή