Σάββατο, 10 Νοεμβρίου 2012

Αρμονία και στη μόδα -Reinaldo Lourenco 2013

Ίσως μέχρι σήμερα, να μην έχω ασχοληθεί από εδώ με το θέμα "μόδα", αλλά αποτελεί μια από τις αγάπες μου.Όχι δεν ακολουθώ κατά βήμα ότι πρεσβεύει κάθε φορά η βιομηχανία της μόδας, όμως ενημερώνομαι και προσαρμόζω κομμάτια στο δικό μου στυλ.
Πριν λίγο λοιπόν έβλεπα ένα video, που εμένα προσωπικά μου άρεσαν αρκετά κομμάτια και είπα έτσι για αλλαγή να σας το δείξω.Πολλές κοπέλες απ΄ότι έχω δει, ασχολούνται με τη ραπτική, ίσως λοιπόν πάρουν κάποιες ιδέες.
Πρόκειται για τις χειμερινές προτάσεις 2013 του μόδιστρου Reinaldo Lourenco,καταξιωμένου μόδιστρου στο Σάο Πάολο - τη Νέα Υόρκη της Βραζιλίας.

Ελπίζω να σας αρέσει.

8 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα μερικα απο τα ρούχα,και μόδα νομίζω είναι ότι πάει στον καθένα μας,καλό βράδυ Γιωργία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η μόδα είναι ότι αρέσει και μας πάει.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όντως, όμορφα κομμάτια!
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραία ρουχαλάκια και πολύ διαφορετικό το concept.. μου άρεσαν πολύ τα παντελόνια και η δαντέλα που χρησιμοποιεί.. και τα κόκκινα όμως μέσα στο ασπρόμαυρο έδωσαν μια νότα αισιοδοξίας. τα φούξια δε μου άρεσαν, μου θύμιζαν κιμονό! πολύ chic! καλό είναι να έχουμε επιρροές, αλλά να φοράμε ότι μας πηγαίνει και μας κάνει να αισθανόμαστε όμορφα.. να φοράμε εμείς το ρούχο και όχι το ρούχο εμάς! :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλός αυτός ο Laurenco, δε λέω αλλά πρέπει να χάσω τριάντα κιλά και δεν ξέρω αν προλαβαίνω......
    Η τσαντούλα με το "κολπάκι" πάντως, αντιγράφεται εύκολα!
    Φιλιά και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είπαμε, τη μόδα τη φοράμε, δεν μάς "φοράει", όπως λέει και η Evonita!
    Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή