Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2012

Πρόσκληση Χριστουγεννιάτικων Ιδεών και Δώρα!

Καλό Μήνα, Καλή βδομάδα και Καλές μας Γιορτές!Στη τελική ευθεία για τις γιορτές και ταυτόχρονα πρώτος μήνας του χειμώνα!όντως μπήκε Δεκέμβριος, αν και μόλις τώρα αρχίσαμε να το καταλαβαίνουμε.
Υποχρεώσεις με κράτησαν μακριά σας.
Σήμερα όμως θα έχουμε την ανάρτηση με τα δώρα που σας έχω υποσχεθεί ότι θα κληρωθούν ανάμεσα στις συμμετέχουσες στην Πρόσκληση μου "Υλοποίηση Χριστουγεννιάτικων Ιδεών", στις 21.12.2012.  
Τα δώρα που επέλεξα, μετά από σκέψη, είναι αρώματα (όλες νομίζω τ΄αγαπάμε), και είναι από την εταιρεία Oriflame.
Σε μένα αρέσουν και τα τρία, αν και μεταξύ τους είναι διαφορετικά.όχι δεν είμαι πωλήτρια των προιόντων, αν σας πέρασε αυτή η ιδέα, απλά χρησιμοποιώ αρκετά προιόντα της, κατ΄επιλογή, που ταιριάζουν σε μένα και μου έχουν "κάτσει" καλά.
...και αφού πλατίασα καλά - καλά, να σας τα δείξω κι  όλας...

1/Το νέο άρωμα More by Demi
Σαγηνευτικό ylang-ylang από την Ταϊτή, κομψό γιασεμί sambac και κρεμώδες σανδαλόξυλο σας τυλίγουν σαν μία τολμηρή αγκαλιά 



2/Το άρωμα Dancing Lady Eau de Toilette



Μέσα στα τροπικά δάση του Νότιου Ειρηνικού, ένα όμορφο και σπάνιο είδος ορχιδέας, που ονομάζεται Dancing Lady, μαγεύει με το πλούσιο άρωμα του και τα άνθη του που “χορεύουν” στον άνεμο. Το Dancing Lady της Oriflame είναι ένα φρουτώδες λουλουδάτο άρωμα με πλούσιες νότες αχλαδιού – μανταρινιού και σοκολάτας. Η ζεστή καρδιά του από ylang-ylang δίνει τη θέση της στην αισθησιακή βάση από vanilla musk. 

3/ Το άρωμα Lovely Garden Eau de Toilette



Δροσερές νότες rhubarb και ζουμερές πράσινες νότες αναμειγνύονται με μία αρωματική έκρηξη από ζεστό γάλα πριν σας αποκαλυφθεί ένα κρεμώδες μονοπάτι από ορχιδέα vanilla. 

Ελπίζω οι επιλογές μου να σας αρέσουν και εύχομαι καλή τύχη, στις συμμετέχουσες.


5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη ιδέα και πολύ γιορτινή τα αρώματα για δώρα Γεωργία μου! Έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ πολλά προϊόντα της εταιρίας και από τα περισσότερα έχω μείνει ευχαριστημένη.
    Ήδη έχω έτοιμη μια ιδέα που βρήκα εδώ και αν προλάβω θα κάνω κάτι ακόμα...
    Καλή συνέχεια! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να προλάβεις καλή μου! ..και ότι δε προλάβεις, δε πειράζει..του χρόνου, πρώτα ο Θεός!Χαίρομαι που σου άρεσαν οι επιλογές,καλή επιτυχία κ πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αρμονία μου. Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου.Δε τα γνωρίζω αυτά τα αρώματα (χρησιμοποιώ κι εγω σταθερά ένα άλλο,αγαπημένο μου) αλλά μου φαίνονται ωραία ειδικά το δεύτερο και τρίτο. Ευχαριστούμε για τα δώρα.
    υγ-εγώ προσωπικά συμμετείχα στην ιδεά σου για στηριξη όχι για τα δώρα, απλά ήθελα να το διευκρινίσω :)
    δελφινοφιλούθκια κυπριακά φίλη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε χρειάζεται να μου διευκρινίσεις τίποτα, καλό μου!άλλωστε σε τέτοιου είδους περιπτώση , η χαρά της συμμετοχής και της στήριξης είναι που μετράει.Κι εγώ έχω έτοιμο το ημερολόγιο σου, αλλά θέλω να το αναρτήσω μαζί τη κατασκευή μου για το Γιορτινό σου Διαγωνισμό.Οπότε παραμένεις σε αναμονή....Φιλούθκια!!!!!

      Διαγραφή
    2. ωω ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή και την στήριξη και των δυο..θα περιμενω με χαρα να τα δω..φιλούθκια

      Διαγραφή