Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012

"ΒΟΛΤΑ ΣΤ΄ ΟΝΕΙΡΟ" με υπέροχες vintage ζωγραφιές!

Όταν είδα την ανάρτηση της φίλης Αθηνάς, από το blog http://www.voltastoneiro.blogspot.gr/  με τις κάρτες vintage, που έχει ζωγραφίσει γεμάτες με ευχές, απλά τις ερωτεύτηκα !!!
Της ζήτησα λοιπόν την άδεια, για την αναδημοσίευση των καρτών που δημιούργησε με τόση αγάπη, ευαισθησία και έμπνευση... και προς μεγάλη της τιμή, μου τις έστειλε με e-mail και μου έδωσε την άδεια να τις αναδημοσιεύσω.
Την ευχαριστώ πολύ - πολύ για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και την άμεση ανταπόκριση της!!!!Τιμή μου, Αθηνά μου!
Και τώρα να σας τις παρουσιάσω.....όμως όσες κυρίες,ήδη δεν είσαστε αναγνώστριες της, κάντε "την βόλτα σας  στο όνειρο"!!!!
Ειλικρινά τα πινέλα μιλάνε από την ψυχή της, χωρίς ίχνος υπερβολής.Οι παλιότερες φίλες της το ξέρουν καλά!!!!!






Της εύχομαι από καρδιά, όλες τις ευχές που μας δίνει τόσο όμορφα, να επιστρέψουν στην ίδια υλοποιημένες ,στο διπλάσιο!

29 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι κάρτες της Αθηνάς και ταιριάζουν απόλυτα στο εορταστικό πνεύμα του blog σου!
    Είσαι... ξεσηκώστρα το ξέρεις; Χα,χα,χα! Σε λίγες μέρες θα καταλάβεις τί εννοώ! :) :)
    Να είσαι πάντα καλά Αρμονία μου!
    Πολλά φιλιά και καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ax Sel μου!!!Χαίρομαι που σε βλέπω, μας έλειψες!!!Περιμένω, με αγωνία!!!!Πολλά φιλιά και καλό μεσημέρι!!!..με καθυστέρηση..μόνο...2 ημερών...χι..χι..

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά υπέροχες οι κάρτες της και με τόσο ζεστές ευχές!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι ξεχωριστές και ιδιαίτερες?Τις λάτρεψα!...και με ξασήκωσε, αλλά δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτα.

      Διαγραφή
  3. Είναι όντως πολύ ξεχωριστές!Καλό μεσημέρι Γεωργία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα, σε ψήφισα φυσικά στο top blogs!!

      Διαγραφή
    2. ..κι εγώ και τους δυο σας, καλή μου και απ΄ότι είδα είχες ήδη πάρει αξιόλογο προβάδισμα.Εύχομαι το καλυτερότερο!!!!!

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφες!!!!!!!
    Καλά έκανες και τις αναδημοσίευσες!
    Κι ουπς δεν θυμάμαι αν σε ψήφισα στα top blogs Πάω να τσεκάρω!
    Ψήφισα βλέπεις τόσα αγαπημένα μπλογκ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..κι εγώ σε ψήφισα!!Χαίρομαι που σου άρεσε η αναδημοσίευση.Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  5. Very beautiful cards!!!
    Happy december, dear!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  6. Είναι πανέμορφες οι κάρτες τής Αθηνάς Γεωργία μου!Πάω νά τήν επισκευθώ!Καλό βράδυ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Dimi μου και χαίρομαι που έγινα η αφορμή να την επισκεφθείς.Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Ξεχωριστές οι κάρτες της Αθηνάς! Γεμάτες έμπνευση, από το πνεύμα των εορτών!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως έτσι!Εμένα με σκλάβωσε και η ίδια που μου τις έστειλε για να αναδημοσίευση!Καλό υπόλοιπο ημέρας!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχες όλες! Καταπληκτικές οι ευχές:)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..και οι ευχές και όλο το στήσιμο και η υλοποίηση!!!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα !!
    Σ΄ευχαριστώ για την φιλοξενία και τα τόσο καλά σου λόγια,
    σ ευχαριστώ που αφιέρωσες ολόκληρη ανάρτηση,
    χαίρομαι που σου αρέσουν οι χριστουγεννιάτικες vintage ζωγραφιές μου με τις ευχές !!
    Να σαι καλά, ευχές για όμορφες , γιορτινές μέρες με υγεία και αγάπη, ζεστασιά και οικογενειακή ευτυχία, χαρά κι αρμονία !!
    Πολλά σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καλή μου Σαμιώτισσα! Αυτό σου ζήτησα και ευχαριστώ για την ανταπόκριση σου!Από την αρχή ολόκληρη ανάρτηση μου ήρθε στο μυαλό!!!!!

      Διαγραφή
    2. Οι ευχές στο πολλαπλάσιο και σε σένα και οι ζωγραφιστές και αυτές που μου έγραψες!Να είσαι καλά, κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  10. Πραγματικά πανέμορφες και γεμάτες γλύκα και αγάπη οι κάρτες της φίλης μας. Τις έχω θαυμάσει, τις θαύμασα για μια ακόμα φορά....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω ότι τις θαύμασες Φιλία μου και χαίρομαι που ήρθες κι από εδώ για να τις ξαναδείς!Πολλά - πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. η Αθηνά μας είναι σκέτος θησαυρός σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πωπω...Καλλιτεχνης η Αθηνα!!!!!
    σαν ψευτικες ειναι, kατεβασμενες απ το google!!!!!!
    φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...με την διαφορά της αξίας της έμπνευσης και της άψογης εκτέλεσης...τύφλα να έχουν όλες οι τυπωμένες!Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  13. Μια και μια είναι όλες,πανέμορφες ,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μου, πόσο χαίρομαι κάθε φορά που έρχεσαι!!!!Ναι είναι όλες πανέμορφες!!!!

      Διαγραφή
  14. These are all so pretty. I love the ones with the red hearts on them. Merry Christmas, my beautiful Greek friend, and peace be with you at Christmas and always.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή