Σάββατο, 22 Δεκεμβρίου 2012

Για το Δελφινάκι!!!!

Γειτονιά μου καλησπέρα, αν και για όνειρα γλυκά πάει η ώρα!!!
Πολύ τρέξιμο βρε κορίτσια, μεγάλωσα φαίνεται και κουράζομαι πιο εύκολα.
Αφού πρώτα σας ευχαριστήσω όλες για τα όμορφα σχόλι απου μου έχετε αφήσει και αφού υποσχεθώ ότι θα γυρίσω να απαντήσω σε όλα, θα σας δείξω τι έφτιαξα για το Δελφινάκι μας, δηλαδή το ημερολόγιο και το στολίδι (αν και για το δεύτερο είμαι εκτός προθεσμίας).

Το ημερολόγιο μου είναι το παρακάτω. 
το έφτιαξα πάνω σε ξύλο, με decoupage  και δικές μου εκτυπώσεις. 
Δελφινάκι μου ελπίζω να σου αρέσει.

..και το στολίδι μου είναι το κλειδί της τύχης και της χαράς
(έτσι το έχω ονομάσει)
Το έχω φτιάξει εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά κάθε Χριστούγεννα
το αναπαλαιώνω γιατί έχει 
συναισθηματική αξία για το σπίτι μου.
Είναι φτιαγμένο από χοντρό χαρτόνι, βαμμένο χρυσό και 
με μπόλικη χρυσόσκονη.

Με όλη μου την αγάπη Δελφινάκι μου, να συνεχίσεις να ξεκλειδώνεις καρδιές
και να σου ξεκλειδώσει όλα τα καλά του κόσμου!

Χρόνια Πολλά σε όλους με εκτίμηση και αγάπη,
αν και θα επανέλθω προ Χριστουγέννων.


8 σχόλια:

  1. Μακαρι το κλειδί σου Γιωργία μου να ξεκλειδώσει όλς τις καρδιές και να γαληνέψουν απο τις σκιές που μπορεί να έχουν ,φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I wish you a Merry Christmas! and my g+ for you...
    …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • Feliz' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . Navidad . • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥ Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεωργία μου
    Εύχομαι σε σένα και την οικογένειά σου ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφο!!
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά, Γεωργία! Με υγεία, χαρά και ευτυχία! Να'σαι πάντα καλά! Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο, πολύ όμορφο!! Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα , με υγεία! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!Πάρα πολύ όμορφο!Καλά Χριστούγεννα με υγεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Αρμονία μου. Χρονια Πολλά. Η γέννηση του Χριστού να φέρει σε όλους αγάπη,χαρά,ευτυχία και υγεία.
    Απο το Σαββατο 22Δεκ. ελειπα μεχρι χθες 26 Δεκ.και δεν ειχα προσβαση στο ιντερνετ, γι αυτο μολις τωρα ειδα αυτη την αναρτηση σου. Καταρχήν ευχαριστώ για τις όμορφες συμμετοχές και στο ημερολόγιο και στο διαγωνισμό. ΜΟυ αρεσουν πολύ και τα δύο. Ευχαριστώ και για τις όμορφες ευχές, τις ίδιες εύχομαι και για σένα. Λυπήθηκα που αργησα να τα δω και δεν εβαλα τη συμμετοχή σου στο διαγωνισμό μου. Περιμενα τη συμμετοχή σου ως τις 12 που έληγε ο διαγωνισμός (όπως σε είχα ενημερώσει ότι 12 λήγει) , μετά υπέθεσα ότι ξέχασες . Γι αυτό έβγαλα τα αποτέλεσματα μετά τις 12 (λόγω του ότι θα έλειπα και τις υπόλοιπες μέρες και δε θα είχα πρόσβαση στο ίντερνετ) Θα περάσω όμως και τις δύο συμμετοχές σου στις αντίστοιχες αναρτήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή