Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικες ιδέες...ΤΕΛΟΣ!

...και όλα τα ωραία, κάποια στιγμή,  τελειώνουν!
Μου άρεσε πολύ, που σας κράτησα συντροφιά με φωτογραφίες από τις πιο όμορφες, για μένα, γιορτές.Φθάσαμε όμως στο τέλος των αναρτήσεων, και τώρα θα περιμένω με λαχτάρα την 20/12/12, για να δω τις κατασκευές σας.
Τον τρόπο τον έχουμε ήδη πει πολλές φορές, όμως αύριο σε νέα ανάρτηση θα τον επαναλάβω.
...και τώρα..λα.λα..λα...λα.....

























Με όλη μου την αγάπη, σας στέλνω μπόλικη αστερόσκονη, γιατί πριν απ΄όλα θέλουμε να στολίσουμε τις  ψυχές μας, τις ζωές μας, με όνειρα και μπόλικη αγάπη..

...και μετά να ευχηθούμε η φύση να αποφασίσει να στολιστεί, όπως επιβάλλει η εποχή!

26 σχόλια:

  1. Απολαύσαμε όλες τις υπέροχες προτάσεις σου!
    Καλές γιορτές να έχουμε όλοι, με υγεία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χάρηκα κι εγώ αυτό το ταξίδι!Σας ευχαριστώ που συνταξιδέψατε μαζί μου.Καλές γιορτές σε όλους μας με υγεία & αρμονία & πολλά - πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ήταν όμορφο αφιέρωμα, θα χαρώ να σε διαβάσω και σε άλλα θέματα!Καλή εβδομάδα και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Κατερίνα μου για τα καλά σου λόγια!Σε ευχαριστώ που δεν παραλείπεις να με επισκεφθείς, είναι σημαντικό για μένα.
      Εχω κάτι υπόψη για το μέλλον, για μετά τις γιορτές..για να δούμε, πως θα μου βγει.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. και του χρόνου ψυχή μου ήταν υπέροχο το δρώμενο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .."ψυχή μου"!!! ..με κατασυγκίνησες!!!...είναι το ευαίσθητο σημείο μου.Χίλια ευχαριστώ & πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  4. Μας έδωσες πολύ χρήσιμες ιδέες φέτος για χριστουγεννιάτικα ντεκόρμ μπράβο σου :)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν και εύχομαι να στολίσεις με υγεία και χαρά!
      Ελπίζω να συμμετέχεις και στην Πρόσκληση (δες πίσω στον Οκτώβριο την συγκεκριμένη ανάρτηση). Σε ακολουθώ μόλις απαντήσω στα σχόλια!Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Όλες οι ιδέες που μας έδωσες ήταν μοναδικές!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη μου χαρά, η συμμετοχή σας και τα σχόλια σας!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Απίθανες όλες οι ιδεες! Τόσο μα τόσο ρομαντικές! Και του χρόνου με υγεία, χαρά και ευτυχία!
    ΥΓ Να δω τι θα πρωτοδιαλέξω!!!!!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ καλή μου, για τα τόσο ευγενικά σχόλια σου!
      Με υγεία και χαρά να περάσουμε όλοι μας τις γιορτές!
      Είμαι σίγουρη ότι ήδη έχεις διαλέξει και εγώ περιμένω!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Σπεύδω να προλάβω για να σε βγάλω ασπροπρόσωπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καλή μου Πινελιά!!!!όχι απλά ασπροπρόσωπη θα με βγάλεις, μάλλον πασπαλισμένη με μπόλικη ονειρόσκονη!!!!! Σ΄εκτιμώ και σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. I loved the jeweled ornaments, and have a few of my own. I will post one on Wednesday. So many great ideas. The candle with the heart is so pretty, and the stardust picture is magical. Thank you.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I was wondering if I could use the stardust picture on a post sometime? It's beautiful.
    ~Sheri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες ήταν όλες οι προτάσεις σου,να έχουμε καλες και όμορφες γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Νέλη!!!!!Σ΄ευχαριστώ που ήσουν παρούσα συνέχεια!!!Περιμένω με αγωνία την φαντασία σου & την ενέργεια σου, στη συμμετοχή σου!Σε φιλώ γλυκά ..& μια αγκαλιά!!

      Διαγραφή
  11. Καλές γιορτές Γεωργία μου!
    Εγώ θα είμαι πανέτοιμη με την κατασκευή μου νωρίτερα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θα περίμενα κάτι διαφορετικό από σένα, καλή μου φίλη!!!Καλές μας γιορτές, καλό μου!!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Μας έδωσες τις πιο όμορφες ιδέες χριστουγεννιάτικης διακόσμησης.
    Να δω πια θα διαλέξω. Οι σημερινές ιδέες μου άρεσαν πάρα πολύ.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλειες ιδέες! Τι να πρωτοδιαλέξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τώρα αυτό που μένει είναι να τα ξαναδώ όλα όλα όλα και να αποφασίσω τι θα φτιάξω!!!! χι χι.. :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεωργια!!!!!!!
    ετοιμη η συμμετοχη μου!!!!!!!!!
    καλες γιορτες να εχουμε!
    φιλακια!!!!
    http://heaven-sofia.blogspot.com/2012/12/blog-post_20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή